Advertentie:

Pamat2

Even voorstellen

Recommended Posts

Hey! 

Nieuw hier dus even voorstellen.

Mijn naam is Paul, 26 jaar en ik ben nu ongeveer een jaar fanatiek aan het sporten. 

Een jaar geleden begonnen op iets minder dan 65 kilo, begonnen met lacrosse en krachttraining met als eerste doel een wat gezonder gewicht bereiken. Ik ben 1,89 en met 65 kilo waren er toch wel een paar nadelen. (Altijd koud, vaak duizelig etc.)

Nu, iets meer dan een jaar verder ben ik bijna bij mijn eerste doel van 80 kg (78,9) met behulp van weight gainer shakes, eiwit shakes en gewoon een hele hoop vreten :D

Mijn sportrooster is:

Maandagochtend krachttraining

Maandagavond Lacrosse

Dinsdagavond krachttraining 

Woensdagavond Lacrosse

Donderdagavond Lacrosse of rust

Vrijdag krachttraining

Zaterdag krachttraining 

Zondag rust

Hoop hier nog veel te kunnen leren! Nog redelijk nieuw dus.

Edited by Pamat2
Wat vergeten

Advertentie:

Nou kijk aan! Dat moet een ENORM verschil in je fysiek zijn! Dus dikke pluim voor jou!

Je doet het goed, gewoon een hele hoop vreten. Dat is hoe ik bulk altijd en dat gaat prima🤣

Welkom!

Haha dat verschil zie ik zeker. Nog niet zo veel als ik zou willen maar dat komt wel, begin is gemaakt! Het grootste verschil zit echt in een gezonder lijf. Niet duizelig, geen koud hebben en niet snel ziek. Plus, het doet mentaal wonderen. Vetpercentage blijft ook lekker laag. (Is nooit hoog geweest, is nu nog maar zo'n 6,5-7%)

Mocht je nog tips hebben trouwens wat ik extra kan pakken om te bulken dan graag! Er mogen nog wel wat extra calorieën per dag binnenkomen 😁

Edited by Pamat2

14 uur geleden zei Shorty:

Nou kijk aan! Dat moet een ENORM verschil in je fysiek zijn! Dus dikke pluim voor jou!

Je doet het goed, gewoon een hele hoop vreten. Dat is hoe ik bulk altijd en dat gaat prima🤣

Welkom!

Haha dat verschil zie ik zeker. Nog niet zo veel als ik zou willen maar dat komt wel, begin is gemaakt! Het grootste verschil zit echt in een gezonder lijf. Niet duizelig, geen koud hebben en niet snel ziek. Plus, het doet mentaal wonderen. Vetpercentage blijft ook lekker laag. (Is nooit hoog geweest, is nu nog maar zo'n 6,5-7%)

Mocht je nog tips hebben trouwens wat ik extra kan pakken om te bulken dan graag! Er mogen nog wel wat extra calorieën per dag binnenkomen😁

12 uur geleden zei Scato89:

Welkom hier!

Wat eet je ongeveer per dag?

Dankje! 

Ik probeer rond de 3500-4000 calorieën per dag naar binnen te gooien. Wisselt een beetje wat het is.

Op 1-12-2020 at 17:27 zei Shorty:

Welkom!

:D

Welkom Man..

Op 1-12-2020 at 15:28 zei Pamat2:

Ik ben 1,89 en met 65 kilo waren er toch wel een paar nadelen. (Altijd koud, vaak duizelig etc.)

Hoop hier nog veel te kunnen leren! Nog redelijk nieuw dus.

Wat komt me dat ergens bekent voor..;)

Blijf gewoon je vragen stellen..