Advertentie:

Recommended Posts

Advertentie:

11 uur geleden zei Niels:

in november ga ik mee doen aan de kwalificaties van het NK powerliften, ik ben zelf nog maar 17 en heb geen coach of trainer dus dit is een schema dat ik zelf bedacht heb om te oefenen voor de komende periode. alle tips en tops worden gewaardeerd. ook als het helemaal nergens op lijkt graag laten weten!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Zelf bedacht schema? Geen coach of trainer? Nog twee maanden te gaan en dan al een kwalificatie poging voor een top event?

Beste Niels, bespaar jezelf en je lichaam een flinke knauw. Ga eerst eens aansluiting zoeken bij een relevante vereniging, neem een paar jaar de tijd, werk hard en serieus en probeer 't dan nog 'ns!

6 minuten geleden zei geert gielissen:

Zelf bedacht schema? Geen coach of trainer? Nog twee maanden te gaan en dan al een kwalificatie poging voor een top event?

Beste Niels, bespaar jezelf en je lichaam een flinke knauw. Ga eerst eens aansluiting zoeken bij een relevante vereniging, neem een paar jaar de tijd, werk hard en serieus en probeer 't dan nog 'ns!

Beste Giel, ik zie dat hij 17 is, waardoor ik aanneem dat hij meedoet bij sub-junioren. Dit kan denk ik alleen nog dit jaar.  De totals liggen daar volgens mij ook niet zo hoog. Groet Jilmer

Edited by Jilmerr2001

10 minuten geleden zei Jilmerr2001:

Beste Giel, ik zie dat hij 17 is, waardoor ik aanneem dat hij meedoet bij sub-junioren. Dit kan denk ik alleen nog dit jaar.  De totals liggen daar volgens mij ook niet zo hoog. Groet Jilmer

Hoi Jilmer,

Ten eerste heeft Niels niets vermeld over z'n klassering. Ten tweede geeft hij aan op eigen titel te willen meedoen (geen coach of trainer). Ten derde vraagt hij om advies / mening voor wat betreft z'n schema, hetgeen ik interpreteer als (nog) onvoldoende kennis van methodieken, technieken en -heel belangrijk- de opbouw van de periodisering.

Ik ben de laatste die hem er van weerhoud om te participeren in wat voor krachtmeting dan ook. Mijn antwoord is meer een uiting van bezorgdheid teneinde hem een frustratie en een of meerdere blessures te besparen. Gezien de geringe voorbereidingstijd en beperkte kennis van zaken is zelfs het meedoen aan de sub-junior kwalificatie een afrader.

Groet, Geert.