Advertentie:

Frederik

LGD-4033 Ervaring

Recommended Posts

Heey guys,

 

Begonnen aan een LGD kuur van 12 weken. Inmiddels in week 3.

Om te beginnen kan ik zeggen dat voor mij een DIRECT effect heeft gehad ik lees veel verhalen over een aanloop echter was dit voor mij niet van toepassing. Energie levels zijn top verder heb ik vooralsnog nul last van negatieve bijwerkingen en alle health markers worden in de gaten gehouden.

 

Stats

185cm

88 kilo 12 / 13% vet

10+ jaar trainings ervaring

 

Week 1

  1. Hyped
  2. Pomp en sterk
  3. Belachelijke pomp
  4. Belachelijke pomp
  5. Kracht minder ( kramp in rug en borst) waterinname, kalium, & sodium verhouding aangepast en opgelost.
  6. Volheid blijft verder stabiliseert alles
  7. Status, quik responder hahah

 

Bloeddruk gemiddeld 120 / 65

 

week 2

  1. Volheid constant een zieke refeed pomp 24/7
  2. Iets meer zweten
  3. Gewicht omhoog
  4. Lichte Water retentie (surpluss) energie levels zijn perfect. Mensen zien de volheid.
  5. Onrustig ( caffeine minderen)
  6. Belachelijke pomp
  7. Belachelijke pomp 

 

Bloeddruk gemiddeld 122 / 68

 

week 3

  1. hardheid blijft gewicht klimt langzaam

  2. Meer honger

  3. Vol en de pomp blijft continue aanwezig

  4. Zichtbaar voller (valt op door andere mensen)

  5. Belachelijke pomp

  6. wat lager in energie (slaap gerelateerd)

  7. Alles stabiliseerd verder en voel me oprecht erg goed.

     

Bloeddruk gemiddeld 116 / 68

 

Gewicht 1,5 kilo omhoog ( zal ook komen noor de nitro retentie) ik hanteer een zeer licht postieve energebalans om de gains relatief clean te houden(150kcal+), Keep you guys posted.

 

 

@Shorty

Edited by Frederik
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Fantastisch om te horen! En ook super gedetailleerd man. Hier hebben we wat aan :)

 

Een goed begin is echt een serieus teken van een fijne kuur. HEEL benieuwd wat je weegt straks aan het eind! :D

 

(Dan ff wegen als je darmen en maag goed leeg zijn, anders is dat ook gewicht natuurlijk en dat is geen spiermassa natuurlijk haha. Wel andere massa🤣)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we weer, overal erg tevreden met de progressie. Voor sommige mensen, sorry ik kan gewoon trainen in een gym:ph34r: tijdens de lockdown.

 

week 4

  1. Volheid constant een zieke refeed pomp 24/7
  2.  Meer zweten
  3. Nitro retentie

  4. Met mijn Libido is niks aan de hand hahah Note: lijkt verhoogt.

Bloeddruk gemiddeld 121 / 69

 

week 5

  1. Energie levels wat minder

  2. Trainingen zijn erg Goed

  3. Pomp blijft belachelijk

  4. Met mijn Libido is niks aan de hand hahah Note: lijkt verhoogt.

Bloeddruk gemiddeld 126 / 66

 

week 6

  1. Iets eerder moe

  2. pomp blijft ziek

  3. Kracht dipje (slaap)

Bloeddruk gemiddeld 118 / 71

 

week 7

  1. Best moe

  2. De minste week tot nu toe (weinig met de LGD te maken)

  3. Krachttoename

  4. Licht last van rechter schouder

  5. Extra deload dag ivm. vermoeidheid

Bloeddruk gemiddeld 122 / 74

 

Week 8

  1. Voel me top energie levels weer stabiel

  2. Zichtbaar Gegroeid 

  3. Schouder opgelost 

  4. libido top

Bloeddruk gemiddeld 126 / 69

 

Gewicht  goeie 4,5 kilo omhoog ( zal ook komen noor de nitro retentie) Maar ook zeker gains holy shit! ik hanteer een zeer licht postieve energebalans om de gains clean te houden. Benieuwd wat ik kan vasthouden na de cycle. (spreek uit ervaring). Keep you posted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chill man en een fijne uitgebreide log. Bepaalde krachttoenames in reps of gewicht bij oefeningen ook denk ik?

 

Zal bij iedereen anders zijn waar ze sterker worden natuurlijk, maar wel leuk om te weten :) verder nog een Fijne Kerst man :)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 20-11-2020 at 22:58 zei Shorty:

Fantastisch om te horen! En ook super gedetailleerd man. Hier hebben we wat aan :)

 

Een goed begin is echt een serieus teken van een fijne kuur. HEEL benieuwd wat je weegt straks aan het eind! :D

 

(Dan ff wegen als je darmen en maag goed leeg zijn, anders is dat ook gewicht natuurlijk en dat is geen spiermassa natuurlijk haha. Wel andere massa🤣)

9_9

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

week 9

  1. Pomp en sterk
  2. Belachelijke pomp
  3. Volheid blijft verder stabiliseert alles
  4. libido verhoogt

Bloeddruk gemiddeld 118 / 71

 

week 10

  1. libido verhoogt

  2. piek energie erg fit

  3. pomp blijft next level

  4. serieuze gains gemaakt

Bloeddruk gemiddeld 119 / 71

 

Week 11

  1. libido verhoogt

  2. Motivatie hoog laatste 2 weken

  3. kracht gains zeer goed meetbaar ondanks focus hypertropfie blok

  4. extra drop sets en pumpers

Bloeddruk gemiddeld 128/ 79

 

Week 12 (laatste week)

  1. Laatste week extra motivatie

  2. Zichtbaar Gegroeid 

  3. Alles uit het minimale gehaald.

  4. extra drop sets en pumpers

Bloeddruk gemiddeld 119 / 73

 

Het zit er op! Al met al 8,1 kilo aangekomen, holy shit. Inmiddels een paar dagen aan de chlomid, gaat verder prima.

