Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

Advertentie:

Op 20-4-2023 at 19:33 zei Gekkennhuiss:

@Shorty

Zou je mij ook kunnen helpen met een goede bron vinden?

Yes! Check je mailbox maar even!

5 minuten geleden zei semverhoeven1:

@Shorty zou je mij aub ook willen contacten?

Ik zie dat ik een mailtje heb van je, ik zal hem beantwoorden kerel!

Ik heb de eerste 2 pagina's allemaal ff doorgelezen, ik zat er aan te denken om met RAD-140 te beginnen maar zou t toch ook wel lekker vinden als ik er over 30 jaar alsnog normaal uitzie en gezond ben, dus zou ik erg dankbaar zijn als iemand me haarfijn zou kunnen uitleggen (die ervaring heeft met het product natuurlijk) hoe je begint met het innemen in de 12 weken en of je nog iets speciaals moet doen in die periode, of is t 12 weken elke dag innemen en klaar?

Zou iemand mij ook de desbetreffende bron door kunnen sturen? @Shorty

MvG

Atom

Edited by atom

Dag krachtpatsers allemaal ! Ook ik ben nieuw hier op deze forum en ook heel benieuwd naar de SARMS, alvast heb ik @Shortyook een PM gestuurd. Ikzelf ga ook voor de LGD/RAD140 stack ! Succes allemaal !

Op 25-4-2023 at 22:37 zei R.W:

Ik heb de eerste 2 pagina's allemaal ff doorgelezen, ik zat er aan te denken om met RAD-140 te beginnen maar zou t toch ook wel lekker vinden als ik er over 30 jaar alsnog normaal uitzie en gezond ben, dus zou ik erg dankbaar zijn als iemand me haarfijn zou kunnen uitleggen (die ervaring heeft met het product natuurlijk) hoe je begint met het innemen in de 12 weken en of je nog iets speciaals moet doen in die periode, of is t 12 weken elke dag innemen en klaar?

Dat is nogal een brede vraag! Ik heb videos gemaakt hierover op YouTube. Die moeten hier ook ergens staan. Maar voor meer diepgaande info kab je me ook een berichtje sturen en Skypen/bellen/appen we even over die info.

Het is goed dat je dit soort info zoekt. :)

Laat zien dat je om je gezondheid geeft!

Op 26-4-2023 at 20:42 zei atom:

Zou iemand mij ook de desbetreffende bron door kunnen sturen? @Shorty

MvG

Atom

Got it!

Zou je een linkje kunnen doorsturen van de vids/ hoe kan ik je bereiken?

2 uur geleden zei R.W:

Zou je een linkje kunnen doorsturen van de vids/ hoe kan ik je bereiken?

De video's heb ik hier, momentje.

En je kunt me bereiken via een persoonlijk berichtje hier via het forum :)

Op 9-6-2023 at 12:10 zei PierterPasta:

Zou iemand mij de bron kunnen doorsturen?

Thanks alvast😉

You got mail.

Op 9-6-2023 at 22:58 zei JoeNotExotic:

@Shorty zou jij mij ook even de bron kunnen doorsturen :)

Done. Om 03.00 in de nacht nog wel, ja... mijn ritme is gebroken. I know xD

Op 5-11-2020 at 23:08 zei Shorty:

Altijd een nakuur nemen, het kan geen kwaad. Maar het kan WEL kwaad als je nou net die persoon bent die zwaarder onderdrukt wordt.

Clomifeen 4 weken.

Eerste week 50mg per dag

En dan 3 weken op 25mg per dag.

(maar... dan moet je er ZEKER van zijn dat het echte SARMs zijn. En die kan je simpelweg niet kopen voor 45 tot 60 euro per kuur. Dan is het totaal iets anders of ondergedoseerde troep! Wees HEEL voorzichtig met wat je in je lichaam stopt.)

Altijd een nakuur doen. Better safe than sorry. Waarom niet doen? Voor die paar euro het risico lopen om je Test productie voor langere tijd onderdrukt te hebben? Dan heb je de verkeerde hobby gekozen! :S

Oh, en Nolvadex is geen nakuur. Clomifeen is het "belangrijkste" tijdens de nakuur om je LH te boosten. Nolvadex is beter in het regelen van wat oestrogeen mag doen op welke receptoren etc. (Dus die heb je bij een anabolica nakuur WEL nodig, maar in een SARMs nakuur niet)

Hoe weet ik of het om echte SARMS gaat? Ik heb meerdere aanbieders bekeken maar de prijzen verschillen veel. Iemand die goede ervaring heeft met een bepaalde aanbieder?

2 uur geleden zei TopG:

Hoe weet ik of het om echte SARMS gaat? Ik heb meerdere aanbieders bekeken maar de prijzen verschillen veel. Iemand die goede ervaring heeft met een bepaalde aanbieder?

In essentie, weet je dat nooit. Maar inmiddels weten wij uit ervaring dat je bij bepaalde webshops met lage prijzen en waar ze geen nakuren verkopen, dat het daar voornamelijk misgaat. Daar krijg je vaak de vreemde bijwerkingen van, en dat is het iets lagere prijskaartje niet waard!

Shorty ik heb voor jou een vraag alleen kan je geen bericht sturen prive, kan ik het anders hier neer zetten? (Sarms related) 

mvg 

Op 1-8-2023 at 00:14 zei amaru92:

Shorty ik heb voor jou een vraag alleen kan je geen bericht sturen prive, kan ik het anders hier neer zetten? (Sarms related) 

mvg 

Dan was mijn inbox vol. Inmiddels is die weer leeg. Dus heb je berichtje gezien!

On 5/24/2020 at 7:37 PM, Shorty said:

Zeker weten! Is een goede combo!

Je weet waar je moet zijn voor een goeie bron toch? :D

Zou je mij even een berichtje willen sturen voor een goede bron :)

Op 23-5-2020 at 23:42 zei Shorty:

(Sorry, deze is veel later dan de rest, dacht dat ik deze al geplaatst had, maar toch niet! Sorry people!

SARM - Testolone - RAD-140.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Testolone (wetenschappelijke benaming RAD-140).
Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
Mannen: 20 tot 30mg, eenmaal bij het ontbijt bijvoorbeeld.
Vrouwen: start de eerste twee weken op 10 a 15mg per dag en als je daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 20-30mg verhoogd worden.

Effecten:
- Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
- Een van de beste SARMs voor kracht en uithoudingsvermogen.
- Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
- Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
- Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
- Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
- Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen veel tijdens sessies op de fiets of loopband.
- NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Advies kuurlengte:          
12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen! :) 

Hi 

vraag over de rad140, zou deze in combinatie gaat met endurabol? 

8 uur geleden zei Ngsddd:

Hi 

vraag over de rad140, zou deze in combinatie gaat met endurabol? 

Nee. Waarom niet? Omdat je met iets zoals dat met een lage prijs en een mooi label nooit zeker kunt zijn van kwaliteit. Je moet ZEKER weten dat het ook echt GW-501516 is.

En dat is lastig tegenwoordig, want SARMs zijn duur en orale anabolica is goedkoop. Dus wordt het veel genept :( een betrouwbare bron is het allerbelangrijkste in deze dingen!

Als het samen met ECHTE GW-501516 genomen wordt, is dat een super mooie combinatie! Heel veel uithoudingsvermogen!

Men kan dus eig nooit 100% weten of het wel echte zijn? 
prijzen online zijn ongeveer hetzelfde, maar overal zie je dezelfde beschrijving en nergens ervaringen of reviews achtergelaten. 

Mijn voorkeur op eerste plaats is uithoudingsvermogen, vandaar die combinatie. 

Weet je toevallig waar ik ze kan halen tot BELGIE 

Hallo allemaal en specifiek Shorty,

Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor alle informatie die hier te vinden is. Ik ben sinds kort uitgebreid onderzoek aan het doen naar Sarms. Ik heb veel positieve verhalen hierover gehoord en wilde er meer over weten 

Ik fitness zelf al een aantal jaar maar kom bijna niet verder gezien mijn enorm snelle stofwisseling en heel laag vet percentage. Ik heb heel veel moeite met aankomen. Afgelopen maand vertelde iemand dat hij goede resultaten had behaald met Sarms. Ik wil het zelf ook gaan proberen maar uiteraard wel eerst heel goed onderzoek doen. 

Ik heb inmiddels al info en filmpjes bekijken van onder andere Shorty. Heel fijn. 

De enige vraag die ik nu nog heb is, Shorty, zou je mij alsjeblieft een berichtje kunnen sturen met een bron en zag ik alsjeblieft ook nog iets aan je mogen vragen over welke Sarms jij adviseert voor iemand zoals ik die een heel laag vet percentage heeft (dun is) en snelle stofwisseling heeft. Ik wil je net zelf een berichtje sturen maar op een of andere manier lukt me dat niet. 

Ik hoop dat je dit bericht leest en ik alsnog met je in contact kan komen. 

Groetjes Robbert en alvast bedankt.

Op 17/01/2024 at 18:10 zei RobbertTZ616:

Hallo allemaal en specifiek Shorty,

Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor alle informatie die hier te vinden is. Ik ben sinds kort uitgebreid onderzoek aan het doen naar Sarms. Ik heb veel positieve verhalen hierover gehoord en wilde er meer over weten 

Ik fitness zelf al een aantal jaar maar kom bijna niet verder gezien mijn enorm snelle stofwisseling en heel laag vet percentage. Ik heb heel veel moeite met aankomen. Afgelopen maand vertelde iemand dat hij goede resultaten had behaald met Sarms. Ik wil het zelf ook gaan proberen maar uiteraard wel eerst heel goed onderzoek doen. 

Ik heb inmiddels al info en filmpjes bekijken van onder andere Shorty. Heel fijn. 

De enige vraag die ik nu nog heb is, Shorty, zou je mij alsjeblieft een berichtje kunnen sturen met een bron en zag ik alsjeblieft ook nog iets aan je mogen vragen over welke Sarms jij adviseert voor iemand zoals ik die een heel laag vet percentage heeft (dun is) en snelle stofwisseling heeft. Ik wil je net zelf een berichtje sturen maar op een of andere manier lukt me dat niet. 

Ik hoop dat je dit bericht leest en ik alsnog met je in contact kan komen. 

Groetjes Robbert en alvast bedankt.

Hoi Robbert, allereerst vind ik dit een mega compliment. Leuk om te horen! Welkom trouwens ook!
Je hebt een mailtje met wat je vroeg. Ik denk dat mijn mailbox vol zit, heb em geleegd!