Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

Ben hier nieuw en ben hier ook wel benieuwd naar. Heb hier een account gemaakt omdat ik nogal wat shady sites vind die het aanbieden 😅 en hier lijkt er meer over bekend. Kan er zelf maar weinig over vinden 

Advertentie:

7 uur geleden zei the.IT.guy:

Ben hier nieuw en ben hier ook wel benieuwd naar. Heb hier een account gemaakt omdat ik nogal wat shady sites vind die het aanbieden 😅 en hier lijkt er meer over bekend. Kan er zelf maar weinig over vinden 

Er zijn veel bronnen die gewoon geen echte SARMs verkopen en dus bijwerkingen geven die er niet bij passen en HOREN.
Dat neemt het hele idee van SARMs doen in plaats van anabole steroïden natuurlijk, die hebben namelijk wel die bijwerkingen.

Je hebt een berichtje van me. ;) 

Hey,

Ik ben ook nieuw hier en heb hetzelfde probleem. Vrij weinig info te vinden en dus ook alleen maar rare sites waar het te bestellen is( met verkeerde info). Zou je mij ook wat info kunnen geven?

8 uur geleden zei zwartekat:

Hey @Shorty, Ik ben ook benieuwd naar je bron. Ik heb je een berichtje gestuurd als dat oke is?

Yes, heb je berichtje gezien en beantwoord!

10 uur geleden zei Svenmuscle:

Ik ga rad140 gebruiken van miolivesarms! Iemand hier ervaring mee?

Ik zou daar lekker wegblijven, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ga niemand lopen zwart maken, maar wel feitelijk zijn:

Doseringen kloppen niet, een kuur van werkzame, nuttige doseringen (20 tot 30mg) van bijvoorbeeld RAD-140 kost je voor een 12 weekse kuur dus 270 euro (20mg, net een beetje te weinig) tot 405 euro!!!!!! (30mg zou dat zijn per dag) MITS er ook echt die dosering in zit bij hun producten en dat betwijfel ik ten allerstrengste. Ze hebben overigens ook geen nakuur, dus alles wat je opbouwt met de onderdrukking die SARMs gewoon hebben, zul je zonder nakuur ook weer verliezen. Soms zak je zelfs verder terug dan waar je startte, want je eigen Testosteron productie moet weer wat stijgen vanuit die onderdrukking. (het is 15 tot 20% maximaal bij echte SARMs, maar toch is dat serieus wel wat testosteron die je mist.)

De prijzen vind ik debiel voor iets wat vrijwel voor 100% zeker uit Polen of China komt en GEEN nakuur te koop is.
Zorg voor een betrouwbare, eerlijke bron die ook daadwerkelijk SARMs verkoopt en geen troep EN ook een nakuur heeft zodat je je lichaam niet sloopt, maar ook al je gains gewoon behoudt waar je net zo hard voor werkt.

Overigens staat het bedrijf op naam van een onbekend persoon, betalingswebsites willen niet samenwerken met websites die SARMs verkopen. Logisch... het is niet volledig legaal natuurlijk, dus dat is vrij vanzelfsprekend. Dus je geld gaat naar een persoon waar je niet op terug kunt vallen op het moment dat er iets zou zijn met je gezondheid door zijn/haar/hun producten etc. Dat is gewoon een domme levensbeslissing in mijn ogen, maar dat ben ik.

Waar is het aangeraden om je SARM vandaan te halen waar kwaliteit gegarandeerd is?

17 uur geleden zei Bdj:

Hi @Shorty, heb je een berichtje gestuurd! Alvast veel dank.

Yes, gezien EN gereageerd!

Op 19/02/2024 at 14:51 zei Joswyb:

Hey @Shorty, zou je mij ook kunnen berichten over een goede bron?

Yes, you got mail.

Op 18/02/2024 at 16:25 zei Skuuson:

Waar is het aangeraden om je SARM vandaan te halen waar kwaliteit gegarandeerd is?

Heb je al bericht via PB!

Op 31-1-2024 at 02:16 zei Shorty:

Er zijn veel bronnen die gewoon geen echte SARMs verkopen en dus bijwerkingen geven die er niet bij passen en HOREN.
Dat neemt het hele idee van SARMs doen in plaats van anabole steroïden natuurlijk, die hebben namelijk wel die bijwerkingen.

Je hebt een berichtje van me. ;) 

Zou je mij ook een berichtje kunnen sturen?

Goedemorgen,

Ik ben ook opzoek naar een betrouwbare bron voor RAD 140, @Shorty zou jij mij kunnen voorzien van een betrouwbare bron? Alv bedankt! 

Op 5-2-2024 at 16:55 zei zwartekat:

Hey @Shorty, Ik ben ook benieuwd naar je bron. Ik heb je een berichtje gestuurd als dat oke is?

@Shorty zou je mij ook willen helpen 

Op 1-3-2024 at 09:55 zei Jorguapo:

Goedemorgen,

Ik ben ook opzoek naar een betrouwbare bron voor RAD 140, @Shorty zou jij mij kunnen voorzien van een betrouwbare bron? Alv bedankt! 

