Advertentie:

Sign in to follow this  
Mrmtty20

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Matty, 28 jaar en vader van 2 jonge kindjes (2maand en 1,5jaar). 

Ik ben eigenlijk pas terug een maand geleden begonnen met wat krachttraining, bijna 10 jaar geleden deed ik dat ook voor een aantal jaar in de sportschool.

Ik train dus nu thuis met een bankje, matje en een setje verstelbare halters omdat ik dan minder lang bezig ben en vooral op de uren die mij uitkomen. Ik werk in een 3-ploegen stelsel dus af en toe train ik om 6u smorgens of 11u savonds.

 

Verder ben ik 176 cm en 77kg, er mogen dus gerust wel wat kg's af. Ik heb nog geen echt voedingsschema, maar let wel al goed op mijn eten en neem bewust wat meer eiwitten in (kwark, melk, ei, kip,...).

Ik train voorlopig met onderstaand split schema, en dat bevalt me wel. 

http://www.schemaatje.nl/fitnessschema/thuis-trainen

 

Groetjes!

Edited by Mrmtty20

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Yes, ook waar. Alles wat we nemen is ergens ook een belasting voor ons lichaam.
    •   Het zit echt in mijn lower traps. Die achter mijn schouderblad zit. Bovenste traps waren wel hard en deden zeer bij aanraking maar had daar geen last van. Dat komt puur door de onderste.   Want het maakt niet uit in welke positie, ontspannen of gespannen dezelfde mate van pijn is aamwezig. Hetzelfde zeurende gevoel. Alsof er gewoon een knoop in zit.   Kwa oefeningen doe ik het nog "rustig" aan. Bij zowat elke oefening weet ik dat ik nog iets meer kg kan pakken. Of iets meer reps. Wat ik denk is dat ik het met de shrugs geforceerd heb. Maar de andere keren blijft me dan een raadsel.   Ik ga morgen weer trainen en dan zie ik wel of het minder of meer word. 
    • Hoe ik het lees en met ervaring van mensen om mij heen klinkt het eerder als pijntje in je schouder wat uitstraalt naar je traps en je daar de pijn voelt. Schouders zijn enorm blessure gevoelig. Je kan je hele trainingschema eens doorlopen en kijken bij welke oefeningen je wat last krijgt tijdens of erna. Kijken naar je lichaamspositie etc of je alles gewoon correct uitvoert. Als dat allemaal goed zit mss even je schouders niet trainen of zo veel mogelijk ontwijken. Kijken of het minder word daarvan. Het kan uiteraard ook overbelasting zijn omdat je lange tijd niet getraind hebt en nu misschien te hard weer bent begonnen. Is lastig te zeggen van een afstand haha
  • Sponsors