Advertentie:

Sign in to follow this  
Shorty

Tweede... petitie voor het openen van de gyms!

Recommended Posts

Advertentie:

Heb hem ook ondertekend, voor mij persoonlijk niet zo van belang, maar ik hoop het voor jullie (en een hoop andere) dat het snel gebeurd!

Same here uiteraard getekend! 

Op 20-1-2021 at 02:32 zei Shorty:

https://sportscholenopen.petities.nl

2500 personen hebben em al getekend jongens en meisjes, heb em maar getekend, want ik ben de wanhoop nabij. :(

Groeten!!

ook gedaan.. vraag me alleen af of we er wat mee opschieten.. ¬¬

maar ja, niet geschoten is altijd mis..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Ik denk dat hier een onderscheid moet gemaakt worden. Het gaat hier om het percentage spiervezels die geactiveerd worden. Ik denk dat dit los staat van wat men 'voelt'. Denk daarbij aan een bench press waarbij bij oplopend gewicht de triceps meer in het spel komen. Maar voel je dit?
    • Heb ook enkel een pomp bij flys. Met triceps de beste pomp met kick backs en dit wordt zelf niet vermeld dus inderdaad allemaal wat relatief en persoonsgebonden.  
    • Ik vind dit altijd heel interessant, maar ook gek. Ik hecht ook waarde aan wat ik "voel" bij een oefening.   Ik heb namelijk zelf het idee dat incline flys mijn chest veel meer pakken dan de incline bench press. Echter laat deze studie het tegenovergestelde zien.   Maar in de basis ben ik zeker eens dat je verschillende oefeningen moet pakken om de spier goed aan te pakken, er zijn bij diverse oefeningen ook truckjes om dit meer te doen door bijvoorbeeld net je pols iets te draaien etc.
  • Sponsors