Advertentie:

Fit

Mountainbike tijdens corona

Recommended Posts

Mijn aanwinst om toch nog wat actiefs te doen in deze corona tijd.. 

 

Zijn er hier nog meer leden die fanatiek fietsen? 

IMG_20200519_105128.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

ja MTB zelf geregeld als ik de tijd ervoor heb en uiteraard op vakantie...

Met een Cube LTD

 

 

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minuten geleden zei jiggie:

ja MTB zelf geregeld als ik de tijd ervoor heb en uiteraard op vakantie...

Met een Cube LTD

 

 

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 

 

Nice! Ik moet het bos nog opzoeken alleen nog op de weg gereden maar heb hem pas net!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit, moet je wel zeggen, deze zijn in frankrijk gemaakt.. 

Maar hier in NL heb je ook wel mooie trials.. (texel, als je de kans ziet is gemert-bakel een erg mooie route)

Dit is wel een handige site om trials te vinden en meer:   https://www.mtbroutes.nl/

en als je een Fietsnavi (handig voor onbekende plekken en in het buitenland) hebt, kan je de route erin inzetten en volgen.. 

 

Wel een nice MTB veel plezier ermee.

Edited by jiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooeh, dan moeten jullie echt even de videos van Rapper Sjors kijken! Al die dikke tricks en tips man. Poah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei jiggie:

@Fit, moet je wel zeggen, deze zijn in frankrijk gemaakt.. 

Maar hier in NL heb je ook wel mooie trials.. (texel, als je de kans ziet is gemert-bakel een erg mooie route)

Dit is wel een handige site om trials te vinden en meer:   https://www.mtbroutes.nl/

en als je een Fietsnavi (handig voor onbekende plekken en in het buitenland) hebt, kan je de route erin inzetten en volgen.. 

 

Wel een nice MTB veel plezier ermee.

 

Kijk dat is handig! Ik ga eens zoeken of er wat in de buurt is.. 

 

41 minuten geleden zei Shorty:

Oooeh, dan moeten jullie echt even de videos van Rapper Sjors kijken! Al die dikke tricks en tips man. Poah.

 

Zijn die net zo goed als zijn bodybuilding carrière? Yeah let's go! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Shorty:

Oooeh, dan moeten jullie echt even de videos van Rapper Sjors kijken! Al die dikke tricks en tips man. Poah.

 

Als je een apple tv (het kastje dan, bedoel ik) hebt, bij redbull TV eens zoeken op redbull rampage, kan ook via Youtube..

 

https://www.redbull.com/ie-en/videos/best-tricks-red-bull-rampage-2017   @Fiteven oefenen GoPro op en jij kan dit ook.. ;)

 

 

Edited by jiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuten geleden zei jiggie:

 

Als je een apple tv (het kastje dan, bedoel ik) hebt, bij redbull TV eens zoeken op redbull rampage, kan ook via Youtube..

 

https://www.redbull.com/ie-en/videos/best-tricks-red-bull-rampage-2017   @Fiteven oefenen GoPro op en jij kan dit ook.. ;)

 

 

 

Dat is zwaar gestoord! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bossen bij Stiphout (dichtbij Helmond) zijn erg de moeite waard en geschikt voor mountainbikers. Veel smalle paadjes met scherpe bochten, heuveltjes, los zand en andere uitdagingen Afgewisseld met stukken harde weg in een prachtige omgeving. Dichtbij Bakel, Milheeze, De Rips en andere pittoreske dorpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Heel beknopt! Ik volg je!
    • Hmm... inbox is toch echt praktisch leeg nu.
      Ik stuur je een mail. Komt ie aan.  
    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken anar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Eergister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors