Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Bench press (borst)

Recommended Posts

Hoe doe je de bench press?

Ga stevig op het bankje liggen met je billen op het bankje en je voeten op de grond. Pak de barbell net iets breder als je schouders vast. Wanneer je op de helft van de beweging zit zou je arm in 90 graden moeten staan.

Adem in en laat de barbell rustig tot je borst zakken, adem weer uit en tegelijk met dat je uit blaast druk je de barbell weer omhoog. Herhaal dit tot je het gewenste aantal keren hebt gedaan.

 

 

bench press.jpg

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Lekker train plekje zo geert!
    • Thnx Jiggie. De bank is idd voor de incline bench press. Incline is voor vechtsporters meer effectief dan de flat press. Voor wat betreft de 'pully' : deze gebruik ik hoofdzakelijk voor unilateral standing hooks en jabs. Sta er in de uitgangspositie dus al een stukje vanaf.  Zo af en toe triceps push down en face pulls e.d., dus een tweede katrol is niet echt nodig. Voor zover mogelijk train ik vooral unilateraal, compound en explosief. De hoofdmoot wordt gevormd door kettlebell work outs. O ja, die bikinimodellen. M'n betere helft hangt een stukje verder regelmatig de was op............
    • @geert gielissen Ziet er goed uit man, vooral die incline bank.    Kon je niet beter twee katrollen gebruiken, sta je er misschien iets verder van het gewicht af. en waar zijn de poster van de bikinimodellen    top gedaan.....
  • Sponsors