Advertentie:

Luka

Tips voor beginner's schema?

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Nu met de quarantaine leek me het een mooi moment om thuis wat te gaan sporten, alleen ik heb het idee dat ik dit niet helemaal goed aanpak.

Ook raak ik vaak in de war door alle verschillende termen voor verschillende handelingen dus bij deze alvast excuses als ik iets verkeerd benoem.

 

Daarnaast ben ik nogal lang en vraag ik me af of ik het goed doe, en of iemand misschien tips heeft voor bepaalde oefeningen of een simpel trainingsschema?

 

Ik ben 1,99m en weeg op dit moment 89kg. Ik doe sinds een paar weken minimaal 4 dagen per week thuis het volgende:

 

- 3x 15 situps

- 4x 15 bicep curls (6KG)

- 3x 10 tricep extensions (6KG)

- 3x 15 dumbell floor press (6KG)

- 3x 15 squats

 

Heeft iemand misschien tips, verbeterpunten, bepaalde oefeningen die ik wel/niet moet doen? Ik zou het erg op prijs stellen! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hallo ben nieuw hier en Ben me beetje aan inlezen over de merken aas tegenwoordig , nou had ik het merk mactropin gevonden waar ook testbewijzen van zijn .. Echter lees ik op jullie forum dat het ondergedoseerd zou moeten zijn , kunnen jullie dit onderbouwen ... Mijn bronnen zijn best betrouwbaar dacht ik , mvgr 
    •   Ligt aan waar je ze koopt, heb een goede bron voor je als je wilt. Je hoort 0 bijwerkingen te hebben, anders is het iets anders. Vaak hebben mensen toch bijwerkingen als ze op shady websites bestellen als sarms4you of weet ik het. Dan zit er iets anders in dan een SARM.  
    • Hoi Jeroen,   Dat kan ik je alleen vertellen als je SARMs echt zijn. En dat ligt helemaal aan wat je ervoor betaald en waar je ze haalt. Er wordt veel genept  
  • Sponsors