Advertentie:



Guwol

Introductie

Recommended Posts

Dag Allen!

 

Ik ben Thomas, 32jaar. Ongeveer een 10 jaar met fitness bezig, waarvan de eerste 5 het meer voor de gezelligheid met de vrienden was. 
Op een keer mijn er echt in beginnen verdiepen. En ik kreeg het te pakken. Sinds dien train ik dan ook liever alleen, om door te kunnen trainen zonder te veel gestoord te worden. 
Twee jaar geleden ben ik papa geworden, waardoor ik een tijd ineens veel minder ben kunnen gaan fitnessen. Ook minder op mijn eten gaan letten enz.
Begin vorig jaar terug meer tijd voor gemaakt. Lichter begonnen als gewoonlijk, maar veel meer werk gestoken ik de vorm. 
Tot dat ik vorige zomer een motor ongeval kreeg. Zwaar gekneusde ribben, enorm veel rugpijn.. enz enz

Dus het zit de laatste twee niet echt mee..

 

Eind januari was ik weer fit genoeg om terug te kunnen fitnessen, en dat heb ik gedaan.. en dat blijf ik doen zolang ik kan.

 

Ondertussen heb ik redelijk geïnvesteerd in toestellen voor thuis. Gezien de huidige gezondheids situatie. Volgende week is alles hopelijk hier, en kan ik thuis beginnen te trainen. Ik ga mijn abonnement wel behouden, maar ik denk dat ik thuis efficiënter te werk ga kunnen gaan. 
 

Mijn dieet is wel goed. Alles wordt steeds gewogen en geregistreerd op MyFitnessPal    Ik lees geregeld veel hier over. En kan goed mijn plan trekken ermee denk ik. 
 

Ik ben per toeval bij dit forum terecht gekomen, toen ik me aan het inlezen was over SARMs. Veel over kunnen lezen. Ook veel andere zaken natuurlijk. Maar het leek me niet meer dan logisch om mij voor te stellen. En hopelijk kan ik wat bijdragen op termijn!

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey Thomas!

 

Welkom op het leukste forum van NL :) natuurlijk kan je hier nuttige inbreng hebben, daar gaan we vanuit!

 

Over SARMs probeer ik veel dingen te plaatsen en mensen loggen steeds meer hun kuurtjes met SARMs etc. Een goeie bron is belangrijk, want anders weet je totaal niet wat erin zit etc.

 

Een lekkere thuisgym ben ik jaloers op😆 maar als je een goeie hebt, kan je alles doen en gains maken voor de komende tijd. :D welkom nogmaals en knallen verdomme met dat ijzer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties!

 

@shorty ja ik heb je artikels allemaal gelezen! Zijn zeer leerrijk!

 

De bedoeling is op termijn wel volledig onafhankelijk te worden van de gym. 
 

Voorlopig heb ik thuis een dumbell set tot 40kg(verstelbaar), olimpische baar, ez baar, 180kg aan platen, bench, power rak, crosstrainer,..

En er komt nog een leg press, kabels, smith, fiets,.. Maar we bouwen stilletjes aan. Gezien het vrij duur is allemaal 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors