Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

(Sorry, deze is veel later dan de rest, dacht dat ik deze al geplaatst had, maar toch niet! Sorry people!

SARM - Testolone - RAD-140.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Testolone (wetenschappelijke benaming RAD-140).
Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 20 tot 30mg, eenmaal bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: start de eerste twee weken op 10 a 15mg per dag en als je daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 20-30mg verhoogd worden.

Effecten:
- Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
- Een van de beste SARMs voor kracht en uithoudingsvermogen.
- Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
- Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
- Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
- Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
- Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen veel tijdens sessies op de fiets of loopband.
- NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Advies kuurlengte:          
12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen! :) 

• Like 2

Advertentie:

@shorty,

goede uitleg..

Is deze ook stackable met LGD?

misschien iets voor mijn volgende.

6 uur geleden zei jiggie:

@shorty,

goede uitleg..

Is deze ook stackable met LGD?

misschien iets voor mijn volgende.

Zeker weten! Is een goede combo!

Je weet waar je moet zijn voor een goeie bron toch? :D

Zojuist zei Shorty:

Zeker weten! Is een goede combo!

Je weet waar je moet zijn voor een goeie bron toch? :D

:ph34r:   9_9

• Like 1

Ik zit me een vraag ik ga binnne kort rad-140 en zou ik dan een na kuur moeten nemen zo nee wat zijn de effecten er dan van als ze er zijn natuurlijk 

Hoi Gregory,

Iedereen kan andere effecten ervaren. Sommige zullen geen PCT nodig hebben, maar bij anderen kan de onderdrukking van o.a je test level veel erger zijn. Over het algemeen zou je met een rad only cycle niet al te veel side effects moeten ervaren. Zou wel altijd een nakuur doen tenzij je je bloed laat testen. 2-4 weken nolva zou voldoende moeten zijn. 50-25-25  oid

1 uur geleden zei Gregory:

Ik zit me een vraag ik ga binnne kort rad-140 en zou ik dan een na kuur moeten nemen zo nee wat zijn de effecten er dan van als ze er zijn natuurlijk 

Altijd een nakuur nemen, het kan geen kwaad. Maar het kan WEL kwaad als je nou net die persoon bent die zwaarder onderdrukt wordt.

Clomifeen 4 weken.

Eerste week 50mg per dag

En dan 3 weken op 25mg per dag.

(maar... dan moet je er ZEKER van zijn dat het echte SARMs zijn. En die kan je simpelweg niet kopen voor 45 tot 60 euro per kuur. Dan is het totaal iets anders of ondergedoseerde troep! Wees HEEL voorzichtig met wat je in je lichaam stopt.)

8 minuten geleden zei Pampi:

Hoi Gregory,

Iedereen kan andere effecten ervaren. Sommige zullen geen PCT nodig hebben, maar bij anderen kan de onderdrukking van o.a je test level veel erger zijn. Over het algemeen zou je met een rad only cycle niet al te veel side effects moeten ervaren. Zou wel altijd een nakuur doen tenzij je je bloed laat testen. 2-4 weken nolva zou voldoende moeten zijn. 50-25-25  oid

Altijd een nakuur doen. Better safe than sorry. Waarom niet doen? Voor die paar euro het risico lopen om je Test productie voor langere tijd onderdrukt te hebben? Dan heb je de verkeerde hobby gekozen! :S

Oh, en Nolvadex is geen nakuur. Clomifeen is het "belangrijkste" tijdens de nakuur om je LH te boosten. Nolvadex is beter in het regelen van wat oestrogeen mag doen op welke receptoren etc. (Dus die heb je bij een anabolica nakuur WEL nodig, maar in een SARMs nakuur niet)