Advertentie:



Dutchknowledge

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi allen,

 

Mijn naam is Boy. Ben 25 jaar en woonachtig in Gelderland. Ik doe een kleine 10 jaar aan krachttraining nu en probeer mijn kennis omtrent voeding en training nog dagelijks uit te breiden. Ik ben de laatste tijd weer wat vaker bij de gewichten te vinden, waar ik eerder dit jaar me vooral bezig hield met boksen en cardio. Er moeten dus weer wat kilo´s aan laat maar zeggen :D 

Verder heb ik een eigen website + blog omtrent aminozuren waarbij ik mijn kennis graag wil delen en ook open sta voor tips en verbeteringen. Ik zal me de komende tijd in verschillende discussies proberen te mengen! 

 

Voor de geinteresseerde mijn website adres is: https://www.aminobaas.nl 

 

Gr, Boy 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Boy ! Hier zit wat kennis bijeen en de tendens qua omgangsvormen vriendelijk en gemoedelijk dat telt ook vind ik. Geen sterallures.

Edited by Hansie
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Dutchknowledge op dit forum. Wat expertise en ervaringsdeskundigheid betreft zit je hier goed! Erg prettige site met wederzijds respect en serieuze aandacht voor hulpvragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ja dat dacht ik ook al haha, zal ik wel even een Supersetje bicep&tricep bij allebei de trainingen erin lassen  Zal denk ik wel ten koste gaan dan van een bepaalde oefening(en), was nu al ruim uurtje bezig. En merk toch wel dat dat (voor mij) te lang is.   Bedankt voor de Feedback!
    • Yes, altijd doen! Als dat punten zijn die jij wilt verbeteren, die extra pakken.

      Kan op meerdere manieren, met extra gewicht, extra reps of kortere rustpauzes. (intensiteit moet hoog zijn!)
    • Ik zou ze altijd los erbij pakken, met compound oefeningen pak je ze altijd maar een minimaal percentage mee.    Succes! 
  • Sponsors