Op 4-3-2024 at 18:09 zei Jeroen007:

@Shorty zou je mij ook willen helpen 

Op 1-3-2024 at 20:29 zei papapuchi:

@Shorty Ik zou ook graag wat meer informatie willen over een bron voor sarms en mogelijk voor test en winstrol

Jullie hebben allemaal een mailtje! 

Hee @Shorty, ik ben ook opzoek naar een betrouwbare bron van rad140, moet je hier voor ook leverbeschermers gebruiken? En heb je ook een bron voor een nakuur ? Alv bedankt! 

Hallo alle, 

Na wat gespeur op internet kwam ik hier terecht, ik heb al heel wat informatie gevonden alleen ben ik wel benieuwd naar het gebruik van Sarms op een jonge leeftijd (18). Ik train nu 3 jaar en weeg 76Kilo met een vetpercentage van 18%. 
Met gewichten zit ik met de bankdruk op 100kg dit om een klein idee te geven wat ik weg druk.

Mijn vraag: Ik krijg het gevoel dat ik niet meer sterker word, zit lang vast op de zelfde gewichten en trainingen lijken zwaarder te worden. Op dit moment train ik 5 dagen (Zie onder). daarnaast doe ik ook nog voetbal. 
Nou ben ik me zelf aan het verdiepen in Sarms, nou weet ik niet of dit de oplossing is voor mijn probleem dus zie ik graag tips tegemoet.

Maandag: Chest/Schouders/Tricep

Dinsdag: Rug/Bicep/Schouders achter  (Voetbal)
Woensdag: Benen

Donderdag: Chest/Schouders/Tricep    (Voetbal)
Vrijdag Rug/Bicep/Schouders achter
Weekend: Rust    (Voetbal)

Op 15/02/2024 at 09:50 zei MrAmsterdam:

@Shorty, ik heb je een bericht gestuurd als je dat oké vindt.

ja hoor, heb je mailtje beantwoord!

Op 19/03/2024 at 09:45 zei Christian:

Hallo alle, 

Na wat gespeur op internet kwam ik hier terecht, ik heb al heel wat informatie gevonden alleen ben ik wel benieuwd naar het gebruik van Sarms op een jonge leeftijd (18). Ik train nu 3 jaar en weeg 76Kilo met een vetpercentage van 18%. 
Met gewichten zit ik met de bankdruk op 100kg dit om een klein idee te geven wat ik weg druk.

Mijn vraag: Ik krijg het gevoel dat ik niet meer sterker word, zit lang vast op de zelfde gewichten en trainingen lijken zwaarder te worden. Op dit moment train ik 5 dagen (Zie onder). daarnaast doe ik ook nog voetbal. 
Nou ben ik me zelf aan het verdiepen in Sarms, nou weet ik niet of dit de oplossing is voor mijn probleem dus zie ik graag tips tegemoet.

Maandag: Chest/Schouders/Tricep

Dinsdag: Rug/Bicep/Schouders achter  (Voetbal)
Woensdag: Benen

Donderdag: Chest/Schouders/Tricep    (Voetbal)
Vrijdag Rug/Bicep/Schouders achter
Weekend: Rust    (Voetbal)

Op 18 jaar is dat nog veel te vroeg man, je zit nog helemaal STAMPVOL met Testosteron dus als je nu geen gains maakt, is dat omdat je te weinig eet voor de hoeveelheid die je beweegt.

Eat more!

18 is echt nog te jong om te starten, wacht nog even 2 jaar voor SARMs in jouw geval.
Kan het? Ja hoor, maar hier is de basis nog helemaal niet correct gelegd!

Op 18/03/2024 at 21:47 zei Oempaloempa:

Hee @Shorty, ik ben ook opzoek naar een betrouwbare bron van rad140, moet je hier voor ook leverbeschermers gebruiken? En heb je ook een bron voor een nakuur ? Alv bedankt! 

Je hebt een mailtje. Het antwoord is:
Voor ECHTE SARMs heb je geen leverbeschermer nodig.

Nakuur wel altijd doen! Ze zijn onderdrukkend zo'n 15%.

Kan iemand mij misschien helpen? Ik zou ook graag wat uitleg willen met wat ik het best kan nemen. En natuurlijk waar ik het kan kopen. @Shorty heb je een PB gestuurd.

Edited by Appskrw

Hey, @Shorty ik zou ook graag een bron krijgen met een betrouwbare leverancier. 

Rad 140 + LGD-4033 + nakuur

Greetz

Edited by SkelleEspe

Goedemiddag, ik ben ook opzoek naar betrouwbare sarms. Nu vooral Cardarine GW501516 . Maar gaat meer volgen als het echt werkt.

Op 14-4-2024 at 22:23 zei SkelleEspe:

Hey, @Shorty ik zou ook graag een bron krijgen met een betrouwbare leverancier. 

Rad 140 + LGD-4033 + nakuur

Greetz

Heerlijke stack om samen te draaien hoor. Recept voor serieuze massa en kracht!

Je hebt een berichtje!

Op 15-4-2024 at 04:23 zei fons:

Hey @Shorty graag had ik ook een betrouwbare bron Voor Rad 140 + nakuur.
grtjs

Ook jij hebt een berichtje van me.