Advertentie:



Recommended Posts

Beste mede Gymrats,

 

Ik zou jullie graag iets willen vertellen over onze nieuwe ontwikkelde Pre-workout lijn die de gehele industrie op zijn kop zal zetten en nee dit is zeker niet overdreven! Samen met mijn team hebben wij de ultieme Pre-Workout ontworpen die merken als C4 en Goldenstandard op goedkope energieblikjes (Niks mis mee ;) ) zal doen lijken.

List.jpg

Maar om onze unieke formule en bedrijf in de lucht te krijgen hebben we jullie hulp nodig. Vanwege de hoge investeringskosten die vereist zijn voor het project (Door de kwaliteit ingrediënten), zijn wij een kickstarter gestart om onze Pre-Workout te Pre-orderen. Het mooie van kickstarter is dat het bedrag pas van je Creditcard afgehaald wordt wanneer wij onze investeringsdoel hebben bereikt. Daarnaast garanderen wij en Kick Starter u 100% garantie dat je product aankomt! Wij hopen onze product te kunnen verkopen wanneer we eindelijk weer naar de sportschool kunnen gaan! Hieronder is de link naar onze Kickstarter te vinden.

 

Ascended Labs Kickstarter

 

Op onze Kickstarter pagina is er veel meer informatie te vinden over onze product en onze formule. Voor de kenners onderons zul je direct merken dat onze product de beste formule heeft die je maar zal kunnen vinden. Dit is mede bevestigd doormiddel van verschillende testen die we onlangs uitgevoerd hebben met ons product. 

 

Daarbij wil ik nog zeggen dat mensen die onze producten Pre-Orderen, in de toekomst vele exclusieve kortingen zullen krijgen waar iedereen wel blij van zou worden:D. Daarnaast zullen we onze Pre-Orderaars rijkelijk belonen met extraatjes als dat mogelijk is. 

 

Ascended Labs.png

 

Edited by Ascended
Kleine fout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zie in de tekst dmaa staan maar op het etiket dmae. 750 mg, dus dat zal dmae zijn ipv dmaa.  
De dmha, ook in die categorie, doseer ik op max 200 mg, 5 schepjes van 40mg. En dat is dan op momenten dat ik dr goed in zit zeg maar. Nadeel is van teveel dat je je griepig voelt en je nest in wilt. 

Edited by Motivator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets wat ik altijd heel fijn vind in een pre-workout en wellicht een tip voor jullie is theobromine. Het stofje in chocolade waar je gelukkig van wordt. Persoonlijk vind ik dit een ondergewaardeerde toevoeging voor in een pre. Je voelt je dan gewoon super en gelukkig! En dat blijft ook een tijdje na je training.

 

Maar ik zie dat je de kickstarter recentelijk hebt beëindigt? Wat is daar de reden voor? Wellicht kunnen wij advies geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors