Advertentie:

Muscle Starter Pack
Fit

Dumbell kickback (triceps)

Recommended Posts

De dumbell kickback is een goede oefening om de triceps te trainen.

Ga met 1 knie op een bankje zitten en met je andere been naast het bankje staan. Met je ene arm leun je op het bankje om je in evenwicht te houden. De arm met de dumbell hou je horizontaal naast je lichaam en dan buig je je elleboog.

Zie onderstaande foto

dumbell kickback.jpg

bewerkt door Fit

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Goed uitgelegd, alleen die gebogen rug is wel erg fout op de foto haha! Uiteraard ook je onderrug hol maken, je kont achteruit en je borst vooruit dan zit je helemaal goed ;)

En je elleboog stil vlak langs je lichaam houden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition