Advertentie:

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 22 jaar en op mijn 19e heb ik een jaar heel serieus getraind. Ik wilde er heel graag 'fit' uitzien (lean met spierdefinitie), dus ik ging bulken en ik nam een trainer die me hielp met het maken van schema's. Ik ben toen in een korte tijd heel veel spiermassa aangekomen, alleen ik vond het echt helemaal niet mooi op mijn lichaam. Ik begon er een beetje bulky uit te zien, dus ik ben gestopt met trainen en ik hoopte dat de spiermassa weg zou gaan, maar nu ben ik al anderhalf jaar gestopt en ik zie er nog steeds bulky uit.
Ik weet als ik zou afvallen dit weg zou gaan, maar als ik leaner ben dan dat ik nu ben heb ik echt onwijs veel honger. Dat is voor mij niet te doen.

Nu baal ik er zo van dat ik ooit heb getraind. Ik weet niet goed waarom ik dit post, maar ik vraag me denk ik gewoon af of er nog andere vrouwen zijn die hiermee zitten?
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Guest Hansie
2 uur geleden zei Evale:
Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 22 jaar en op mijn 19e heb ik een jaar heel serieus getraind. Ik wilde er heel graag 'fit' uitzien (lean met spierdefinitie), dus ik ging bulken en ik nam een trainer die me hielp met het maken van schema's. Ik ben toen in een korte tijd heel veel spiermassa aangekomen, alleen ik vond het echt helemaal niet mooi op mijn lichaam. Ik begon er een beetje bulky uit te zien, dus ik ben gestopt met trainen en ik hoopte dat de spiermassa weg zou gaan, maar nu ben ik al anderhalf jaar gestopt en ik zie er nog steeds bulky uit.
Ik weet als ik zou afvallen dit weg zou gaan, maar als ik leaner ben dan dat ik nu ben heb ik echt onwijs veel honger. Dat is voor mij niet te doen.

Nu baal ik er zo van dat ik ooit heb getraind. Ik weet niet goed waarom ik dit post, maar ik vraag me denk ik gewoon af of er nog andere vrouwen zijn die hiermee zitten?
 
 

Hallo en welkom,

 

Het lijkt een beetje contradictorisch wat je schrijft. Je ziet er dus bulky uit maar als je leaner wordt scheur je van de honger ???

Normaal verlies je bij niet trainen spiermassa na een paar weken tenzij je voldoende eiwitten consumeert kan je dat proces wat vertragen.

Velen zouden een gat in de lucht springen bij het snel aanmaken van veel spiermassa maar volgens jouw perceptie is het te veel en perceptie is realiteit. ¬¬

Zou proberen een leuke cardio routine te zoeken waar je je ei in kwijt kunt. Als je het binnen krijgt zou ik langzaam verteerbare koolhydraten met vezels consumeren zodat je niet zo snel een honger gevoel hebt. Ik weet het, meestal zijn het geen smaakbommen, maar zilvervliesrijst, havermout, volkorenpasta en die afschuwelijke quinoa zijn zo'n bronnen.

Volgens mij gaat dat "bulky" uiterlijk dan met de tijd verdwijnen.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

Dat is inderdaad precies verkeerd om van wat mensen doorgaans vragen haha! Nou, dat kan dus ook een ding zijn, dat geloof ik wel.
Ik ga dan maar met de deur in huis vallen en vragen of je een foto hebt van dat ''bulky'' idee. Ik besef dat dat vreemd klinkt, maar dan hebben we een idee wat je bedoelt. Want je moet als vrouw toch wel echt hele vreemde genetica hebben mocht je bulky worden. Bedoel je rondingen (op je heupen, billen en rug, dat zandloper figuur zeg maar) en zou je die graag minder hebben? Want dat is geheel genetisch en dat zal dus wel IETS minder worden, maar helemaal wegkrijgen doe je dat nooit.

