Advertentie:



Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Nu met de quarantaine leek me het een mooi moment om thuis wat te gaan sporten, alleen ik heb het idee dat ik dit niet helemaal goed aanpak.

Ook raak ik vaak in de war door alle verschillende termen voor verschillende handelingen dus bij deze alvast excuses als ik iets verkeerd benoem.

 

Daarnaast ben ik nogal lang en vraag ik me af of ik het goed doe, en of iemand misschien tips heeft voor bepaalde oefeningen of een simpel trainingsschema?

 

Ik ben 1,99m en weeg op dit moment 89kg. Ik doe sinds een paar weken minimaal 4 dagen per week thuis het volgende:

 

- 3x 15 situps

- 4x 15 bicep curls (6KG)

- 3x 10 tricep extensions (6KG)

- 3x 15 dumbell floor press (6KG)

- 3x 15 squats

 

Heeft iemand misschien tips, verbeterpunten, bepaalde oefeningen die ik wel/niet moet doen? Ik zou het erg op prijs stellen! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hey! Ik gebruik nu 3 weken mk677. Mijn lichaam reageert er erg goed op, ik neem 20mg per dag. Ik zie best wel wat resultaat en merk eigenlijk geen bijwerkingen. Ik denk dat dit bijna te goed is om waar te zijn. Waar halen jullie jullie mk677? Ik heb het van europsupps.nl gehaald, maar ik zou niet weten of dit wel echten sarms zijn... Misschien is het placebo effect, of zit er gewoon allemaal rommel in.  Ik ben zelf 184, 80kg 10,3% bodyfat.    Hoor graag jullie mening over mk677 en/of waar jullie het halen!    
    • Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten.   Bron; Www.drogespieren.nl
    • Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.  
  • Sponsors