Advertentie:



Recommended Posts

hallo,

ik ben begonnen met sporten en ik kwam via via dit online boek tegen.

 

denken jullie dat dit iets is of?^_^

want ik kan verder weinig vinden en dit leek me wel een goede pagina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Nee nee nee. Alsjeblieft koop niet dat soort dingen haha! Laat je niks wijsmaken en heel veel geld afhandig maken... 

 

Hier op het forum is MEER dan voldoende kennis om jou een ripped lijf te bezorgen als je doet wat de mensen hier zeggen! 

 

Dus schiet je vragen, doelen en wacht de antwoorden af:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ter aanvulling op @Shorty 

het lijkt allemaal geweldig wat er staat en de (photoshop) resultaten die ze hebben behaald. ;). zonde van je geld..

 

er staat voldoende op het internet, maar schroom je niet om hier je vragen te stellen (en domme vragen bestaan niet).

 

@rkbd12

geef eens aan wat je stats en doelen zijn en wat je reeds gedaan heb?

trainingsschema, voedingsschema, etc dan kunnen we je verder op weg helpen..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de link verwijderd, deze link vind je niet zomaar... Dit is een referral link, zodra iemand via de link dit boek koopt krijgt degene die die link verspreid heeft commissie. Zo werkt paypro.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Super bedankt voor de informatie, adviezen en filmpjes. Hier kan ik mee uit de voeten.  Ik ga mijn best doen!
    • Klopt Peter, Eiwitten kosten meer werk om te verteren, maar dit gaat echt om misschien 30kcal over een hele dag die je dan meer verbrandt en daar gaan de resultaten van fatloss niet op spaak lopen haha.   Hij moet gewoon kijken naar de videos van Greg Doucette op Youtube. Dan is alles duidelijk. 100%. Iedereen kan makkelijk vet verliezen, iedereen.       Videos zijn delen 1 en 2.
    • Een kleine nuance op wat Shorty zegt. Het klopt dat je in een energiedeficit moet gaan om vet te verliezen maar ik zou de focus niet te hard op die eiwitten gaan leggen. Verschillende studies hebben al uitgewezen dat de proteine inname voldoende hoog moet zijn om 1) vet te verliezen 2) behoud van spieren. Brad Schoenfeld raad aan om dit ten minste op 2gr per kilogram te houden van het lichaamsgewicht waar je naar streeft. In Mick zijn geval is 150gr een absoluut minimum.   Proteine heeft een veel groter thermisch effect dan koolhydraten en vet. Dit fenomeen wordt het Thermic Effect of Food(TEF) genaamd en beschrijft de energetische kost die er nodig is bij de vertering. Bij proteine is dit 25-30% van de calorieen terwijl dit bij koolhydraten minder dan 10% bedraagt. Bij vetten is dit verwaarloosbaar. Verminder je die eiwitten dan ga je dit voordeel ook verminderen.   Hier komt nog bij dat wanneer je in een calorie deficit gaat bij een gewone proteine inname, elke kilogram die je verliest daar 1/3 van afkomstig is van de afbraak van spieren. Deze wordt beinvloed door de netto dagelijkse proteine balans. Deze is gelijk aan Muscle Protein Synthesis(MPS) min Muscle Protein Breakdown(MPB). Bij MPS lijkt er een plafond te bestaan met toenemende proteine inname maar de afremming van MPB blijkt nog door te gaan. Dus verlaag je die proteine dan gaat MPB omhoog en MPS omlaag. Verhoog je die proteine dan gebeurd het tegengestelde. Hogere proteine inname is zeker niet slechter.   Als je dan toch je energie inname wilt verlagen zou ik me eerder focussen op een vermindering van koolhydraten en vetten.   Kijk ook eens naar deze topic van een paar dagen geleden.  https://krachtforum.nl/topic/1031-spiergroei-en-vetverlies-met-een-hoog-proteine-dieet/?tab=comments#comment-7183  
  • Sponsors