Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

1 uur geleden zei Traveller040:

Zie paar berichten hierboven. Stuur @Shorty even een berichtje. Hij heeft veel info hierover.

Er staat dat ik hem geen bericht kan sturen als ik naar mijn verzendoverzicht ga.

Advertentie:

Op 7-6-2021 at 22:41 zei Ptm98:

Guys, ik wil ook een rad kuur doen deze winter. Ben nu bezig met mk2866 en ben erg positief. Nu lees ik dat je goed moet kijken welk merk je koopt. Zou iemand mij kunnen adviseren waar ik het beste mijn rad kan halen + de pct? 

Stuur me maar even een berichtje. Dat je bezig bent met een kuur en je dan nog moet vragen wat je moet hebben voor PCT (nakuur)... dat baart me serieus grote zorgen...

Op 24-5-2020 at 19:37 zei Shorty:

Zeker weten! Is een goede combo!

Je weet waar je moet zijn voor een goeie bron toch? :D

goede bronnen zijn moeilijk te vinden. 

Hi all,

Ik wil ook graag een cycle starten na de zomer. Ik zie alleen zo veel aanbieders online en weet niet wat nu wel goede kwaliteit is en wat niet. Iemand die goede ervaring heeft met bepaalde suppliers?

thanks! 

Op 6-4-2021 at 19:21 zei Shorty:

Dat is geen enkel probleem joh. Daarvoor ben ik hier, je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig op zijn.
Bekijk even je inbox!

Hi Shorty!

Ik dacht dat ik in de laatste fase van het uitzoeken van SARMs zat, maar ik zie nu dat je zegt dat er nog heel veel verschil zit tussen de sites. Heb jij voor mij toevallig ook een tip voor een goede site?

MVG

11 uur geleden zei deKok:

Hi Shorty!

Ik dacht dat ik in de laatste fase van het uitzoeken van SARMs zat, maar ik zie nu dat je zegt dat er nog heel veel verschil zit tussen de sites. Heb jij voor mij toevallig ook een tip voor een goede site?

MVG

Je kunt niets betrouwbaars kopen op een website. SARMs zijn namelijk niet legaal. Stuur me maar een berichtje, dan kan ik je verder helpen naar een bron.

Op 10/3/2021 at 20:14 zei Shorty:

Hey Woody, je hebt helemaal gelijk. Het is goed dat je onderzoek doet. Weten wat je in je lijf stopt is HEEL belangrijk.

Ik stuur je een berichtje, heb een bron voor je. 

Hey shorty,

Ik ben ook nieuw hier en ik heb je alvast een berichtje gestuurd. Hopelijk geen probleem?

10 uur geleden zei Juicebox:

Hey shorty,

Ik ben ook nieuw hier en ik heb je alvast een berichtje gestuurd. Hopelijk geen probleem?

No problemo! Je hebt een berichtje terug!

hallo,  ik wil graag in contact komen met een persoon mij kan adviseren waar ik legit RAD140 kan kopen. als iemand mij daar in een prive bericht mee kan helpen, dan bedankt!  

2 uur geleden zei 1234:

hallo,  ik wil graag in contact komen met een persoon mij kan adviseren waar ik legit RAD140 kan kopen. als iemand mij daar in een prive bericht mee kan helpen, dan bedankt!  

You got mail. Heb een bron voor je die te vertrouwen is :)

Ben helemaal nieuw heb het idee dat testosteron laag is en daarom wilde ik een keertje die rad140  proberen eeft iemand ervaring mee waar ik het beste kan bestellen 

Hey Leden

@Shorty zou je mij misshien ook een E-mail kunnen sturen met je supplier ik heb namelijk rad 140 gekocht van sarmxxl maar ervaar weinig effect

Op 10-3-2021 at 21:51 zei Barrrry:

Als jouw budget het toelaat zou ik RAD-140 stacken met LGD-4033. 

Ik heb zelf RAD-140 toegevoegd aan m’n cycle, na 3 weken LGD. Zorgde bij mij voor weer een extra boost in massa. 

Ha Berry,

Hoe was je cycle verder nog gegaan? Ben benieuwd naar je ervaring. Heb zowel een rad als een lgd cycle gedaan maar solo zonder te stacken. Ben benieuwd naar de stack van rad en lgd. 

Hallo allemaal,

Ik heb lang overwogen om misschien aan sarms te gaan en heb nu de knoop doorgehakt! Ik wil graag beginnen net RAD-140 maar weet niet waar kwalitatief spul te kopen. Iemand goede ervaringen? Alvast bedankt!

Op 6-4-2021 at 19:21 zei Shorty:

Dat is geen enkel probleem joh. Daarvoor ben ik hier, je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig op zijn.
Bekijk even je inbox!

Zou je mij toevallig ook een berichtje kunnen sturen? Ook ik ben al een tijd opzoek en heb veel research gedaan maar durf het maar niet willekeurig online te bestellen

hoi,  ik wil graag in contact komen met een persoon mij kan adviseren waar ik legit RAD140 kan kopen. als iemand mij daar in een prive bericht mee kan helpen, dan bedankt!  

Op 22/03/2022 at 17:35 zei Columba1991:

Shorty,

Kan je geen bericht sturen, kan jij mij berichten met de source.

Groeten

Sorry kerel! Inbox zat vol, nu is ie leeg!

Hey, Ik heb Anavar gehaald en wou t combineren met Winstrol omdat ik zag dat het een goeie combo was nu heb ik nog Winstrol injectie liggen (die op water ja die) en wou weten of dat ook kan of enkel pillen? En wat is de max. Hoeveelheid Anavar die ik erbij kan pakken dan? En moet ik die pillen verspreid nemen want het web geeft me allerlei rare en uiteenlopende uitleg 

Hey ik ben Dave en net zoals vele hier zoek een veilige plaats om Rad-140 te vinden die betrouwbaar is , wat neem ik er ook best bij om zo weinig mogelijke negatieve side effects te hebben ? 
Dave