Cindy80

Nieuw hier

Recommended Posts

Hey allemaal,

 

Ben sinds vandaag lid ben benieuwd naar wat ik hier leren kan.

Mijn interesse in krachttraining is er al sinds mijn 18e alleen wegens omstandigheden steeds moeten stoppen. En nou sinds een half jaar fanatiek weer begonnen ben er eerlijk gezegd verslaafd aan geworden. Als ik niet sport voel ik me niet lekker (denk wel dat jullie mij begrijpen);-)

Mijn doel is om droog te trainen en niet te gespierd ben nu ook begonnen met strikte regels wat mijn voeding betreft alleen nog een beetje moeite met hoeveelheden van bepaalde etenswaren als ik dat helemaal onder de knie heb dan zal ik zeker mijn doel bereiken.

groetjes Cindy

 

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Hoi cindy welkom op het forum! Ik kan je zeker begrijpen als ik een aantal dagen niet zou sporten heb ik gewoon spijt erna haha!

Goed doel, wanneer je je voeding schema eens post kunnen wij je misschien nog tips geven etc. Je kan altijd een logje bijhouden hier op het forum met je vorderingen:

http://krachtforum.nl/forum/13-logboeken/

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hoi allemaal!   Ik ben nieuw op het forum en de reden dat ik op zoek ben gegaan naar forums is omdat ik op zoek ben naar tips over het weer back in shape komen na een botbreuk. Ik heb een jaar geleden dankzij een ongeluk op de fiets mijn onderarm gebroken waarna er een plaatje en schroeven in zijn geplaatst. Na lang te hebben gerevalideerd kan ik nu weer langzaam aan zwaardere gewichten aan.    Hebben jullie ook al eens een zware blessure meegemaakt en hoe zijn jullie er toen weer bovenop gekomen? Op welke manier kan ik nu het best weer m'n kracht en massa opbouwen zonder dat ik m'n arm te veel belast?   Ik ben benieuwd naar jullie tips en verhalen!
    • ja precies en dan de zaterdag full body weg halen en gewoon het gehele weekend rust houden.
    • Ik zou woensdag de benen dag houden, de full body dag weghalen. En na woensdag wer beginnen met dag 1 en dan weer 2 etc. Snap je wat ik bedoel?
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition