Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Zyzz hardstyle mix

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Gisteren was ik nog aardig zwaar in de benen en besefte ik dat de Squad toch nog te zwaar is, nu wou ik vandaag gaan trainen maar heb de keuze gemaakt om mijn slaapkamer helemaal aan te passen zodat het ook echt een slaapkamer is. Alleen vergeet ik dus doordat ik fanatiek ben om te eten......    Morgen moet ik de rest van het huis weer in orde brengen en pak dan in de avond een lichte training (dus geen 4x8 Sq, maar wellicht 4x6).    Vandaag een goede dag en voelde mij fit, morgen weer een mooie dag te gaan en hoop vannacht echt veel beter te slapen. Geen brommende diepvries en een lege frisse kamer zodat ik er aan wen dat het ook echt een slaapkamer is en geen berghok met een bed er in. 
    • Man, met de diepvries zeulen en de wasdroger en dan de tering lading dozen in de stellingen en alles..... genoeg gym voor vandaag. Daarnaast heb ik vrijdag een mooie training gedaan en morgen doe ik weer een training zodat ik op 3x in de week blijf. Hmmm nee eten is niets van terecht gekomen vandaag, te druk gehad met alles dat ik gewoon nog geen eten heb gehad nu. 
    • Verder nog wel tijd gehad om naar de gym te gaan en goed voor jezelf te koken?
  • Sponsors