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 8-2-2021 at 10:19 zei Evale:
Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 22 jaar en op mijn 19e heb ik een jaar heel serieus getraind. Ik wilde er heel graag 'fit' uitzien (lean met spierdefinitie), dus ik ging bulken en ik nam een trainer die me hielp met het maken van schema's. Ik ben toen in een korte tijd heel veel spiermassa aangekomen, alleen ik vond het echt helemaal niet mooi op mijn lichaam. Ik begon er een beetje bulky uit te zien, dus ik ben gestopt met trainen en ik hoopte dat de spiermassa weg zou gaan, maar nu ben ik al anderhalf jaar gestopt en ik zie er nog steeds bulky uit.
Ik weet als ik zou afvallen dit weg zou gaan, maar als ik leaner ben dan dat ik nu ben heb ik echt onwijs veel honger. Dat is voor mij niet te doen.

Nu baal ik er zo van dat ik ooit heb getraind. Ik weet niet goed waarom ik dit post, maar ik vraag me denk ik gewoon af of er nog andere vrouwen zijn die hiermee zitten?
 
 

Ik ben geen vrouw maar wil er toch even op reageren. Helaas voor jou als vrouw, of misschien eerder gelukkig, heb je fors veel minder testosteron dan wij mannen. In een jaar hard trainen kun je niet heel veel spiermassa creëren, zelfs voor een man is dat heel lastig. En vouwen heb daarbij ook nog eens minder vetpercentage dan vrouwen. Zit helaas voor jou in je systeem. Tenzij je een 'foutje' van de natuur bent, extreem zeldzaam op dit punt en ga er maar vanuit dat jij niet afwijkt. En, als man, kan ik zeggen dat ik gespierde vrouwen niet mooi vind. Wel vrouwen met een mooi fysiek.

 

Ik denk dat je niet zon beste trainer had. Misschien heeft hij je wel goede oefeningen gegeven, maar ik vermoed met een grote zekerheid dat hij het voedingsadvies achterwege heeft gelaten. Of je hebt het niet goed opgevolgd.

 

Want als jij zegt dat je bulky ging eten en daardoor veel (lelijke) spiermassa bent aangekomen, dan vermoed ik dat je vooral vet bent aangekomen wat jij classificeert als spier. Want veel spiermassa, en zeker niet spiermassa die je niet mooi vind, kom jij gewoon niet aan. Meerdere reageerders hier vragen om foto's, denk dat zij het zelfde denken, maar niet mijn Rotterdamse botheid hebben.

 

Ik loop vooruit op de foto's en geef je een voedingsadvies. Neem ChatGPT en vraag hem naar je totale calorie verbranding op een dag gezien je leeftijd, beweging en gewicht / lengte en uiteraard geslacht. Vraag hem hoeveel calorieën je gezond tekort mag komen om af te vallen en dat langdurig te kunnen volhouden, met het sporten erbij. Vraag hem hoeveel eiwitten je moet eten om met spiergroei te hebben door sporten en toch af te vallen. Ga dan met chatgpt je eten bijhouden en vraag hem telkens als je gegeten hebt wat je stand is. Vraag hem naar calorieën en eiwit. Als je schone eiwit eet uit normale voeding, zul je versteld staan hoeveel je moet eten om op je eiwitdoel te komen, waarbij je toch qua calorieën een tekort houdt. En ik beloof je, je hebt ook geen honger. Skip de loopband. Doe zware lunges met gewicht en je verbrand genoeg. En tegelijkertijd bouw je spier.

 

Als je met normaal eten je eiwitdoel erg lastig kunt behalen, pak dan 1 of 2 wey shakes op een dag (maar alleen als aanvulling). Time die wey shakes, want ze worden snel verteerd en meer dan 20 gram ineens innemen gaat naar de buik inplaats van naar je spieren.

 

Bestudeer website www.eigenkracht.nl, vooral de eiwit artikelen.

