Advertentie:

Matjeq

Pre-workout

Recommended Posts

Hallo heren,

Ik ben op zoek naar een goede Pre-workout. Kan iemand mijn aan een goede booster helpen. Ik vind C4 echt niks bijvoorbeeld. Ik herinner me nog een dedicated nutrition pre-workout uit 2013 ongeveer die mij een kick gaf wat ik daarna nooit meer gehad heb. Helaas werd die verboden volgens mij. Ik lees nu vooral veel goede reviews over Nutrigo Lab Strength. Is dat iets?

Advertentie:

Alle oude pre workouts waar dmaa in zat zijn helaas nu verboden :) 

Moet wel aangeven dat de ene pre workout bij de ene wel goed werkt en de ander niet. Bij bij werkt C4 namelijk wel aardig.

Je zou deze eens kunnen proberen:

https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Producten/Sportvoeding/Pre-Workout/Met-Cafeïne/N-O--XPLODE®-3-0/p/no-xplode-30

Limitless van mussle rage kan ik je aanraden. Dan koop je wat los dmha poeder wat je er bij doet. 

Dat is zoeizo voor nu de hardste die je kan hebben. 

gr Sander

Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.

Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
absolutenutrients.nl

DMHA is (voor nu) nog legaal. Je durft wel joh, in deze tijd een bedrijf openen :)

Het is je gegund, HEEL veel succes! Wij zouden graag allemaal een sample hebben, nog NOOIT heb ik een lekkere pre-workout gehad. Ik vond ze allemaal zo goor dat ik ze letterlijk allemaal weg heb geknikkerd en al 6 jaar geen andere geprobeerd heb.

Mijn preworkout motivatie is op het moment... het hoofd van Hugo de Jonge op een mooi bord, gegarneerd met een krakende salade met zachte dressing van honing-mosterd en natuurlijk een appel in zijn bek. Dat motiveert me ZO op het moment. 

5 uur geleden zei Shorty:

DMHA is (voor nu) nog legaal. Je durft wel joh, in deze tijd een bedrijf openen :)

Het is je gegund, HEEL veel succes! Wij zouden graag allemaal een sample hebben, nog NOOIT heb ik een lekkere pre-workout gehad. Ik vond ze allemaal zo goor dat ik ze letterlijk allemaal weg heb geknikkerd en al 6 jaar geen andere geprobeerd heb.

Mijn preworkout motivatie is op het moment... het hoofd van Hugo de Jonge op een mooi bord, gegarneerd met een krakende salade met zachte dressing van honing-mosterd en natuurlijk een appel in zijn bek. Dat motiveert me ZO op het moment. 

LOL

7 uur geleden zei Absolute Nutrients:

Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.

Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
absolutenutrients.nl

Succes met je product kerel! We zijn erg benieuwd :D 

12 hours ago, Shorty said:

Ja klopt toen we er mee begonnen zagen we deze situatie ook niet aankomen. Maar aan de andere kant, als het nu bij de lancering niet slecht gaat zal het wanneer alle gekte voorbij is zeker een succes worden. 
Tijdens de test fase vertelden veel mensen ons dat ze de smaak lekkerder vinden dan die van andere pre-workouts dus wellicht is deze wat voor jou :)

6 hours ago, Fit said:

LOL

Succes met je product kerel! We zijn erg benieuwd :D 

Bedankt! Ik zal het forum op de hoogte houden wanneer we lanceren.

Gebruik altijd der hammer van xxl. Smaak is zuur, maar vind dit wel echt een een topper tov bv C4. 51-50, no xplode en nog een paar. Eigenlijk nooit een preworkout met DMAA of DMHA gebruikt. Heeft dit zoveel meerwaarde?

8 minutes ago, JLF3105 said:

Gebruik altijd der hammer van xxl. Smaak is zuur, maar vind dit wel echt een een topper tov bv C4. 51-50, no xplode en nog een paar. Eigenlijk nooit een preworkout met DMAA of DMHA gebruikt. Heeft dit zoveel meerwaarde?

Ja met DMHA voelt het krachtiger aan. Je zit beter in je element en hebt meer power en motivatie. Veel fijner dan bijvoorbeeld een hoge dosis cafeïne nemen. 

Ik moet zelf écht uitkijken met pre workouts. 

Ik train elke avond een uur, maar zit dan vaak ook een uur lang mezelf vooraf helemaal agressief en euforisch te maken met een keiharde set hardstyle op m’n oren. Tijdens dit voortraject zit ik dan aan de koffie EN aan de pre workout. Ik moet mezelf echt in bedwang houden om niet steeds bij te scheppen. 

Als je 4 scheppen neemt is het effect niet zo leuk :D 

C4 trouwens. Niet te zuipen. Maar smaak boeit me niet. In mijn geval zelfs beter dat het niet lekker is. 

Ik ga zelf erg goed op 2 dubbele espresso's en een banaan als pre-workout :)

Wij verkopen sinds kort ook een energy gum en ik ben hier zeer enthousiast over. De dosering is een stuk hoger dan die van First en al helemaal dan die van Sportlife. Echt het proberen waard. 10 minuutjes van tevoren innemen en energie. Ook handig voor werk, autoritten of studie.

Je vindt 'em hier: https://core-nutrition.nl/collections/pre-workout/products/grizz-energy-gum

Mvg,

Frank

P.S.  Pre-workout hebben we natuurlijk ook.