Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

(Sorry, deze is veel later dan de rest, dacht dat ik deze al geplaatst had, maar toch niet! Sorry people!

SARM - Testolone - RAD-140.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Testolone (wetenschappelijke benaming RAD-140).
Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 20 tot 30mg, eenmaal bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: start de eerste twee weken op 10 a 15mg per dag en als je daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 20-30mg verhoogd worden.

Effecten:
- Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
- Een van de beste SARMs voor kracht en uithoudingsvermogen.
- Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
- Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
- Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
- Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
- Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen veel tijdens sessies op de fiets of loopband.
- NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Advies kuurlengte:          
12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen! :) 

• Like 2
  • Upvote 1

Advertentie:

6 uur geleden zei jiggie:

@shorty,

goede uitleg..

Is deze ook stackable met LGD?

misschien iets voor mijn volgende.

Zeker weten! Is een goede combo!

Je weet waar je moet zijn voor een goeie bron toch? :D

Ik zit me een vraag ik ga binnne kort rad-140 en zou ik dan een na kuur moeten nemen zo nee wat zijn de effecten er dan van als ze er zijn natuurlijk 

Hoi Gregory,

Iedereen kan andere effecten ervaren. Sommige zullen geen PCT nodig hebben, maar bij anderen kan de onderdrukking van o.a je test level veel erger zijn. Over het algemeen zou je met een rad only cycle niet al te veel side effects moeten ervaren. Zou wel altijd een nakuur doen tenzij je je bloed laat testen. 2-4 weken nolva zou voldoende moeten zijn. 50-25-25  oid

• Like 1

1 uur geleden zei Gregory:

Ik zit me een vraag ik ga binnne kort rad-140 en zou ik dan een na kuur moeten nemen zo nee wat zijn de effecten er dan van als ze er zijn natuurlijk 

Altijd een nakuur nemen, het kan geen kwaad. Maar het kan WEL kwaad als je nou net die persoon bent die zwaarder onderdrukt wordt.

Clomifeen 4 weken.

Eerste week 50mg per dag

En dan 3 weken op 25mg per dag.

(maar... dan moet je er ZEKER van zijn dat het echte SARMs zijn. En die kan je simpelweg niet kopen voor 45 tot 60 euro per kuur. Dan is het totaal iets anders of ondergedoseerde troep! Wees HEEL voorzichtig met wat je in je lichaam stopt.)

8 minuten geleden zei Pampi:

Hoi Gregory,

Iedereen kan andere effecten ervaren. Sommige zullen geen PCT nodig hebben, maar bij anderen kan de onderdrukking van o.a je test level veel erger zijn. Over het algemeen zou je met een rad only cycle niet al te veel side effects moeten ervaren. Zou wel altijd een nakuur doen tenzij je je bloed laat testen. 2-4 weken nolva zou voldoende moeten zijn. 50-25-25  oid

Altijd een nakuur doen. Better safe than sorry. Waarom niet doen? Voor die paar euro het risico lopen om je Test productie voor langere tijd onderdrukt te hebben? Dan heb je de verkeerde hobby gekozen! :S

Oh, en Nolvadex is geen nakuur. Clomifeen is het "belangrijkste" tijdens de nakuur om je LH te boosten. Nolvadex is beter in het regelen van wat oestrogeen mag doen op welke receptoren etc. (Dus die heb je bij een anabolica nakuur WEL nodig, maar in een SARMs nakuur niet)

Voor 60 euro is een sarm kuur gewoon mogelijk. De kosten om 99% puure sarms te krijgen zijn vrij laag maar zonder dure test weet nooit of dat kwalitatief goed is, dus is het risico niet waard.

De meeste verkopende partijen willen gewoon te veel verdienen en houden prijzen hoog zolang er niemand onder duikt.

Edited by JLF3105

Het gaat er om dat commerciële merken vaak het liefst gewoon meer marge pakken en dus onder doseren of andere werkzame stoffen gebruiken. 

Je weet in dat geval niet wat je in je lichaam stopt en dat is bijna net zo dom als jezelf vaccineren tegen corona. 

Het internet staat bomvol met dergelijke horrorverhalen. Ik ben blij dat ik even geïnformeerd heb alvorens ik mijn bestelling deed. 

