Advertentie:



pescatore

Hoi

Recommended Posts

Hoi ik ben pescatore, ben hier terechtgekomen omdat iemand me spamde in mijn inbox op Bodynet of DBB weet niet meer zeker. Maar goed, nieuw forum, leuk. Ziet er overzichtelijk uit ook.

Anyway, ik ben een strategisch analist van beroep en ben daarnaast personal trainer: http://www.bodyworkshop.nl/. Had eerst veel meer artikelen maar ben er een hoop kwijtgeraakt door geen backups te maken. Komt binnenkort wat meer indept werk bij nu ik alle basisartikeltjes opnieuw heb geschreven.

Verder hou ik vooral mijn conditie / kracht in stand zonder (aan bodybuildersmaatstaven) heel dedicated aan voeding te doen dus ik eet niet exact volgens een schema maar let wel op mijn kcal en eiwitten met een schuin oog. Maar als ik op stap wil dan doe ik dat, als ik wil uiteten dan doe ik dat ook.  Stats zijn ok, niks impressives SQ 160, DL 205, Bench 105. Ik ben ook veel bezig met BJJ en boksen.

Groet

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum! Wij wensen je een fijne tijd op het forum en hopen dat je hier nuttige informatie kunt vinden en delen !:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja ik eet wel gezond hoor met voldoende groenten/eiwitten/vetten maar ga niet als panisch bijhouden. Als ik wil cutten dan weet ik ongeveer wat ik moet eten, bulken idem hoewel ik ook niet echt "bulk". Let gewoon beetje op mn gewicht dan en til ijzer op.

Edited by pescatore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Thnx Jiggie. De bank is idd voor de incline bench press. Incline is voor vechtsporters meer effectief dan de flat press. Voor wat betreft de 'pully' : deze gebruik ik hoofdzakelijk voor unilateral standing hooks en jabs. Sta er in de uitgangspositie dus al een stukje vanaf.  Zo af en toe triceps push down en face pulls e.d., dus een tweede katrol is niet echt nodig. Voor zover mogelijk train ik vooral unilateraal, compound en explosief. De hoofdmoot wordt gevormd door kettlebell work outs. O ja, die bikinimodellen. M'n betere helft hangt een stukje verder regelmatig de was op............
    • @geert gielissen Ziet er goed uit man, vooral die incline bank.    Kon je niet beter twee katrollen gebruiken, sta je er misschien iets verder van het gewicht af. en waar zijn de poster van de bikinimodellen    top gedaan.....
    • Hi @Kameleon, welkom hier.. Zelf kan ik je weinig vertellen hiervoor moet je echt bij de goeroe's zijn ( @Peter Wouters en @Shorty) Het enige wat ik kan zeggen, kijk idd. uit met de aanvullende supp's , deze verlagen je natuurlijke testo en kan best lang duren voor dat deze weer op oude niveau zijn of niet helemaal. Clomid en testo, etc zijn tijdelijk verhogers, op clomid (na een cycle) ging ik als een beest, maar ja, dit was tijdelijk en zeker met prostaatK zou ik heel goed uitkijken met hormonen, nu ze stabiel zijn..   Ter aanvulling:  Ik gebruik voor en na gebruik van deze aanvullende supp's (na PCT), eigenlijk dagelijks supplementen zoals: ZMA en vit.D3. na een cycle voeg ik hier  D-Aspartic acid aan toe.. (dit voelt voor mij goed, minder moe, etc,  maar houdt wel in je achterhoofd, dit kan ook gewoon een placebo effect zijn) Heb ook eens rondgekeken voor je (staat deels in wat beide mannen reeds hebben verteld). Lees dit eens door : https://www.fit.nl/gezondheid/testosteron-verhogen   suc6 ermee en stel gewoon je vragen.. (een stomme vraag is een vraag die niet gesteld is. ).
  • Sponsors