Advertentie:



simooon2002

Hoe verder spieren aanmaken

Recommended Posts

Ik ben jongen van 18 jaar en doe nu al een tijdje home work-out oefeningen en ook al zorgde deze in het begin voor vooruitgang, merk ik dat ik nu reeds geen verschil meer boek. Ik ben van nature vrij smal en mager gebouwd en heb dus moeite met natuurlijk vet aan te maken. Ondanks dat ik nu strak sta, zou ik toch breder willen worden en een beter sixpack krijgen aangezien ik er toch wat tijd in steek.

 

Zou proteïnepoeder, home equipment en/ of andere zaken me hiermee helpen? Momenteel doe ik twee sessies (met eigen bodyweight) per dag, waarvan ze allebei bestaan uit 40 crunches, 50 legraces, 40 side crunches, 1 minuut rugspieren, 20x traag en goed pompen en eenmaal 3 minuten planken. Zou ik deze sessies misschien ook beter vervangen door 1 sessie die dan ietwat intensiever is?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey Simon,

 

Natuurlijk zal meer equipment je helpen. Ook meer eten zal helpen. Ook een abonnementje bij een gym kan helpen. Dat kost bijna niets natuurlijk en helpt heeeel erg makkelijk in het vinden van nieuwe oefeningen en het vinden van je weg in deze sport. 

 

Supplementen zoals whey proteine zijn in mijn optiek pas aan de orde zodra je het trainen en het benodigde eten onder controle hebt! 

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Is hier nog wel eens dieper op in gegaan? Ik kom het onderwerp zelden tegen. 
        Net een BFR training gehad op biceps en triceps. 

      Ik weet dat het veilig is, maar ik vond het toch even heel eng... De aderen in mijn biceps werden dermate groter en zichtbaar dat ik de elastieken uit angst heb af gedaan. 

      Ik heb 3 goede sets van 15 herhalingen op m’n biceps gedaan (barbell curl) en 3 goede sets van 25 herhalingen op triceps (cable pushdown). 

      Ik denk dat ik deze vorm van training pas serieus aandurf als ik een echte set bands met drukmeter heb aangeschaft. Om die uitgave te rechtvaardigen wil ik mij wel eerst even goed inlezen over de positieve effecten van deze vorm van trainen. Wellicht dat hier iemand wat over kan vertellen? 

      Mijn persoonlijke ervaring tijdens de beperkte trainingsduur onder BFR is wel positief. Je merkt inderdaad dat je training zwaarder voelt. Als de pomp komt is de pijn bijna ondraaglijk. Let wel: ik kan tegen deze pijn, ik presteer goed onder pijn, maar het voelde ietwat gevaarlijk en daarom ben ik gestopt en zonder elastieken verder gaan trainen. De elastieken zaten duidelijk te strak, want de armen begonnen instant gruwelijk koud aan te voelen. Elastieken iets losser gedaan en toen was het hele effect juist weg.... dus te strak vs te los.

      Ben benieuwd hoe de armen er morgen bij staan    @Shorty heeft ook zijn vraagtekens bij de effectiviteit van de training. Ik kan meerdere bronnen opzoeken die dan beiden het tegenovergestelde ‘aantonen’....   Lastig onderwerp? Mensen met praktijkervaring? 
    •   Hey, bedankt voor antwoord   Ja het is eigenlijk specifiek voor de kracht/aggressie toename voor krachtsport over een zeer korte tijd, niet om massa te bouwen. Als je een bron hebt mag je die altijd doorgeven. Ik vind echt niets meer   Grts  
    • Hey man! Daar kan ik een lang en moeilijk verhaal van maken maar:   Dat is BIJNA niet te krijgen, maar het is mogelijk en duur. Ik heb een bron voor je eventueel, maar het ding is ook dat Halotestin geen spiermassa bouwt en echt alleen pre-contest gebruikt wordt.   Groeten!
  • Sponsors