• Like 1

Op 21-2-2021 at 22:18 zei JLF3105:

Voor 60 euro is een sarm kuur gewoon mogelijk. De kosten om 99% pure sarms te krijgen zijn vrij laag maar je weet nooit of dat kwalitatief goed is.

De meeste verkopende partijen willen gewoon te veel verdienen en houden prijzen hoog zolang er niemand onder duikt.

Omdat je Engelse woorden gebruikt en een "kennis" in een lab hebt werken en alsnog leveranciers nodig hebt, ruikt bij mij een beetje vreemd. Dit alles compleet klinkt gewoon alsof jij iets uit China, Polen, Turkije of weet ik veel waar haalt, en het feit is niet of het SARMs zijn, maar wat voor troep er nog meer in zit. 99% kan iedereen op zijn "testrapportje" photoshoppen.

En stel het is 99%, wat is die 1% dan? PVC poeder, kalk, of iets totaal anders? Dat weet je niet tot je het laat testen bij een onafhankelijk lab, en ik weet uit ervaring dat dat duur is.

Lang verhaal kort: Als iemand dus voor 60 euro een SARM kuurtje heeft, is er NIET getest, want anders was de prijs hoger. Onafhankelijke labs testen niet voor een paar tientjes jouw "SARM" poedertjes in shady zakjes uit Polen of whatever.

Shady and dangerous business als je geen betrouwbare bron hebt. Als de prijzen van dit soort dingen te mooi lijken om waar te zijn, zijn ze dat meestal ook...

Groeten!

44 minuten geleden zei Barrrry:

Het gaat er om dat commerciële merken vaak het liefst gewoon meer marge pakken en dus onder doseren of andere werkzame stoffen gebruiken. 

Je weet in dat geval niet wat je in je lichaam stopt en dat is bijna net zo dom als jezelf vaccineren tegen corona. 

Het internet staat bomvol met dergelijke horrorverhalen. Ik ben blij dat ik even geïnformeerd heb alvorens ik mijn bestelling deed. 

Groot gelijk idd. Wordt een hoop troep verkocht en het meeste is idd veel lager in mg's dan aangeboden. Heb zelf ook een keer een batch gehad van een andere partij als test. Dit was rad welke tijdens de productie heel slecht gezuiverd was. Zaten verschillende stoffen in welke je niet wilt in nemen.

30 minuten geleden zei Barrrry:

Helemaal mee eens Barry. Marge is blijkbaar alles, en dat is logisch opzich. Maar in mijn optiek moet je niet met mensen werken als hun gezond je absoluut geen hol interesseert!...

Onderdoseren en dan "goedkoop" verkopen is gewoon stelen.

12 minuten geleden zei Shorty:

Omdat je Engelse woorden gebruikt en een "kennis" in een lab hebt werken en alsnog leveranciers nodig hebt, ruikt bij mij een beetje vreemd. Dit alles compleet klinkt gewoon alsof jij iets uit China, Polen, Turkije of weet ik veel waar haalt, en het feit is niet of het SARMs zijn, maar wat voor troep er nog meer in zit. 99% kan iedereen op zijn "testrapportje" photoshoppen.

En stel het is 99%, wat is die 1% dan? PVC poeder, kalk, of iets totaal anders? Dat weet je niet tot je het laat testen bij een onafhankelijk lab, en ik weet uit ervaring dat dat duur is.

Lang verhaal kort: Als iemand dus voor 60 euro een SARM kuurtje heeft, is er NIET getest, want anders was de prijs hoger. Onafhankelijke labs testen niet voor een paar tientjes jouw "SARM" poedertjes in shady zakjes uit Polen of whatever.

Shady and dangerous business als je geen betrouwbare bron hebt. Als de prijzen van dit soort dingen te mooi lijken om waar te zijn, zijn ze dat meestal ook...

Groeten!

Je hebt zeker gelijk dat de online aanbieders welke te vertrouwen zijn vaak hele dure testen moeten doen.

Ik heb niet eens een testrapport op papier.. Raad hierbij dan ook zeker niet aan om zelf zooi van een onbekende bron te bestellen omdat het dan goedkoop is. Maar wilde alleen melden dat de sarms zelf niet duur zijn. Het testen daarintegen wel indien je dit officieel wilt laten doen.

Ps sorry voor mn dyslexie. Geen zin om alle woorden na te lopen.

Daar zit dan gelijk de kern van het verhaal.

