Advertentie:

The chiller

Even voorstellen

Recommended Posts

Beste  forumleden , 

Mijn naam is Chiel,38 jaar jong en vader van 2 kinderen ! 
Na een aantal jaren niet te hebben getraind ivm weinig motivatie meer en te druk met gezinsleven en werk , wil ik dit nu weer oppakken , voorheen ook lid geweest op een ander bekend forum , deze vond ik persoon steeds minder worden , vandaar dat ik hier terecht gekomen ben , om nieuwe tips en adviezen hopelijk tegen te komen. 
Heb in het verleden meerdere kuren gedaan en wil dit na verloop van tijd misschien nog een keer doen , aangezien mijn natuurlijke test-level met de jaren afneemt en ik toch hopelijk richting het niveau ga , die ik in het verleden behaalde. 
 

Stats nu : 

1, 78 m 

83 kilo 

+_ 19 vet 

 

Edited by The chiller

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

21 uur geleden zei The chiller:

Beste  forumleden , 

Mijn naam is Chiel,38 jaar jong en vader van 2 kinderen ! 
Na een aantal jaren niet te hebben getraind ivm weinig motivatie meer en te druk met gezinsleven en werk , wil ik dit nu weer oppakken , voorheen ook lid geweest op een ander bekend forum , deze vond ik persoon steeds minder worden , vandaar dat ik hier terecht gekomen ben , om nieuwe tips en adviezen hopelijk tegen te komen. 
Heb in het verleden meerdere kuren gedaan en wil dit na verloop van tijd misschien nog een keer doen , aangezien mijn natuurlijke test-level met de jaren afneemt en ik toch hopelijk richting het niveau ga , die ik in het verleden behaalde. 
 

Stats nu : 

1, 78 m 

83 kilo 

+_ 19 vet 

 

 

Hoi Chiel,

 

Welkom op het forum! Mocht je vragen hebben horen we het natuurlijk graag! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom kerel!

 

Ik denk dat je niet de enige bent die van een ander forum komt, omdat het wat afneemt qua nuttige info of zelfs omdat mensen vaak meteen raar gaan lopen doen.

 

Hier zijn gelukkig veel mensen met hetzelfde doel, so let's get better together! Zijn er vragen over training en voeding, dan kan iedereen helpen hier denk ik zo.

 

Zijn er vragen over hormonen en zo, hoor ik het graag. Heb veel ervaring met alle compounds in de wereld en vooral ook domme dingen gedaan. Dus daarom help ik nu mensen om die domme dingen dus vooral NIET te doen😆

 

Groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors