Advertentie:

Recommended Posts

Beste mede Gymrats,

Ik zou jullie graag iets willen vertellen over onze nieuwe ontwikkelde Pre-workout lijn die de gehele industrie op zijn kop zal zetten en nee dit is zeker niet overdreven! Samen met mijn team hebben wij de ultieme Pre-Workout ontworpen die merken als C4 en Goldenstandard op goedkope energieblikjes (Niks mis mee ;) ) zal doen lijken.

List.jpg

Maar om onze unieke formule en bedrijf in de lucht te krijgen hebben we jullie hulp nodig. Vanwege de hoge investeringskosten die vereist zijn voor het project (Door de kwaliteit ingrediënten), zijn wij een kickstarter gestart om onze Pre-Workout te Pre-orderen. Het mooie van kickstarter is dat het bedrag pas van je Creditcard afgehaald wordt wanneer wij onze investeringsdoel hebben bereikt. Daarnaast garanderen wij en Kick Starter u 100% garantie dat je product aankomt! Wij hopen onze product te kunnen verkopen wanneer we eindelijk weer naar de sportschool kunnen gaan! Hieronder is de link naar onze Kickstarter te vinden.

Ascended Labs Kickstarter

Op onze Kickstarter pagina is er veel meer informatie te vinden over onze product en onze formule. Voor de kenners onderons zul je direct merken dat onze product de beste formule heeft die je maar zal kunnen vinden. Dit is mede bevestigd doormiddel van verschillende testen die we onlangs uitgevoerd hebben met ons product. 

Daarbij wil ik nog zeggen dat mensen die onze producten Pre-Orderen, in de toekomst vele exclusieve kortingen zullen krijgen waar iedereen wel blij van zou worden:D. Daarnaast zullen we onze Pre-Orderaars rijkelijk belonen met extraatjes als dat mogelijk is. 

Ascended Labs.png

Edited by Ascended
Kleine fout

Advertentie:

Ik zie in de tekst dmaa staan maar op het etiket dmae. 750 mg, dus dat zal dmae zijn ipv dmaa.  
De dmha, ook in die categorie, doseer ik op max 200 mg, 5 schepjes van 40mg. En dat is dan op momenten dat ik dr goed in zit zeg maar. Nadeel is van teveel dat je je griepig voelt en je nest in wilt. 

Edited by Motivator

Iets wat ik altijd heel fijn vind in een pre-workout en wellicht een tip voor jullie is theobromine. Het stofje in chocolade waar je gelukkig van wordt. Persoonlijk vind ik dit een ondergewaardeerde toevoeging voor in een pre. Je voelt je dan gewoon super en gelukkig! En dat blijft ook een tijdje na je training.

Maar ik zie dat je de kickstarter recentelijk hebt beëindigt? Wat is daar de reden voor? Wellicht kunnen wij advies geven.