Advertentie:

Recommended Posts

Beste mede Gymrats,

 

Ik zou jullie graag iets willen vertellen over onze nieuwe ontwikkelde Pre-workout lijn die de gehele industrie op zijn kop zal zetten en nee dit is zeker niet overdreven! Samen met mijn team hebben wij de ultieme Pre-Workout ontworpen die merken als C4 en Goldenstandard op goedkope energieblikjes (Niks mis mee ;) ) zal doen lijken.

List.jpg

Maar om onze unieke formule en bedrijf in de lucht te krijgen hebben we jullie hulp nodig. Vanwege de hoge investeringskosten die vereist zijn voor het project (Door de kwaliteit ingrediënten), zijn wij een kickstarter gestart om onze Pre-Workout te Pre-orderen. Het mooie van kickstarter is dat het bedrag pas van je Creditcard afgehaald wordt wanneer wij onze investeringsdoel hebben bereikt. Daarnaast garanderen wij en Kick Starter u 100% garantie dat je product aankomt! Wij hopen onze product te kunnen verkopen wanneer we eindelijk weer naar de sportschool kunnen gaan! Hieronder is de link naar onze Kickstarter te vinden.

 

Ascended Labs Kickstarter

 

Op onze Kickstarter pagina is er veel meer informatie te vinden over onze product en onze formule. Voor de kenners onderons zul je direct merken dat onze product de beste formule heeft die je maar zal kunnen vinden. Dit is mede bevestigd doormiddel van verschillende testen die we onlangs uitgevoerd hebben met ons product. 

 

Daarbij wil ik nog zeggen dat mensen die onze producten Pre-Orderen, in de toekomst vele exclusieve kortingen zullen krijgen waar iedereen wel blij van zou worden:D. Daarnaast zullen we onze Pre-Orderaars rijkelijk belonen met extraatjes als dat mogelijk is. 

 

Ascended Labs.png

 

Edited by Ascended
Kleine fout

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zie in de tekst dmaa staan maar op het etiket dmae. 750 mg, dus dat zal dmae zijn ipv dmaa.  
De dmha, ook in die categorie, doseer ik op max 200 mg, 5 schepjes van 40mg. En dat is dan op momenten dat ik dr goed in zit zeg maar. Nadeel is van teveel dat je je griepig voelt en je nest in wilt. 

Edited by Motivator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets wat ik altijd heel fijn vind in een pre-workout en wellicht een tip voor jullie is theobromine. Het stofje in chocolade waar je gelukkig van wordt. Persoonlijk vind ik dit een ondergewaardeerde toevoeging voor in een pre. Je voelt je dan gewoon super en gelukkig! En dat blijft ook een tijdje na je training.

 

Maar ik zie dat je de kickstarter recentelijk hebt beëindigt? Wat is daar de reden voor? Wellicht kunnen wij advies geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors