Advertentie:



rkbd12

hallo, is dit digitaal boek iets?

Recommended Posts

hallo,

ik ben begonnen met sporten en ik kwam via via dit online boek tegen.

 

denken jullie dat dit iets is of?^_^

want ik kan verder weinig vinden en dit leek me wel een goede pagina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Nee nee nee. Alsjeblieft koop niet dat soort dingen haha! Laat je niks wijsmaken en heel veel geld afhandig maken... 

 

Hier op het forum is MEER dan voldoende kennis om jou een ripped lijf te bezorgen als je doet wat de mensen hier zeggen! 

 

Dus schiet je vragen, doelen en wacht de antwoorden af:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ter aanvulling op @Shorty 

het lijkt allemaal geweldig wat er staat en de (photoshop) resultaten die ze hebben behaald. ;). zonde van je geld..

 

er staat voldoende op het internet, maar schroom je niet om hier je vragen te stellen (en domme vragen bestaan niet).

 

@rkbd12

geef eens aan wat je stats en doelen zijn en wat je reeds gedaan heb?

trainingsschema, voedingsschema, etc dan kunnen we je verder op weg helpen..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de link verwijderd, deze link vind je niet zomaar... Dit is een referral link, zodra iemand via de link dit boek koopt krijgt degene die die link verspreid heeft commissie. Zo werkt paypro.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors