Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

3 uur geleden zei Dave69:

@Shorty 

Het , ik zoek een goede bron voor rad-140 zou je mij daar mij kunnen helpen  ? 
Mvg Dave 

Je hebt een berichtje, we kunnen hier niet openlijk over bronnen praten! ;)

Advertentie:

On 23/05/2020 at 11:42 PM, Shorty said:

(Sorry, deze is veel later dan de rest, dacht dat ik deze al geplaatst had, maar toch niet! Sorry people!

SARM - Testolone - RAD-140.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Testolone (wetenschappelijke benaming RAD-140).
Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 20 tot 30mg, eenmaal bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: start de eerste twee weken op 10 a 15mg per dag en als je daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 20-30mg verhoogd worden.

Effecten:
- Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
- Een van de beste SARMs voor kracht en uithoudingsvermogen.
- Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
- Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
- Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
- Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
- Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen veel tijdens sessies op de fiets of loopband.
- NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Advies kuurlengte:          
12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen! :) 

Wie verkoopt goede kwaliteit?

Op 31/05/2022 at 21:17 zei Gary:

Wie verkoopt goede kwaliteit?

We kunnen niet over bronnen praten, dat kan wel in privé berichten uiteraard!

Op 2-6-2022 at 01:12 zei Shorty:

We kunnen niet over bronnen praten, dat kan wel in privé berichten uiteraard!

Zou je mij een bericht kunnen sturen met een bron? Graag RAD140 in liquid form aangezien het moeilijk is om de vloeibare form te vervalsen.

17 uur geleden zei hu466:

Zou je mij een bericht kunnen sturen met een bron? Graag RAD140 in liquid form aangezien het moeilijk is om de vloeibare form te vervalsen.

Natuurlijk kan dat!

Beste,

Ik heb nu al een tijd onderzoek gedaan en vindt dat ik klaar ben om maar eens RAD-140 te gaan testen, echter is het nog altijd lastig om een goeie bron te vinden. Ik heb vernomen dat iemand hier een goeie source heeft? Ik zou hier graag gebruik van maken.

Alvast bedankt!

Op 24-5-2020 at 19:37 zei Shorty:

Zeker weten! Is een goede combo!

Je weet waar je moet zijn voor een goeie bron toch? :D

Hoi  als goed. wat is een goeie bron? 

1 uur geleden zei Casa:

Hoi  als goed. wat is een goeie bron? 

We kunnen hier niet openlijk over bronnen praten, maar de betrouwbaarste heb ik. Je hebt een mailtje!

On 11/8/2022 at 5:28 PM, Shorty said:

We kunnen hier niet openlijk over bronnen praten, maar de betrouwbaarste heb ik. Je hebt een mailtje!

Hi Shorty, Zou je mij ook een mail kunnen sturen? Cheers

9 minuten geleden zei Mikevdp82:

@Shortyje nr is veranderd? Stuur me pm aub

Ja klopt, tijdje terug iedereen in mijn lijst een app gestuurd maar duidelijk niet overal aangekomen! Je hebt een berichtje!

Klinkt goed dat RAD 140.

Heb op dit moment Laxogenin, Turkesterone en Ashwagandha. Maar dat doet iets, maar nog niet voldoende. Bevordert herstel wel heel erg prettig.

Maar wat ik lees geeft rad wat meer power nog.

Is dit te stacken met wat ik nu neem?  En iemand een goede shop of bron waar te kopen ? Dm aub

Op 26-11-2022 at 21:30 zei FreddyBaklap:

Klinkt goed dat RAD 140.

Heb op dit moment Laxogenin, Turkesterone en Ashwagandha. Maar dat doet iets, maar nog niet voldoende. Bevordert herstel wel heel erg prettig.

Maar wat ik lees geeft rad wat meer power nog.

Is dit te stacken met wat ik nu neem?  En iemand een goede shop of bron waar te kopen ? Dm aub

Turkesterone vind ik allemaal nog te jong in de wetenschap en niks daarop is hardgemaakt helaas. Laxogenin en Asgwaganda daarentegen zijn wel wetenschappelijke tests mee gedaan en dat doet in elk geval iets inderdaad!

RAD-140 zal je zeker en vast meer power brengen haha, droge spiermassa ook!

Ik ben een lange termijn gebruiker van Ashwagandha. Mijn laatste bloedonderzoek toonde aan dat m'n Totaal Testosteron was gestegen van 15 nmol/L naar 20 nmol/L. Mijn SHBG daarentegen was nagenoeg verdubbelt van 26 naar 50. Gevolg een daling van vrij testosteron van 11ng/dl naar 9ng/dl. 

Dus het is waar dat Ashwagandha je totaal T verhoogt. Het verhoogd namelijk je SHBG. Dit gebonden testosteron wordt langer vast gehouden in het serum dan T in zijn vrije vorm. Iets wat olijfolie ook trouwens doet. 

Een beetje off-topic: SHBG is niet iets slechts. Het heeft een eigen receptor op de celmembraan en hecht zich alleen in zijn vrije vorm. Hierna kan SHBG zich nog steeds binden aan Testosteron, Oestrogeen etc en kan op die manier informatie doorsturen naar de kern.

