Advertentie:



Rockjack

Mactropin Nep?

Recommended Posts

Ik ben pas twee maanden geleden uit Zuid-Afrika naar Nederland verhuisd.  Daar had ik een betrouwbare bron voor AAS.

 

Toen ik hier kwam, kon ik alleen online bestellen en koopte ik spullen van Mactropin.  (Ik ben ook op TRT).

 

Nu ben ik er bijna zeker van dat de spul nep/laag gedoseerd is.  Snelle achteruitgang in de afgelopen weken.  Ook heb ik tekenen van hoog oestrogeen ondanks Nolva (ook van Mactropin) enz.

 

De codes van de items klopt wel op de website.

 

Heb julle misschien advies of soortgelijke ervaringen van Mactropin?

Edited by Rockjack
Neer informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Jep. Is rommel, je moet tegenwoordig een betrouwbare bron hebben die nergens op bezuinigd heeft en dat is ERG lastig. (Maar ook in veel andere branches zoeken mensen shortcuts voor meer geld en dat gaat ten koste van kwaliteit, ALTIJD)

 

Het wordt namelijk steeds gekker, zelfs simpele dingen als Testosteron zijn ondergedoseerd of soms zelfs echt alleen olie! Belachelijk.

 

Mocht je nog iets zoeken, stuur me maar een privé berichtje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 12-2-2021 at 16:46 zei Shorty:

Jep. Is rommel, je moet tegenwoordig een betrouwbare bron hebben die nergens op bezuinigd heeft en dat is ERG lastig. (Maar ook in veel andere branches zoeken mensen shortcuts voor meer geld en dat gaat ten koste van kwaliteit, ALTIJD)

 

Het wordt namelijk steeds gekker, zelfs simpele dingen als Testosteron zijn ondergedoseerd of soms zelfs echt alleen olie! Belachelijk.

 

Mocht je nog iets zoeken, stuur me maar een privé berichtje.

Hey, ik zit met hetzelfde probleem. Wou je een privé berichtje sturen maar helaas werkt het niet. Zou je mij een berichtje kunnen sturen? Enkel als je wil natuurlijk haha 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors