Advertentie:

Fit

Morgen gaan de gyms open!

Recommended Posts

Morgen gaan de gyms EINDELIJK open! Bij ons moest je reserveren maar uiteraard zijn we aanwezig! :D Wie gaat er nog meer gelijk aan de bak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

13 minuten geleden zei Fit:

Morgen gaan de gyms EINDELIJK open! Bij ons moest je reserveren maar uiteraard zijn we aanwezig! :D Wie gaat er nog meer gelijk aan de bak?

Ben gelukkig al bezig geweest "buiten", maar zal blij zijn als ik weer naar binnen mag.

Bij ons geen reservering-systeem, gewoon binnenlopen, er wordt wel in de gaten gehouden hoeveel mensen binnen zijn en hoe laat je binnen bent gekomen (passensysteem).  "bij drukte is het gewoon   "first in, first out"  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahh lekker hoor! Bij onze sportschool kon dat helaas niet. Het voordeel van reserveren vind ik wel dat je zeker bent van je plekje. Ik gok dat bij jullie op bepaalde tijden wel vol zal zijn of is het een kleine sportschool?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Fit:

Ahh lekker hoor! Bij onze sportschool kon dat helaas niet. Het voordeel van reserveren vind ik wel dat je zeker bent van je plekje. Ik gok dat bij jullie op bepaalde tijden wel vol zal zijn of is het een kleine sportschool?

Gym +/- 900m2 

https://www.back2basicpurmerend.nl/back-2-basic-in-beeld/      maar even reclame maken "voor" en het in beeld brengen van mijn GYM ;)

 

in de avonden (na 1930) is het vaak drukker, meestal ga ik vroeg in de ochtend, me een avonddienst of na een vroege dienst (1530) dan is het gelukkig meestal rustig

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei geert gielissen:

Succes en veel trainingsplezier allemaal! 

 

Gaat helemaal goed komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Basic Fit mag je al trainingsblok van 2 uur reserveren. Kleedkamers en lockers mogen ook terug gebruikt worden. Super toch !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juistem. Ik natuurlijk ook!

Het is ook maar zo voor 4 weken he jongens. Daarna wordt het weer bekeken of het weer gewoon naar normaal kan :)

 

Een grote KUTZOOI is het. :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag HEERLIJK getraind! Dat was wel weer nodig :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei Fit:

Vandaag HEERLIJK getraind! Dat was wel weer nodig :) 

Oh jongen ik ook. Mezelf ingehouden, maar denk alsnog iets teveel gedaan. Dat zien we morgen en overmorgen wel haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 uur geleden zei Shorty:

Oh jongen ik ook. Mezelf ingehouden, maar denk alsnog iets teveel gedaan. Dat zien we morgen en overmorgen wel haha.

 

Ja ik ook zeker ingehouden, maar toch gaan we dit voelen! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik thuis trainen prefereer, ben ik afgelopen woensdag toch naar de sportschool van een sportvriend geweest. Prima geregeld allemaal. Om en om op de heavy bags volgens de H.I.I.T.-formule (High Intensity Interval Training). In één woord geweldig!

Punches, kicks, strikes en de devastating combo's. Tong op de schoenen, schuim op de mond en door jutteren. Heerlijk!

 

En inderdaad, dan is inhouden moeilijk, zo moeilijk, maar 't gevoel......................:)!!! 

 

Veel plezier mensen, geniet van de ultieme voldoening van een stevige work-out (wat door veel mensen niet begrepen wordt) en tot ziens op deze site! Geert.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken anar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Eergister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Vanochtend een Inbody meting gedaan. Ik zal thuis even de oude percentages erbij pakken. Zodat ik kan vergelijken wat de verschillen precies zijn.    Zal dit elke maand doen. En daarnaast is het vandaag de laatste dag van de 4 weken. En moet de laatste progressie van de 4 weken even posten.
    • Mogge shorty zou je mij ook een mailtje met info kunnen sturen ik kan je idd geen bericht sturen net als dazing😅
  • Sponsors