Advertentie:

Guest Hansie

lekkere middagsnack

Recommended Posts

Guest Hansie

Alternatief voor blik tonijn binnen te krijgen zonder een dodelijke kwak mayonaise. Heb tonijn eens gecombineerd met yoghorette en zwarte ontpitte olijven. Zo heb je niet alleen een super eiwitrijke maaltijd binnen maar ook een hoop antioxidanten met de olijven die daarbij nog eens de goede onverzadigde vetzuren bevatten. Een weldaad voor het hart en de organen.

Geen wereldschokkend nieuws en al eeuwen achterhaald maar genoot hier zo van dat ik het wou posten.

Advertentie:

@Hansie

TIP : wissel de tonijn ook eens af voor Zalm.. (ietsiepietsie minder eiwitten maar ook lekker)

ik gebruik yofresh (calve), maar is volgens mij hetzelfde als yoghorette.

Mijn geheim is olijfolie met een scheutje azijn, een kruidenmengeling voor salade van een bekende Belgische Tv kok, een mespuntje mosterd en enkele druppels sojasaus. Dit gooi ik over een kom met groentenmengeling samen met de Tonijn. Ik eet dit elke dag. Niet verder vertellen hoor.

20 uur geleden zei Peter Wouters:

Mijn geheim is olijfolie met een scheutje azijn, een kruidenmengeling voor salade van een bekende Belgische Tv kok, een mespuntje mosterd en enkele druppels sojasaus. Dit gooi ik over een kom met groentenmengeling samen met de Tonijn. Ik eet dit elke dag. Niet verder vertellen hoor.

Klinkt totaal niet verkeerd!

• Upvote 1