Advertentie:

Sign in to follow this  
Quentin

Droogtrainen. Niet te weinig cal?

Recommended Posts

Beste forum lid,

 

Ik heb een vraag.

 

Ik ben 17 jaar 183 weeg 83 kilo sport 5x per week en ben sinds deze week gaan droogtrainen. Maar zoals je bij de bijlagen kan zien is (links) hoeveel cal ik mag hebben. Maar is dit niet te weinig?

20200806_165503.jpg

Ik bedoel de rechter kant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Beste Quentin,

Ten eerste vind ik je nog wat aan de jonge kant om je nu al aan zo'n strenge discipline te onderwerpen. Wacht nog een tijdje tot je lichaam helemaal volgroeid is. Op jouw leeftijd werkt je spijsvertering op top, is je verbrandingsintensiteit erg hoog (net zoals je celdeling) en heb je je energie ook nodig voor je overige bezigheden. 

Daarbij herinner ik me de woorden van een kenner (ik dacht dat dat Shorty was) die erg goed de kern weergeven: als je meer verbrandt dan consumeert kun je zo'n beetje eten wat je wilt.

Ik stel voor om je kwestie 'ns aan Shorty voor te leggen. Ook Peter Wouters is erg goed geïnformeerd en zal je ongetwijfeld met raad en daad bij kunnen staan. Wellicht ten overvloede: Shorty en Peter zijn aangesloten bij Krachtforum en via deze site bereikbaar. Succes!

 

Edited by geert gielissen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als Belg ook mactropin bestelt gezien ik veel in NL kom. Maar voel er inderdaad niet veel van. 
         
    •   Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur.    Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)   Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"
    • Het gaat bij 2 dingen wat ik hierboven zie fout, je traint ten eerste meer op kracht dan op massa. Probeer in jou geval eens een paar maandjes op de 12 tot 15 rep range te trainen.    Verder is er verschil tussen trainen en echt trainen. Omdat je 3 spiergroepen op een dag pakt denk ik namelijk niet dat je nog "fit" genoeg bent op het eind van je training voor progressieve overload.    Ten derde ga je met 2.5 uur trainen per dag, en slechts 1800 kcal eten echt nooit genoeg voeding binnen krijgen.    Mijn tips dus in het kort: -focus op een fatsoenlijk trainingschema met 1 a 2 spiergroepen per dag max.  -focus leggen op meer herhalingen -een goed voeding schema maken, nee voeding maakt je niet dik als je dit op de juiste manier doet.   Wanneer je bovenstaande stappen optimaliseerd ga je nog zoveel meer uit je natuurlijke potentie halen.
  • Sponsors