Let wel geen alchol, geen drugs optimaal slaap ritme, optimaal voedings  en supplementen plan en 6 dagen split schema gedraaid.

 

Veel lifts in de plus echter zijn de krachtgains dit blok niet mijn hoofdfocus geweest. Maar op al mijn compounds is een groei van 10% - 20% wel gebruikelijk, hier ben ik zeer content mee. Mijn libido is helemaal in orde gebleven en zelfs een aantal weken merkbaar hoger. Vet percentage is erg netjes gebleven en heb er geen dirty bulk van gemaakt. Het was me wel een ervaring en reageerde erg goed op deze minimale stack haha. Succes allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig resultaat! Goed om te lezen dat alles bevallen is, de eerste cycle (met alles) is altijd de beste. Das dan altijd jammer haha :(

 

Wil niet zeggen dat er niks meer te gainen valt, maar toch. 8 kg zal een ENORM visueel verschil gemaakt hebben voor je!

 

Laat ons ook nog ff weten wat er overblijft na je nakuurtje, zeg maar een week of 3-4 na de nakuur ben je eventueel watergewicht kwijt etc. Zal niet veel zijn, maar toch, want je log is al zo compleet :)

 

Groeten!!

3 uur geleden zei geert gielissen:

 

Bwahaha biomassa :P

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Dag allemaal,   Ik ben mathijn, 30 jaar. Vader van 2 kinderen. Ik train nu zo ongeveer 14 jaar. Nooit tevreden geweest met het resultaat. Ik denk toch dat ik iets verkeerd doe, aangezien ik altijd 3x per week 1,5 uur sport. Thuis een homegym gemaakt (squatrack waarmee je ook kunt bankkdrukken, verstelbare dumbelset tot 24 kg en pull up bar).  Ik ga 1x per week naar de basic fit voor uitgebreide beentraining, 2x per week train ik thuis. (1x rug en biceps, 1 x borst, schouders en triceps).  Ik heb 2x een half jaar niet gesport door drukte met werk en een verbouwing thuis, in die periodes 2x een hernia gehad. Verlamming aan mijn rechtervoet aan overgehouden (klapvoet). Daaraan ben ik geopereerd waardoor ik weer kan lopen zonder spalk (1 jaar in een revalidatiekliniek gezeten om te kunnen herstellen). Besloten nu nooit meer een training over te slaan, gezien ik dit blijkbaar echt nodig heb.   Nu ben ik lid geworden van dit forum in de hoop dat er mensen zijn die mij wat advies kunnen geven. Ik ben niet heel sterk maar ben wel fors gebouwd. Ik bouw snel spieren op, verlies ze ook heel snel als ik wat minder sport. Ik kom ook snel aan en val snel af. Mijn grootste probleem is wat heel veel sporters hebben volgens mij: ga ik training op spiergroei (8 tot 12 herhalingen) word ik snel groot, maar kom ik ook aan in buikvet. Ziet er niet mooi uit, al voel ik me wel heel sterk. Ga ik op kracht training, word ik sneller sterk maar zie je vooral dat ik dikker word. Ga ik op veel herhaling zitten (12 tot 20) voel ik mijn kracht snel verliezen waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Kunnen jullie me advies geven over hoe ik een balans kan vinden om er strakker uit te zien met behoud van mijn kracht.  Nu train ik met herhalingen van 8 tot 12. Squaten durf ik door mijn rug niet met veel gewicht te doen, dus doe ik setjes van bijv. squaten:5x12 herhaling 60 kg, legg press machine 5x12 120 kg.  Bankdrukken 5x15 herhaling met 60 kg (ik heb momenteel niet meer gewicht en vind 60 kg een prima gewicht om op te blijven hangen.    Ik weeg nu zo een 105 kg, ongeveer met een spiermassa van 82 kg. Ik ben 1,91 m lang Vetpercentage is zo een 25%. Die wil ik haar graag naar de 18 % brengen.  Ik kan door mijn rug niet goed cardiosessies doen, en heb er ook een hekel aan.    Ik heb zowat alle dieten al geprobeerd : vasten, ketogeen, combi van die twee, etc, etc. maar niks blijft werken. Alleen effect voor 2 maanden en daarna niet meer vol te houden.    Hebben jullie advies voor mij?   

    • Lekker man gewichten ook goeie progressie👌🏼,   Het stagneren van gewicht is bij mij ook herkenbaar zo’n 2 weken nu al ongeveer, ook ik zit zo rond de 4800 calorieen , en wil eigenlijk niet heel veel hoger meer gaan, ook omdat ik over 8 weken ga droogtrainen/recompen.   Verder blijf ik ook ondanks dat ik niet aankom elke week weer sterker worden, dit is echt top!   Veel succes nog met je cycle maar dat gaat denk ik helemaal goed komen 👌🏼
    • Nu de eindsprint  De lgd is bijna op. Jammergenoeg tussendoor ook corona gehad  het zit niet echt mee tijdens deze kuur. Nu Weer lekker naar de sportschool om het laatste beetje er uit te persen Donderdag mocht ik uit quarantaine dus meteen naar de sportschool Vrijdag judo , zaterdag fitness  zondag 20 km hard gelopen maandag fitness en zo naar judo Ik zal van de week ook weer eens op de weegschaal gaan staan kijken wat die te melden heeft. Als ik in de spiegel kijk ben ik alsnog tevreden over de kuur , ik had er nog meer uit kunnen halen als de sportscholen los waren gebleven.    
  • Sponsors