Advertentie:



rkbd12

hallo, is dit digitaal boek iets?

Recommended Posts

hallo,

ik ben begonnen met sporten en ik kwam via via dit online boek tegen.

 

denken jullie dat dit iets is of?^_^

want ik kan verder weinig vinden en dit leek me wel een goede pagina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Nee nee nee. Alsjeblieft koop niet dat soort dingen haha! Laat je niks wijsmaken en heel veel geld afhandig maken... 

 

Hier op het forum is MEER dan voldoende kennis om jou een ripped lijf te bezorgen als je doet wat de mensen hier zeggen! 

 

Dus schiet je vragen, doelen en wacht de antwoorden af:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ter aanvulling op @Shorty 

het lijkt allemaal geweldig wat er staat en de (photoshop) resultaten die ze hebben behaald. ;). zonde van je geld..

 

er staat voldoende op het internet, maar schroom je niet om hier je vragen te stellen (en domme vragen bestaan niet).

 

@rkbd12

geef eens aan wat je stats en doelen zijn en wat je reeds gedaan heb?

trainingsschema, voedingsschema, etc dan kunnen we je verder op weg helpen..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de link verwijderd, deze link vind je niet zomaar... Dit is een referral link, zodra iemand via de link dit boek koopt krijgt degene die die link verspreid heeft commissie. Zo werkt paypro.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hey,   Weet niet of jd inmiddels al handvaten oid hebt aangeschaft als hulpmiddel bij push ups. Maar deze kunnen je zeker helpen. Zelf heb ik ook last gehad van mijn polsen en dan helpt dit zeker. Je kan evt op je vuisten aankijken of dit beter gaat dan heeft je pols dezelfde houding.
    • Beginnen met krachttraining is natuurlijk top.   Ik ben geen coach, Maar het is allereerst belangrijk voor jezelf om te bepalen hoeveel calorieen je nu dagelijks verbruikt en wat je eet (gezond/ongezond). Ga ervan uit dat je door het sporten meer calorieen nodig zult hebben. Hoe jou lijf reageert op een paar honderd calorieen meer of minder is aankijken.    Ga hiernaast bedenken wat je wilt bereiken en in hoeverre je bereid bent een strikt voedingsschema aan te houden. Sommige beginnen en gaan gelijk all inn en nemen een strikt dieet met kip, rijst, groente noten etc) en stoppen na een half jaar omdat ze het zat zijn.. dit is zonde. Andere beginnen met een schema welke je voorziet van de belangrijkste bouwstoffen en daarnaast gewoon aardappels met groente en een boterham eten, zij zullen de eerste periode ook zeker resultaten zien en gaan om meer te bereiken met een hogere motivatie hun voeding steeds verder aanpassen voor meer resultaat.   Het is in ieder geval belangrijk om de juiste voedingsstoffen binnen krijgen zoals groente/fruit(vitamines), eiwitten(kip, eieren, vis) en mineralen(noten, granen etc).   Een flink deel vet verliezen in die eerste periode is natuurlijk wel prettig, dit zal er ook voor zorgen dat de vordering in de spiergroei beter zichtbaar is.   Vrijwel iedereen welke begint met trainen zal in eerste instantie wat vet verliezen en tegelijk spier opbouwen, maar op den duur zal je moeten kiezen tussen het bouwen van spieren of verliezen van vet. Voor beide geld dat het belangrijk is om niet van de juiste voeding te wijken, maar je inname calorieen te verhogen of verlagen.   En dan zeker niet onbelangrijk voor een beginner. De oefeningen juist uitvoeren zal in het begin niet gemakkelijk zijn, je motoriek is dit niet gewend. Dus leg hier de focus op. De kilos komen later. Informeer je goed hierover en probeer dmv een spiegel of dergelijke ervoor te zorgen dat je houding en uitvoering goed is.   Veel succes,      
    • Ik ben een leek in krachttraining en wil hiermee starten. Ik weet alleen niet hoe ik er aan moet beginnen want het is erg overweldigend. Is er iemand die me op weg kan helpen? Ik heb een bankje en wat halters liggen en moet het daarmee doen tot ik naar de sportschool kan. Mijn grootste vraagteken is hoe ik een voedingsschema kan maken? Is dat in verhouding met lengte en gewicht? Ik zit wat over mijn ideaal gewicht die ik zou moeten hebben. Moet ik dan eerst afvallen en dan starten of kan dit gaande weg?
  • Sponsors