Advertentie:

Sign in to follow this  
Quentin

Droogtrainen. Niet te weinig cal?

Recommended Posts

Beste forum lid,

 

Ik heb een vraag.

 

Ik ben 17 jaar 183 weeg 83 kilo sport 5x per week en ben sinds deze week gaan droogtrainen. Maar zoals je bij de bijlagen kan zien is (links) hoeveel cal ik mag hebben. Maar is dit niet te weinig?

20200806_165503.jpg

Ik bedoel de rechter kant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Beste Quentin,

Ten eerste vind ik je nog wat aan de jonge kant om je nu al aan zo'n strenge discipline te onderwerpen. Wacht nog een tijdje tot je lichaam helemaal volgroeid is. Op jouw leeftijd werkt je spijsvertering op top, is je verbrandingsintensiteit erg hoog (net zoals je celdeling) en heb je je energie ook nodig voor je overige bezigheden. 

Daarbij herinner ik me de woorden van een kenner (ik dacht dat dat Shorty was) die erg goed de kern weergeven: als je meer verbrandt dan consumeert kun je zo'n beetje eten wat je wilt.

Ik stel voor om je kwestie 'ns aan Shorty voor te leggen. Ook Peter Wouters is erg goed geïnformeerd en zal je ongetwijfeld met raad en daad bij kunnen staan. Wellicht ten overvloede: Shorty en Peter zijn aangesloten bij Krachtforum en via deze site bereikbaar. Succes!

 

Edited by geert gielissen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hi, Shorty  Iemand adviseert mij Cardarine..?  Wat vind jij hier van?
    • Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
    • Hai Nick,   heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. 
        maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. 
      Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. 
        sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander
  • Sponsors