De werkzame stof is niet duur. Maar om er zeker van te zijn dat je de werkzame stof krijgt en geen bijproducten (met alle gevolgen van dien) moet je wat dieper in de buidel tasten. 

Met een paar schoenen durf ik het wel aan om die ongezien via een schimmige aanbieder te kopen. Als ze dan niet echt zijn, dan heb ik m’n lesje snel geleerd.

Maar met stoffen die je in je lichaam stopt kun je dat lesje maar beter niet leren doormiddel van praktijkervaring.

En waar hebben we ‘t over, een honderdje meer of minder. Je lichaam kun je maar 1 keer goed verpesten....

• Upvote 2

Hoi jongens ik ben nieuw hier en dus ook nog weinig ervaring.

Ik zou graag een kuur met rad-140 beginnen ben er al een tijdje naar op zoek maar weet niet goed waar kopen.

Ik heb al veel gelezen dat er slechte producten online aangeboden worden.

En dat risico wil ik niet lopen.

Zijn hier mensen die daar goede raad over hebben.

Alvast bedankt.

groetjes woody 

31 minuten geleden zei Woody:

Ik zou graag een kuur met rad-140 beginnen ben er al een tijdje naar op zoek maar weet niet goed waar kopen.

Alvast bedankt.

groetjes woody 

Hey Woody, je hebt helemaal gelijk. Het is goed dat je onderzoek doet. Weten wat je in je lijf stopt is HEEL belangrijk.

Ik stuur je een berichtje, heb een bron voor je. 

2 uur geleden zei Woody:

Alvast bedankt.

groetjes woody 

Als jouw budget het toelaat zou ik RAD-140 stacken met LGD-4033. 

Ik heb zelf RAD-140 toegevoegd aan m’n cycle, na 3 weken LGD. Zorgde bij mij voor weer een extra boost in massa. 

Hoi,

Net als Woody ben ik ook nieuw hier. Ik heb er wel vaker aan gedacht en opgezocht, maar door het grote online aanbod weet ik ook niet zo goed waar ik moet zoeken en dan liet ik het weer links liggen. Kan je mij hier ook mee op weg helpen? Alvast bedankt

4 uur geleden zei BertjeHenk:

Hoi,

Net als Woody ben ik ook nieuw hier. Ik heb er wel vaker aan gedacht en opgezocht, maar door het grote online aanbod weet ik ook niet zo goed waar ik moet zoeken en dan liet ik het weer links liggen. Kan je mij hier ook mee op weg helpen? Alvast bedankt

Dat is geen enkel probleem joh. Daarvoor ben ik hier, je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig op zijn.
Bekijk even je inbox!

Hi allemaal ik heb vroeger ooit een goeie plek gehad om RAD-140 te halen. Maar deze is er niet meer. Tegenwoordig weet ik ook niet net als Woody en BertjeHenk waar ik nu moet shoppen. Shorty heb jij enig idee? 

3 uur geleden zei Joe88:

Hi allemaal ik heb vroeger ooit een goeie plek gehad om RAD-140 te halen. Maar deze is er niet meer. Tegenwoordig weet ik ook niet net als Woody en BertjeHenk waar ik nu moet shoppen. Shorty heb jij enig idee? 

Stuur me even een berichtje! Ik kan niet over bronnen praten. Is per wet verboden 🤣

Hallo

Ik ben vrij nieuw op het forum, lees eerste post,

Maar ik zou graag weten hoe ik kwalitatief aan rad 140 kan geraken alsook de nakuur clomifeen....

Hopelijk iemand die me verder kan helpen

Thnx

Guys, ik wil ook een rad kuur doen deze winter. Ben nu bezig met mk2866 en ben erg positief. Nu lees ik dat je goed moet kijken welk merk je koopt. Zou iemand mij kunnen adviseren waar ik het beste mijn rad kan halen + de pct? 

Op 7-6-2021 at 22:41 zei Ptm98:

Guys, ik wil ook een rad kuur doen deze winter. Ben nu bezig met mk2866 en ben erg positief. Nu lees ik dat je goed moet kijken welk merk je koopt. Zou iemand mij kunnen adviseren waar ik het beste mijn rad kan halen + de pct? 

Zie paar berichten hierboven. Stuur @Shorty even een berichtje. Hij heeft veel info hierover.