Advertentie:



Fit

Morgen gaan de gyms open!

Recommended Posts

Morgen gaan de gyms EINDELIJK open! Bij ons moest je reserveren maar uiteraard zijn we aanwezig! :D Wie gaat er nog meer gelijk aan de bak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

13 minuten geleden zei Fit:

Morgen gaan de gyms EINDELIJK open! Bij ons moest je reserveren maar uiteraard zijn we aanwezig! :D Wie gaat er nog meer gelijk aan de bak?

Ben gelukkig al bezig geweest "buiten", maar zal blij zijn als ik weer naar binnen mag.

Bij ons geen reservering-systeem, gewoon binnenlopen, er wordt wel in de gaten gehouden hoeveel mensen binnen zijn en hoe laat je binnen bent gekomen (passensysteem).  "bij drukte is het gewoon   "first in, first out"  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh lekker hoor! Bij onze sportschool kon dat helaas niet. Het voordeel van reserveren vind ik wel dat je zeker bent van je plekje. Ik gok dat bij jullie op bepaalde tijden wel vol zal zijn of is het een kleine sportschool?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Fit:

Ahh lekker hoor! Bij onze sportschool kon dat helaas niet. Het voordeel van reserveren vind ik wel dat je zeker bent van je plekje. Ik gok dat bij jullie op bepaalde tijden wel vol zal zijn of is het een kleine sportschool?

Gym +/- 900m2 

https://www.back2basicpurmerend.nl/back-2-basic-in-beeld/      maar even reclame maken "voor" en het in beeld brengen van mijn GYM ;)

 

in de avonden (na 1930) is het vaak drukker, meestal ga ik vroeg in de ochtend, me een avonddienst of na een vroege dienst (1530) dan is het gelukkig meestal rustig

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei geert gielissen:

Succes en veel trainingsplezier allemaal! 

 

Gaat helemaal goed komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Basic Fit mag je al trainingsblok van 2 uur reserveren. Kleedkamers en lockers mogen ook terug gebruikt worden. Super toch !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juistem. Ik natuurlijk ook!

Het is ook maar zo voor 4 weken he jongens. Daarna wordt het weer bekeken of het weer gewoon naar normaal kan :)

 

Een grote KUTZOOI is het. :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag HEERLIJK getraind! Dat was wel weer nodig :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei Fit:

Vandaag HEERLIJK getraind! Dat was wel weer nodig :) 

Oh jongen ik ook. Mezelf ingehouden, maar denk alsnog iets teveel gedaan. Dat zien we morgen en overmorgen wel haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden zei Shorty:

Oh jongen ik ook. Mezelf ingehouden, maar denk alsnog iets teveel gedaan. Dat zien we morgen en overmorgen wel haha.

 

Ja ik ook zeker ingehouden, maar toch gaan we dit voelen! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik thuis trainen prefereer, ben ik afgelopen woensdag toch naar de sportschool van een sportvriend geweest. Prima geregeld allemaal. Om en om op de heavy bags volgens de H.I.I.T.-formule (High Intensity Interval Training). In één woord geweldig!

Punches, kicks, strikes en de devastating combo's. Tong op de schoenen, schuim op de mond en door jutteren. Heerlijk!

 

En inderdaad, dan is inhouden moeilijk, zo moeilijk, maar 't gevoel......................:)!!! 

 

Veel plezier mensen, geniet van de ultieme voldoening van een stevige work-out (wat door veel mensen niet begrepen wordt) en tot ziens op deze site! Geert.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors