Advertentie:

Fanatic

Wat kan ik veranderen?

Recommended Posts

Goedemorgen!

 

Ik zou graag wat tips willen ontvangen voor macro's en eventuele andere gerechten op een dag, hieronder wat info:

 

Zelf hou ik mijn calorieën bij met de app MyFitnessPal , hier kom ik uit op 1770 calorieën per dag maximaal en de macro's staan als volgt: 50% K 30% Vet 20%Eiwit, dit is een standaard en heb ik niks mee gedaan.

 

Elke week sport ik doordeweeks elke dag 1x 30 minuten wel hevig voor mijn doen , om de 3 weken doe ik een stap hierbij en gaat tot nu toe prima.

 

Ook ben ik volgens bovenstaand schema in 4 maanden van 92kg naar 83.8kg gegaan maar blijf nu een beetje haken , het gaat slomer wat geen probleem is maar ik wil graag weten als ik bepaalde dingen beter kan doen.

 

Huidige Info: 22, 180cm, 83,8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

20 procent van een 1770 kcal inname is wat weinig. Dat zou 88 gram eiwit zijn.

 

Probeer eens die wat naar 110 te doen. (Als dat betaalbaar is. En dan iiiieeetsje minder koolhydraten of vetten. (Wat je kiest maakt niets uit, als het maar om ongeveer die 100kcal gaat die je aan eiwitten omhoog gaat)

 

Verder gewoon aanhouden kerel! Op 1770 kcal moet je praktisch altijd in een deficiet eten dus je zult afvallen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors