Advertentie:



Dalton 75

Mactropin

Recommended Posts

Advertentie:

Dat idee heb ik ook. De laatste kuur heb ik ook macropin gebruikt. Het doet wel iets maar na verhouding minder dan andere merken. Ik ga daarom ook op zoek na een beter merk. Wel fijn om te lezen dat je hetzelfde vermoeden hebt.

6 uur geleden zei Dalton 75:

Wat vinden jullie van het merk mactropin?heb verschillende middelen van hun gebruik.mijn ervaring gevoel zeg dat ondergedoseerd is.labtesten zijn sws nep.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn vincent dat je er ook zo over denkt,diegene waarvan ik het hebt blijft volhouden dat het goed is,winstrol deed het redelijk goede spierpomp,testosteron e net alsof het testosteron p is.deca deed helemaal niks.wat is tegenwoordig een goed merk?

Alles wat je google zie je neprevieuws,en nep labtesten van janoshik enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mactropin is rommel en ondergedoseerd. Injecties doen pijn en dat zegt genoeg... die moeten pijnloos zijn. Ook de prijzen vertellen hun verhaal, die zijn zo laag dat het niet goed KAN zijn.

 

@Dalton 75 Als je een serieuze bron moet hebben, stuur me maar gerust een berichtje. Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 4-11-2020 at 14:28 zei Dalton 75:

Oke bedank voor de bevestiging en aanbod.

Geen probleem man. Let's get better together😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors