Advertentie:

steve-1983

Vetpercentage voor dianabol kuur

Recommended Posts

Beste builders, ik ben op zoek naar advies mbt het starten van een kuur, het plan is om 30 Mg dianabol te stacken met turinabol 30 Mg, elke 8 uur dus 10 Mg van beide. aangezien ik drie jaar train en minder gain dan in het begin heb ik de kuur uitgezocht. De vraag is op welk vetpercentage je moet starten, zit nu na een bulkperiode op 20% vet. Heeft iemand ervaring met stacken en op welk vetpercentage ben je dan gestart? Hoeveel kg is er gewonnen in hoeveel tijd? Alvast bedankt!

Advertentie:

Hey kerel!

Allereerst, een Dianabol kuur zonder daarbij Testosteron te injecteren via een naaldje een aantal keer per week, is echt een HEEL SLECHT plan! Je lichaam heeft Testosteron nodig om correct te functioneren, net als Oestrogeen en andere hormonen. Op het moment dat je Dianabol zou nemen zonder daarbij Testosteron te prikken, kom je bepaalde hormonen tekort en van sommigen krijg je teveel zelfs. Het lichaam weet helemaal niet wat het daar allemaal mee moet, en dan krijg je bijwerkingen. Dat is nog maar het begin... 

Daarnaast is het HEEL DOM om twee orale anabolica tegelijk te nemen, dit is VRAGEN om moeilijkheden betreffende je lever. 

Ik krijg de indruk dat dit je eerste stap in de wereld van middeltjes is, en dan is een SARMs kuur veel beter geschikt en werk je zo je weg omhoog. Als je deze kuur doorzet, gaan er veel dingen mis... Waaronder dingen die je misschien niet meer terug kunt draaien.

Als je hierover wilt praten, kan ik je via Skype bijvoorbeeld eens wat dingen uitleggen of iets dergelijks. Zo ga je jezelf pijn doen!

Groeten!

• Upvote 1

Dank je voor de reactie, het is inderdaad mijn eerste kuur,  hoeveel Mg testo zou je per week moeten nemen? En is dat ook in tabletvorm beschikbaar?  prikken gaan we sowieso niet doen, ondanks de voordelen ben ik namelijk niet van plan om dit herhaaldelijk te doen, een of twee keer een kuur met orals en daarna niet meer, ben op zoek naar een kilo of tien massa erbij en dan ben ik tevreden om op onderhoud te gaan trainen, wat betreft de leverschade is een  een nakuur met nolvadex en mariadistel gepland.. dank je!

Hey kerel, ondanks je nakuur zal je alsnog leversschade krijgen aangezien je het al hebt opgelopen. Tijdens een oral kuur als je het überhaupt wilt doen zou ik sowieso liver and organ defender van rich piana gebruiken. 10 kilo pakken en dan geen kuur meer zo werkt het helaas ook niet. Diana bol is allemaal vocht dat je aankomt, en raak je daarna ook weer kwijt. Waarom niet prikken? Is slechts 1 keer per week nodig en vele malen beter en gezonder. 

@Fitheeft volledig gelijk.

Dianabol zorgt voor alleen maar vocht en dat ben je erna weer kwijt. Tevens is alleen Nolvadex VERRE van een volledige nakuur en totaal niet voldoende!

Mariadistel doet helemaal niets voor je lever, helemaal noppes😆 daarvoor moet je NAC of TUDCA nemen. Dat is wetenschappelijk bewezen te helpen voor je lever.

Feit blijft: Wil je anabolica doen, is prikken verplicht. Wil je dat niet? Dan zijn SARMs de perfecte optie voor jou. ;)

8 uur geleden zei steve-1983:

En is dat ook in tabletvorm beschikbaar?  

prikken gaan we sowieso niet doen, ondanks de voordelen ben ik namelijk niet van plan om dit herhaaldelijk te doen, een of twee keer een kuur met orals en daarna niet meer, ben op zoek naar een kilo of tien massa erbij en dan ben ik tevreden om op onderhoud te gaan trainen, wat betreft de leverschade is een  een nakuur met nolvadex en mariadistel gepland.. dank je!

ja hoor zijn er gewoon andriol tabs, deze moet je dan wel in beste wel hoge doseringen en per dag slikken.

Paar "Kleine" nadelen hieraan zijn;

- Dat deze bijna nooit te krijgen zijn of fake zijn.

- als je ze kan vinden erg prijzig zijn

- instabiele test-o waardes 

- zeer lever toxische, maar als je dat op de koop neemt, so be it (en zeker met andere orals)

als je massa wilt aanzetten, zou ik zeker geen D-bol en T-bol gebruiken. D-bol blaast je lekker op en val je weer net zo hard terug als voor de kuur en een grote kans op gynaecomastie.

T-Bol op 30Mg vind ik persoonlijk wel erg laag zou meer richting 60-70Mg gaan.

Gezien dat dit je eerste kuur is zou ik gewoon voor wat zekerheid gaan en een SARMs kuur doen, zelf eens een SARMs LGD kuur gedaan (kleine 3,5kg eraan overgehouden en deze zit er nog steeds aan). info hierover zou ik toch even contact met @Shorty opnemen, hij kan je alles vertellen hierover.

Maar zoals @Shorty en @Fit  en nu ik ook, doen geen orals zonder Test spuitje erbij;), beter nog gewoon een inject kuurtje doen (no pain no gain) of een SARMs doen.

Sluit me 100% aan bij @jiggie...

Testosteron in tabletvorm is een reinste zelfmoordactie in mijn optiek. Er zijn weinig dingen ZO SLECHT voor je lever...

Dat kan je ook echt maar 4 weken doen, en dan kan je het eigenlijk net zo goed niet doen😅