Advertentie:

yhdoB

Backflip op trampoline

Recommended Posts

Ik wil nu al een tijdje leren om een backflip op de trampoline te doen, en ik weer bijna zeker dat ik dit fysiek kan, maar ik ben simpelweg zo bang dat het niet mogelijk lijkt.Ik heb alles zo ongeveer alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

 

Heeft iemand nog suggesties voor wat ik kan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Helaas geen ervaring met zulke dingen, maar wellicht kun je dit op youtube vinden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook geen ervaringen mee, maar wat me te binnen schiet is.

Misschien kan je naar Jump XL o.i.d. gaan, daar heb je van die bakken met grote schuimblokken.

Als je het daar eerst probeert, en het mislukt doet het in ieder geval geen pijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogelijk via trainingscentrum Papendal.Dit centrum heeft verscheidene specialisaties, waaronder bijv. turnen.

Daar hebben ze uitgebreide mogelijkheden om bijvoorbeeld afsprongen van rekstok, brug en dergelijke te trainen. Ook met een grote bak met zacht materiaal (zoals Scato89 aanhaalt).

Misschien kunnen zij je verder helpen of weten ze een alternatief.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei Scato89:

Ook geen ervaringen mee, maar wat me te binnen schiet is.

Misschien kan je naar Jump XL o.i.d. gaan, daar heb je van die bakken met grote schuimblokken.

Als je het daar eerst probeert, en het mislukt doet het in ieder geval geen pijn ;)

 

Ja bijvoorbeeld dat is een goeie. Laat jezelf filmen door een vriend als je het daar doet bijvoorbeeld. Dan zie je ook hoeveel je tekort komt etc. 

 

Zo kan je in elk geval geen shit breken etc :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Heel beknopt! Ik volg je!
    • Hmm... inbox is toch echt praktisch leeg nu.
      Ik stuur je een mail. Komt ie aan.  
    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken naar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Gister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors