Advertentie:



Fit

Mountainbike tijdens corona

Recommended Posts

Mijn aanwinst om toch nog wat actiefs te doen in deze corona tijd.. 

 

Zijn er hier nog meer leden die fanatiek fietsen? 

IMG_20200519_105128.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Of je het fanatiek kan noemen weet ik niet maar ik fiets 25km per dag naar mijn werk. Verder nu en dan recreatief in het weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja MTB zelf geregeld als ik de tijd ervoor heb en uiteraard op vakantie...

Met een Cube LTD

 

 

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minuten geleden zei jiggie:

ja MTB zelf geregeld als ik de tijd ervoor heb en uiteraard op vakantie...

Met een Cube LTD

 

 

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 

 

Nice! Ik moet het bos nog opzoeken alleen nog op de weg gereden maar heb hem pas net!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit, moet je wel zeggen, deze zijn in frankrijk gemaakt.. 

Maar hier in NL heb je ook wel mooie trials.. (texel, als je de kans ziet is gemert-bakel een erg mooie route)

Dit is wel een handige site om trials te vinden en meer:   https://www.mtbroutes.nl/

en als je een Fietsnavi (handig voor onbekende plekken en in het buitenland) hebt, kan je de route erin inzetten en volgen.. 

 

Wel een nice MTB veel plezier ermee.

Edited by jiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooeh, dan moeten jullie echt even de videos van Rapper Sjors kijken! Al die dikke tricks en tips man. Poah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei jiggie:

@Fit, moet je wel zeggen, deze zijn in frankrijk gemaakt.. 

Maar hier in NL heb je ook wel mooie trials.. (texel, als je de kans ziet is gemert-bakel een erg mooie route)

Dit is wel een handige site om trials te vinden en meer:   https://www.mtbroutes.nl/

en als je een Fietsnavi (handig voor onbekende plekken en in het buitenland) hebt, kan je de route erin inzetten en volgen.. 

 

Wel een nice MTB veel plezier ermee.

 

Kijk dat is handig! Ik ga eens zoeken of er wat in de buurt is.. 

 

41 minuten geleden zei Shorty:

Oooeh, dan moeten jullie echt even de videos van Rapper Sjors kijken! Al die dikke tricks en tips man. Poah.

 

Zijn die net zo goed als zijn bodybuilding carrière? Yeah let's go! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Shorty:

Oooeh, dan moeten jullie echt even de videos van Rapper Sjors kijken! Al die dikke tricks en tips man. Poah.

 

Als je een apple tv (het kastje dan, bedoel ik) hebt, bij redbull TV eens zoeken op redbull rampage, kan ook via Youtube..

 

https://www.redbull.com/ie-en/videos/best-tricks-red-bull-rampage-2017   @Fiteven oefenen GoPro op en jij kan dit ook.. ;)

 

 

Edited by jiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuten geleden zei jiggie:

 

Als je een apple tv (het kastje dan, bedoel ik) hebt, bij redbull TV eens zoeken op redbull rampage, kan ook via Youtube..

 

https://www.redbull.com/ie-en/videos/best-tricks-red-bull-rampage-2017   @Fiteven oefenen GoPro op en jij kan dit ook.. ;)

 

 

 

Dat is zwaar gestoord! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bossen bij Stiphout (dichtbij Helmond) zijn erg de moeite waard en geschikt voor mountainbikers. Veel smalle paadjes met scherpe bochten, heuveltjes, los zand en andere uitdagingen Afgewisseld met stukken harde weg in een prachtige omgeving. Dichtbij Bakel, Milheeze, De Rips en andere pittoreske dorpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hallo allemaal !   Mijn naam is Danny en ben 23 jaar oud en ondertussen 6 jaar bezig met fanatiek sporten. Ik heb een tijd lang gevoetbald en na een blessure ben ik de gewichten gaan opzoeken. Momenteel sport ik 5/6 keer per week omdat ik mij aan het voorbereiden ben voor een functie binnen de Landmacht. Tijdens deze voorbereiding struggle ik veel met mijn trainingsschema omdat ik van alle markten thuis moet zijn. Fitness Hardlopen en nu wil ik er ook 1 dag crossfit bij gaan doen voor een stukje (spier) uithoudings vermogen, maar ik heb geen idee of dit uberhaupt wel in mijn programma past. Als mijn programma zelf al goed is. Dit is wat ik nu doe ik een week:   DAG 1 : ONDERLICHAAM   1. Barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen 2. Leggpress 4 sets van 6-8 herhalingen  3. Lunges 3 sets van 10 herhalingen 4. Seated leg curl hamstring: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.  5. Standing calf raises: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.        DAG 2 : BOVENLICHAAM   1. Barbell bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  2. Incline dumbelpres 3 sets van 10 herhalingen 3. Cable/dumbel fly 4 sets van 10-12 herhalingen.  4. Pull ups 3 sets van 6 5. Bent over barbell row: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 6. Seated dumbbell press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 7. Side raises 4 sets 8 herhalingen 8. Dumbbell bicep curl: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.  9. Triceps pushdown: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.   DAG 3 : HARDLOPEN   DAG 4 : BOVENLICHAAM   1. Barbell incline bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Dumbel benchpres 3 sets van 8-10 herhalingen  3. Dumbell/cable omhoog borst 4 sets 10-12 herhalingen 4. Wide-grip lat pulldown: 4 sets van 8 – 10 herhalingen. 5. Cable row: 3 sets van 10 herhalingen. 6. Standing military press: 4 sets van 8-10 herhalingen. 7. Reverse dumbbell raise: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 8. Skullbreaker tricep: 3 sets van 10 herhalingen. 9. Barbell curl 3 sets van 10 herhalingen     DAG 5 : ONDERLICHAAM   1. Barbell squat: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Stiff-legged barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  3. Single-leg press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 30kg 4. Leg extension: 4 sets van 10 – 12 herhalingen. 5. Standing calf raise: 3 sets van 6-8 herhalingen. 6. 3 setjes planken   Mijn doel is om meer massa te krijgen omdat ik niet heel fors ben. En daarnaast wil ik een uitstekende uithoudingsvermogen / conditie. Vandaar het hardlopen en het crossfit wat ik erbij wil gaan doen.   Wie heeft er wat tips voor mij zodat ik bovenstaande drie dingen goed kan combineren ?   Groetjes, Danny
    • I am starting an Ostarine cycle by https://musclesfax.org/oral-steroids too (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT with a minimally suppressive.
    • Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
  • Sponsors