Op 27-11-2022 at 12:40 zei Peter Wouters:

Ik ben een lange termijn gebruiker van Ashwagandha. Mijn laatste bloedonderzoek toonde aan dat m'n Totaal Testosteron was gestegen van 15 nmol/L naar 20 nmol/L. Mijn SHBG daarentegen was nagenoeg verdubbelt van 26 naar 50. Gevolg een daling van vrij testosteron van 11ng/dl naar 9ng/dl. 

Dus het is waar dat Ashwagandha je totaal T verhoogt. Het verhoogd namelijk je SHBG. Dit gebonden testosteron wordt langer vast gehouden in het serum dan T in zijn vrije vorm. Iets wat olijfolie ook trouwens doet. 

Een beetje off-topic: SHBG is niet iets slechts. Het heeft een eigen receptor op de celmembraan en hecht zich alleen in zijn vrije vorm. Hierna kan SHBG zich nog steeds binden aan Testosteron, Oestrogeen etc en kan op die manier informatie doorsturen naar de kern.

Zou mooi zijn geweest als het SHBG hetzelfde was gebleven en het totaal testosteron wel omhoog :D 

2 uur geleden zei Fit:

Zou mooi zijn geweest als het SHBG hetzelfde was gebleven en het totaal testosteron wel omhoog :D 

Zou inderdaad mooi zijn. Maar dat heb je met die testboosters. Ofwel zijn het aromataseremmers of in dit geval shbg aanjagers. Het vreemde is dat ik me beter in mijn vel voel dan pre-ashwagandha

3 uur geleden zei Peter Wouters:

Zou inderdaad mooi zijn. Maar dat heb je met die testboosters. Ofwel zijn het aromataseremmers of in dit geval shbg aanjagers. Het vreemde is dat ik me beter in mijn vel voel dan pre-ashwagandha

Hmm dat is inderdaad vreemd. Ik heb mij laten vertellen dat je beter een lager testosteron zou willen met lage SHBG dan andersom...

4 uur geleden zei Fit:

Hmm dat is inderdaad vreemd. Ik heb mij laten vertellen dat je beter een lager testosteron zou willen met lage SHBG dan andersom...

Vroeger werd er volgens de "vrije hormoon hypothese" aangenomen dat je beter een laag SHBG moest hebben. Immers betekend dit dat je vrije testosteron hoger ligt en wat gebonden is aan SHBG is onwerkzaam. Dit is ondertussen al weerlegt. Wanneer 2 mannen met dezelfde totaal testosteron een SHBG van respectievelijk 30nmol/L en 50nmol/L betekend dit niet dat diegene met 30nmol/L beter af is dan zijn collega. Dit heeft te maken met bepaalde suikergroepen die aangehecht zijn aan het SHBG en dit is louter individueel(genetisch).

Wat je ideale SHBG niveau moet zijn lijkt dus individueel. Lage SHBG wordt geassocieerd met hypo-thyrodie, insuline resistentie en metabool syndroom. Te hoog wordt geassocieerd met hyper-thyrodie, lever problemen, alcoholisme enz.

Zij nota: Ashwagandha optimaliseert de schildklier en dit (samen met testosteron) "voel" je.

Lees ook: https://blog.insidetracker.com/sex-hormone-binding-globulin-new-science-questions-old-beliefs 

2 uur geleden zei Peter Wouters:

Vroeger werd er volgens de "vrije hormoon hypothese" aangenomen dat je beter een laag SHBG moest hebben. Immers betekend dit dat je vrije testosteron hoger ligt en wat gebonden is aan SHBG is onwerkzaam. Dit is ondertussen al weerlegt. Wanneer 2 mannen met dezelfde totaal testosteron een SHBG van respectievelijk 30nmol/L en 50nmol/L betekend dit niet dat diegene met 30nmol/L beter af is dan zijn collega. Dit heeft te maken met bepaalde suikergroepen die aangehecht zijn aan het SHBG en dit is louter individueel(genetisch).

Wat je ideale SHBG niveau moet zijn lijkt dus individueel. Lage SHBG wordt geassocieerd met hypo-thyrodie, insuline resistentie en metabool syndroom. Te hoog wordt geassocieerd met hyper-thyrodie, lever problemen, alcoholisme enz.

Zij nota: Ashwagandha optimaliseert de schildklier en dit (samen met testosteron) "voel" je.

Lees ook: https://blog.insidetracker.com/sex-hormone-binding-globulin-new-science-questions-old-beliefs 

Heel interessant, kende Ashwagandha al wel maar nooit gebruikt. Ik ga er eens in verdiepen!

• Upvote 1

Shorty, kan je me een bericht sturen? Blijkbaar kan dat niet meer via jouw profiel. Ik zou het enorm waarderen!

5 uur geleden zei Dazing:

Shorty, kan je me een bericht sturen? Blijkbaar kan dat niet meer via jouw profiel. Ik zou het enorm waarderen!

Doe ik! Mailbox vol, excuses!