Advertentie:

Fanatic

Wat kan ik veranderen?

Recommended Posts

Goedemorgen!

 

Ik zou graag wat tips willen ontvangen voor macro's en eventuele andere gerechten op een dag, hieronder wat info:

 

Zelf hou ik mijn calorieën bij met de app MyFitnessPal , hier kom ik uit op 1770 calorieën per dag maximaal en de macro's staan als volgt: 50% K 30% Vet 20%Eiwit, dit is een standaard en heb ik niks mee gedaan.

 

Elke week sport ik doordeweeks elke dag 1x 30 minuten wel hevig voor mijn doen , om de 3 weken doe ik een stap hierbij en gaat tot nu toe prima.

 

Ook ben ik volgens bovenstaand schema in 4 maanden van 92kg naar 83.8kg gegaan maar blijf nu een beetje haken , het gaat slomer wat geen probleem is maar ik wil graag weten als ik bepaalde dingen beter kan doen.

 

Huidige Info: 22, 180cm, 83,8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

20 procent van een 1770 kcal inname is wat weinig. Dat zou 88 gram eiwit zijn.

 

Probeer eens die wat naar 110 te doen. (Als dat betaalbaar is. En dan iiiieeetsje minder koolhydraten of vetten. (Wat je kiest maakt niets uit, als het maar om ongeveer die 100kcal gaat die je aan eiwitten omhoog gaat)

 

Verder gewoon aanhouden kerel! Op 1770 kcal moet je praktisch altijd in een deficiet eten dus je zult afvallen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Je zegt het zelf al een beetje, maar aan genetica kan je niks doen.    EN dit klinkt wellicht een beetje lomp, maar komt uit een goed hart;  Je bent nog niet echt groot/gespierd genoeg om te zien/merken wat je genen zijn. Dat duurt ff, minimaal een paar jaar. Dan zie je alles komen en dan merk je dat bepaalde spieren minder hard groeien, of zelfs helemaal niet meer willen. Of juist veel harder groeien dan de rest.    Voorbeeld: ik dacht dat mijn borst een sterk punt was van me, maar dat is dus zelfs een ZWAK punt en is juist mijn rug hetgeen wat de rest zwaar overstemt. Je leert je lichaam kennen door de jaren heen! Komt allemaal goed kerel!
    • Hierboven is helaas alles al gezegd. There is no easy way out. Goed uitgelegd @Fit   Wat wij doen met zijn allen, is moeilijk. De truc is om dingen te eten die je LEKKER vind met weinig kcal. Het komt goed, maar je moet een manier vinden waarop je het kunt volhouden zonder dat het een sleur wordt!   Meer kunnen we niet zeggen!
    • Waarschijnlijk had je het zelf al gevonden maar hieronder een video waarin de traps worden uitgelegd (engels)       
  • Sponsors