Advertentie:



Mat1978

Geen spierpijn??

Recommended Posts

Hallo ik ben nieuw hier dus hoop dat ik goed zit qua vraag. 
mij ben sinds aantal maanden weer aan het fitnessen (3x pw). 
let redelijk op me voeding en neem elke ochtend een Shake met creatine en ook tijdens de training een sappie met de nodige aminos ed. 
maar hoe hard ik ook train ik heb geen spierpijn of heel weinig. 
Tijdens en na de training voelt het echt wel dat ik wat heb gedaan maar de volgende dag is dat weg?

doe ik nou iets verkeerd trainingschema is voor mij gemaakt. 
iemand misschieten idee 

 

alvast bedankt 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Volgens mij heb ik een keer ergens gelezen of gezien, dat spierpijn (als je regelmatig traint) per persoon verschilt.

Dus de één heeft na een training wel spierpijn en de ander niet.

Dit heeft niks te maken hoe, en of je goed traint. 

Het enige voordeel van spierpijn was, dat je wist dat je goed gericht had getraind ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook afhangen van intensiteit, frequentie en variatie. Persoonlijk heb ik weinig last van spierpijn. Is dat wel 't geval, is er meestal een griepje of anderzijds onderweg. M.a.w. kan alle kanten op. Don't worry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Matt,

 

Zelf hoe hard en zwaar ik ook train, bijna geen Spierpijn. (wat ik eigenlijk ook niet wil) , het enige waar ik op zoek naar ben is als een ALPHA mannetje B| uit de Gym te lopen met VOL opgepompte spieren, dan weet ik voor mezelf dat ik lekker heb getraind.

met andere woorden spierpijn is zoooo 2019, maar ga voor de pomp gevoel (bloed in die spieren pompen)9_9

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor reacties ben blij te horen dat er mensen zijn die het zelfde hebben. 
ik ga maar gewoon door met trainen uiteraard😂

misschien toch maar iets zwaarder proberen 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat jullie allemaal ff wat harder moeten trappen in de gym jongens... denk ik echt. Ik heb toch echt altijd spierpijn als ik stevig getraind heb. ZELFS als ik aan de spulletjes zit. (Wat praktisch het hele jaar door is...)

 

Intensiteit is belangrijk. Ik kan in 25 minuten mijn armen, zowel biceps als triceps compleet naar de klote hebben en dan heb ik daar zeker 1 volledige dag last van! Hetzelfde kan ik met elke andere spiergroep. Je moet niet als een halve tamme trainen guys😆 (grapje he)

 

De uitspraak "no pain, no gain" komt niet zomaar uit de lucht vallen he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten.   Bron; Www.drogespieren.nl
    • Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.  
    • Haha ik vind het echt heel goor😆 kan je niet helpen bij deze, sorry man!
  • Sponsors