Advertentie:

Shorty

Informatie SARM Testolone / RAD-140

Recommended Posts

Ik doe veel krachttraining  in combinatie met duursport & momenteel aan het cutten. 

Zit er zelf aan het denken om Rad 140 te combineren met Cardarine voor spierbehoud, prestatie met het duursport en vet verlies. Ik train momenteel intotaal rond de 12-15 uur per week met de focus nu in de lente/zomer op het duursport, en zie er baat bij om mijn lichaam een beetje te helpen met deze intense belasting tijdens het process om mijn doelen te bereiken. Zelf ben ik 22, sport al mijn hele leven lang, mijn uithoudingsvermogen is boven gemiddeld en weeg 80kg. Hoe kijken jullie hier naar? 

Advertentie:

Hey mensen ik heb hulp nodig.

Ik ben 20 jaar weeg momenteel 76 kilo en ben 1.77 lang.

Ik ben pas begonnen met Rad-140 van het merk “enchached Athlete” gekocht bij euro supss. 

Momenteel slik ik elke dag 2 pillen dat is 20 MG en wil dit voor een maand doen. Maar mijn vraag is wat moet ik daarna doen daarmee bedoel ik de nakuur. Kan iemand mij hier een reactie op geven want ik heb er totaal geen verstand van. Weet zelf niet eens of de product wel goed is.

alvast bedankt,

groetjes do!

Sorry maar 0 research gedaan naar wat je slikt? En hoe het werkt? Dit een maand gaan doen is echt kansloos.o.O

Eerst research doen. Er staat zoveel sarms op internet net als steroïden. Nooit slikken waar je geen research op hebt gedaan!

@Shorty 

Goedemiddag,

zou je mij ook een berichtje willen sturen met bron / wat info als je tijd hebt?

Bij voorbaat dank :)

Groet

@Shorty Ik heb je een berichtje gestuurd. Ik zou ook heel graag een betrouwbare bron hebben voor LGD+nakuur. Alvast bedankt 

Op 29-12-2024 at 15:17 zei LiftingDutchman:

Leeft het hier nog? Ik wil ook graag met rad140 beginnen met een kleine nakuur clomifeen, maar ben nog opzoek naar de ervaringen van anderen!

Zeker weten! Je kunt logs lezen ook!