Advertentie:

Blashing123

Stacker pro

Recommended Posts

Advertentie:

11 uur geleden zei Blashing123:

Beste leden,

Vandaag begonnen met het nemen van mactropin stacker pro ( fatburner).

Nu voelde ik me hele dag redelijk misselijk iemand ervaring met dit product ?

Misselijkheid hoort bij stackers... het is nou eenmaal rommel:P

3 uur geleden zei Fit:

Misselijkheid hoort bij stackers... het is nou eenmaal rommel:P

Ja snap ik haha maar ze zoude je juist meer energie en focus moeten geven enigste dat ik voel is verminderde eetlust en hele dag misselijk 

27 minuten geleden zei Peter Wouters:

Mag ik weten wat de ingredienten zijn van dat produkt?

Weet ik zelf niet.. vind je nergens terug ik had er wel alleen maar positieve reacties over gelezen Marja..

Is altijd rommel kerel!
''Fatburners'' gooien ze alleen maar caffeine en andere rommel in, uiteindelijk doet het helemaal niets meer dan je hartslag omhoog gooien en dat wil je eigenlijk niet. Caffeine kan ook erg slecht zijn voor je namelijk.

Ik ben nu zelf een kleine week bezig. En idd oogt het dat vooral veel energie als in hoge cafeïne gehalte geeft en eetlust vermindert. Namelijk de misselijkheid en constante paraatheid voel ik ook toen ik voorheen wel eens (niet goed) 5 cafeine pillen nam. 

verder pakt het ook erg mijn kaken en als ik ga sporten wordt ik erg trillerig en krijg ik geen focus op me sport. Dus daarin bevordert het nog niet. Eigenlijk hetzelfde effect als een pilletje op een festival. Ben dus ook benieuwd wat er echt allemaal in zit. Neemt niet weg dat het voor afvallen prima werkt aangezien je bijna niks eet en ik denk wel veel over je max energie heen gaat. 

ben benieuwd naar de naslag, of dar bijvoorbeeld ook gepaart gaat als wanneer je ‘druqs’ gebruikt heb en dit uitgewerkt is. Dus depressief en erh vermoeid omdat je toch ver over je gebruikelijke limiet gaat. Ik ga dit ook echt maximaal 2 weken gebruiken zal laten weten hoe het was

1 uur geleden zei Zorbador:

Ik ben nu zelf een kleine week bezig. En idd oogt het dat vooral veel energie als in hoge cafeïne gehalte geeft en eetlust vermindert. Namelijk de misselijkheid en constante paraatheid voel ik ook toen ik voorheen wel eens (niet goed) 5 cafeine pillen nam. 

verder pakt het ook erg mijn kaken en als ik ga sporten wordt ik erg trillerig en krijg ik geen focus op me sport. Dus daarin bevordert het nog niet. Eigenlijk hetzelfde effect als een pilletje op een festival. Ben dus ook benieuwd wat er echt allemaal in zit. Neemt niet weg dat het voor afvallen prima werkt aangezien je bijna niks eet en ik denk wel veel over je max energie heen gaat. 

ben benieuwd naar de naslag, of dar bijvoorbeeld ook gepaart gaat als wanneer je ‘druqs’ gebruikt heb en dit uitgewerkt is. Dus depressief en erh vermoeid omdat je toch ver over je gebruikelijke limiet gaat. Ik ga dit ook echt maximaal 2 weken gebruiken zal laten weten hoe het was

Ik was na 2 weken 7kg kwijt maar elke dag zo slecht voelen niet normaal ben er maar mee gestopt.. 

Wat ik hier allemaal lees, daar schrik ik eerlijk gezegd van...

Wat een fucking rommel is dat dan wel niet man? Het klinkt als een mengseltje van Clenbuterol (wat al MEGA rommel is voor je lijf en nog gevaarlijk ook) en wat anders. 

Mactropin is hoe dan ook troep, ik begrijp werkelijk niet dat mensen dat nog kopen😅

Uiteindelijk is de enige (veilig als je weet wat je doet en voorzichtig bent met dosering) fatburner die werkt DNP. De rest is allemaal weggooien van je centen. PLUS je doet vet verliezen eigenlijk alleen al met je voeding omlaag schroeven...

Veel oude stackers bevatten efedrine, weet niet hoe dat met de huidige zit aangezien dit nu verboden is.

19 minuten geleden zei Shorty:

Wat ik hier allemaal lees, daar schrik ik eerlijk gezegd van...

Wat een fucking rommel is dat dan wel niet man? Het klinkt als een mengseltje van Clenbuterol (wat al MEGA rommel is voor je lijf en nog gevaarlijk ook) en wat anders. 

Mactropin is hoe dan ook troep, ik begrijp werkelijk niet dat mensen dat nog kopen😅

Uiteindelijk is de enige (veilig als je weet wat je doet en voorzichtig bent met dosering) fatburner die werkt DNP. De rest is allemaal weggooien van je centen. PLUS je doet vet verliezen eigenlijk alleen al met je voeding omlaag schroeven...

Is troep idd maar wel 7ng kwijt in 2 weken en hoezo mactropin troep? Welk merk roids raad je dan aan

46 minuten geleden zei Blashing123:

Is troep idd maar wel 7ng kwijt in 2 weken en hoezo mactropin troep? Welk merk roids raad je dan aan

Die 7 kg is niet allemaal vet, en die ben je alleen kwijt omdat het je honger onderdrukt heeft en daarom eet je veel minder kcal. En dus... val je af. Van die 7 kg is hoogstwaarschijnlijk maximaal 1 kg vet.

De rest is eten uit je darmen en maag wat er niet meer zit, glycogeen uit je spieren en vooral ook water uit je spieren (dat hangt vast aan glycogeen) dus dat zijn echt kilo's tegelijk.

Dan had je toch ook net zo goed gewoon een paar honderd kcal minde kunnen eten? :P

En voor een bron kan je me een berichtje sturen, kan hier niks bespreken wat dat betreft.

ECA stacks en dingen als "STACKER PRO" doen helemaal niets. Zelfs albuterol of clenbuterol. Kunnen beiden levenselgevaarlijk zijn. Als je zelf niet af kunt vallen, is er iets in de trio van voeding-training-slaap niet goed.

Over die ECA stacks en Stacker Pro... Wellicht 3% extra verbranding, maar als je dat berekent... 

Voorbeeld:

Stel je verbrandt elke dag 3000kcal. 3% daarvan is 90 kcal. Dat is zo verwaarloosbaar... dan pak je toch die appel niet? Of die Snicker? Of je loopt letterlijk 1 minuut langer op de steady state cardio haha.

Conclusie:

Spendeer je geld aan iets nuttigs en zeker niet aan bullshit waardoor je "afvalt" of "vet verliest". :)