Advertentie:



Dalton 75

Mactropin

Recommended Posts

Advertentie:

Dat idee heb ik ook. De laatste kuur heb ik ook macropin gebruikt. Het doet wel iets maar na verhouding minder dan andere merken. Ik ga daarom ook op zoek na een beter merk. Wel fijn om te lezen dat je hetzelfde vermoeden hebt.

6 uur geleden zei Dalton 75:

Wat vinden jullie van het merk mactropin?heb verschillende middelen van hun gebruik.mijn ervaring gevoel zeg dat ondergedoseerd is.labtesten zijn sws nep.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn vincent dat je er ook zo over denkt,diegene waarvan ik het hebt blijft volhouden dat het goed is,winstrol deed het redelijk goede spierpomp,testosteron e net alsof het testosteron p is.deca deed helemaal niks.wat is tegenwoordig een goed merk?

Alles wat je google zie je neprevieuws,en nep labtesten van janoshik enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mactropin is rommel en ondergedoseerd. Injecties doen pijn en dat zegt genoeg... die moeten pijnloos zijn. Ook de prijzen vertellen hun verhaal, die zijn zo laag dat het niet goed KAN zijn.

 

@Dalton 75 Als je een serieuze bron moet hebben, stuur me maar gerust een berichtje. Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 4-11-2020 at 14:28 zei Dalton 75:

Oke bedank voor de bevestiging en aanbod.

Geen probleem man. Let's get better together😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors