Advertentie:

Fanatic

Wat kan ik veranderen?

Recommended Posts

Goedemorgen!

Ik zou graag wat tips willen ontvangen voor macro's en eventuele andere gerechten op een dag, hieronder wat info:

Zelf hou ik mijn calorieën bij met de app MyFitnessPal , hier kom ik uit op 1770 calorieën per dag maximaal en de macro's staan als volgt: 50% K 30% Vet 20%Eiwit, dit is een standaard en heb ik niks mee gedaan.

Elke week sport ik doordeweeks elke dag 1x 30 minuten wel hevig voor mijn doen , om de 3 weken doe ik een stap hierbij en gaat tot nu toe prima.

Ook ben ik volgens bovenstaand schema in 4 maanden van 92kg naar 83.8kg gegaan maar blijf nu een beetje haken , het gaat slomer wat geen probleem is maar ik wil graag weten als ik bepaalde dingen beter kan doen.

Huidige Info: 22, 180cm, 83,8

Advertentie:

20 procent van een 1770 kcal inname is wat weinig. Dat zou 88 gram eiwit zijn.

Probeer eens die wat naar 110 te doen. (Als dat betaalbaar is. En dan iiiieeetsje minder koolhydraten of vetten. (Wat je kiest maakt niets uit, als het maar om ongeveer die 100kcal gaat die je aan eiwitten omhoog gaat)

Verder gewoon aanhouden kerel! Op 1770 kcal moet je praktisch altijd in een deficiet eten dus je zult afvallen :)

• Like 1