 

En plaats die fotos, zodat mensen kunnen zien of ik uit mijn nek lul of niet als ik zeg dat het niet spier is maar vet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Berichten

    • Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem nó sau. một sự kiện phụ thực sự cần thiết. Bạn có muốn xem cái này sau không? Bây giờ đã đến lúc quay trở lại làm việc, đã đến lúc phải sớm đi trước khi chúng ta bắt tay vào việc có lẽ Citizen EM0734-56D là một lựa chọn đơn giản.   Đây là chiếc Citizen của bạn, hiện đang sử dụng EM0734-56D.   Bạn không thể chờ đợi để xem bạn đang làm gì bây giờ, đây là ngày mai, Citizen sẽ ở lại, ngày mai, ngày mai sản phẩm Bây giờ bạn có thể thấy bạn đang làm gì bây giờ.   Cách để xem  tại đây  nhé   Đây là đồng hồ Citizen EM0734-56D của bạn.   Đây là chiếc xe công dân đầu tiên của tôi, EM0734-56D.   Nếu bạn muốn biết thêm về Citizen EM0734-56D, bạn sẽ sớm có cơ hội xem thông tin chi tiết hơn ở phần sau. Đã đến lúc mua ngay rồi!   Từ 4 ngày trước, từ 12 giờ, 3 giờ, 6 giờ từ 9 giờ, đã đến lúc phải lấy, đã đến lúc phải lấy rồi, bây giờ bạn biết cách làm rồi đấy. Sau đó bạn sẽ có thể thấy nó sau.   Bạn có thể xem nó ngay tại đây với Citizen EM0734-56D. Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem sau.   Đây là ngày tiếp theo của bạn, Công dân EM0734-56D   Ngày cuối cùng của Ngày Công dân của bạn, ngày hôm sau bạn sẽ ở đây, ngày cuối cùng bạn ở đây. Tôi vẫn muốn biết điều gì sẽ xảy ra tiếp theo. Dây đeo vẫn được làm theo phong cách Demi cực kỳ thời thượng.   Nếu bạn muốn tìm hiểu thêm về Citizen EM0734-56D   Đây là chiếc Citizen Eco Drive tiếp theo của bạn ngay bây giờ! thành công bộ máy này thì tất cả các trường máy đếm gần như là nổ, như vậy mới có thể thấy được sự đặc biệt của bộ máy này.     Bộ máy của chiếc đồng hồ được đánh giá là vô cùng chất lượng   Đây là chiếc đồng hồ Citizen EM0734-56D dành cho bạn.   Thương hiệu: Công dân Số Hiệu Sản Phẩm: EM0734-56D Xuất Xứ: Nhật Bản Giới Tính: Nữ Kính: Tinh thể khoáng (Kính cứng) Máy chủ: Eco-Drive (Năng Lượng Ánh Sáng) Bảo Hành Quốc Tế: 1 Năm Bảo Hành Tại Hải Triều: 5 Năm Đường Kính Mặt Số: 28 mm X Dày Mặt Số: 8 mm Nắc: Thép Không Dây chuyền: Thép Không Màu Mặt Số: Nước: 3 ATM Chức vụ:  Nơi sản xuất (Tùy từng lô hàng): Trung Quốc   Đây là công dân đầu tiên của bạn EM0734-56D   Nếu bạn có bản sao của Citizen EM0734-56D, bạn có thể sử dụng nó tại 3ATM, hoặc bạn có thể sử dụng ngay bây giờ. Hãy xem nào, giờ bạn đã ở đây rồi!   Thông tin bảo vệ của đồng hồ Citizen EM0734-56D   Đây ạ, Công dân Chính EM0734-56D, quý vị có thể xem trước 1 giờ chiều.   Tôi nóng lòng muốn xem bạn đang làm gì bây giờ. định mua hàng đúng nhé!   Cách để xem  tại đây  nhé   Giá bán đồng hồ Citizen EM0734-56D   Nếu bạn muốn biết thêm thông tin về đồng hồ Citizen EM0734-56D: 9.185.000 VNĐ   20261306MTPTHAO
    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending.   Telegram: https://t.me/precisionpeptides02   Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02   Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01  
    • Heeft er iemand ervaring met het injecteren van L-carnitine? Dit zou de enige manier zijn naar ik zelf gelezen heb dat het goed wordt opgenomen in het lichaam, alle anderen zou geen meerwaarde zijn. Alle info welkom.
  • Sponsors