Advertentie:

sam

iemand ervaring met fast burn extreme

Recommended Posts

Advertentie:

19 minuten geleden zei sam:

Ik wil fast burn extreme kopen maar ik ben nog aan het twijfelen. heeft iemand al ooit gebruikt??

ik heb een review gelezen op https://cerdt.be/fast-burn-extreme-ervaringen-review-2020-helpt-het-echt/ 

iemand advies???

Hoi Sam, welkom op het forum. Ik kan je met 99.9% zekerheid zeggen dat dit onzin is. Quote "In 5 weken tijd verliest het merendeel van de gebruikers met overgewicht 5-16 kg.“

Wanneer je gewoon een goed voedingschema hebt en hierbij sport heb je dit soort producten echt niet nodig, scheelt een hoop geld voor iets dat waarschijnlijk niets of bijna niets doet. 

Nog even een aanvulling, de ingrediënten in deze fatburner zijn niet gek verschillend met de andere fatburners die te vinden zijn. Je kunt ze altijd gebruiken naast je dieet en bewegen, maar zie het enkel als een klein hulpje. Al is het misschien het grootste deel mentaal.

• Like 1
  • Upvote 1

Welkom op het forum gozer!

Inderdaad, volledig sluit me aan bij @Fit Je kunt niet vet op een bepaalde plek verminderen ook, dus afvallen op alleen je buikregio bijvoorbeeld kan je vergeten.

Gewoon simpelweg minder kcal eten dan dat je verbrandt. Dat mag McDonalds en Pizza Hut zijn. Maar ook het eigen papje wat je moeder in de avond maakt :) kcal in - kcal uit.

Als je meer verbrandt dan dat je eet, zal je lichaam hetgeen wat het tekort heeft uit je vet gaan halen. En dan val je dus af ;)

(Of Pindakaas smeren...)

• Upvote 1