Advertentie:

MagnusAa

Help me om een krachtstation te kiezen!

Recommended Posts

Hallo, moet wel zeggen dat mijn Nederlands niet echt super is voordat ik de keuzen uitleg waarvan ik een beslissing moet maken - dus ik hoop dat de volgende stuk duidelijk genoeg is om te begrijpen!

SO:

Ik maak nu een home gym en heb al een bench, gewichten etc., maar wat ik echt wil is nog een krachtstation! Ik heb overall bekijken om een goede te vinden en heb 2 gevonden waarvan ik moet kiezen, met uw hulp,-

Finnlo Autark 6000 (https://www.fitshop.nl/finnlo-autark-6000-krachtstation-zwart-ham-3940?gclid=Cj0KCQiA-aGCBhCwARIsAHDl5x8YQFVu6JgU1a_o20-sBc-cd8DkUi-YuYXDvn-HNM_hbzAYbwhIILEaAsQnEALw_wcB)

Taurus WS7 basis + trekkabel optie (basis:https://www.fitshop.nl/taurus-krachtstation-ws7-tf-ws7-att

Trekkabel:https://www.fitshop.nl/taurus-pulley-voor-krachtstation-ws7-tf-ws7-pull)

de verschil tussen de twee is die twee dingen aan de zijkanten voor de borst training (ik ken de woorden niet om dit goed uit te leggen in Nederlands) en dat de Taurus heeft staal gewichten i.p.v. de bumper plastic soort typ platen dat de Finnlo heeft. De Taurus heeft ook geen crunch trekkabel boven de stoel, finnlo wel. Daar is wel een Klijne prijs verschil maar dat maakt geen verschil in mijn beslissing, ik wil gewoon de beste optie.

ik zou graag uw hulp willen hebben om deze beslissing te maken want ik twijfel zo veel er over!!

Hartelijk bedankt voor alle hulp!

131D56F5-12F7-4B7F-8E64-2271F3FC64D9.jpeg

Edited by MagnusAa

Advertentie:

Waar ik persoonlijk ook erg op zou letten is het maximale gewicht dat je kunt gebruiken, ik zie dat dat bij de taurus 150kg is en bij de finnlo 120kg.

1 minute ago, Fit said:

Waar ik persoonlijk ook erg op zou letten is het maximale gewicht dat je kunt gebruiken, ik zie dat dat bij de taurus 150kg is en bij de finnlo 120kg.

Ahhh Inderdaad, dat is wel een plus voor de Taurus

Dikke plus inderdaad! Ik hoop dat het je keuze iets makkelijker maakt want het is erg lastig moet ik zeggen! Het zijn mooie apparaten :) 

• Upvote 1

5 minutes ago, Fit said:

Dikke plus inderdaad! Ik hoop dat het je keuze iets makkelijker maakt want het is erg lastig moet ik zeggen! Het zijn mooie apparaten :) 

Haha ja helpt wel zeker bedankt! :D erg lastig ahhh , ik twijfel zo veel over de oefening mogelijkheden ook

Mijn voorkeur is de Finnlo, ziet er allemaal net ff wat degelijker uit. En die 120kg, als jij met voldoende volume traint, kom je daar niet aan🤣

• Upvote 1

17 minutes ago, Shorty said:

Mijn voorkeur is de Finnlo, ziet er allemaal net ff wat degelijker uit. En die 120kg, als jij met voldoende volume traint, kom je daar niet aan🤣

Ik ben ook net pas achtergekomen dat die 120/150 kilo max de gewicht van de gebruiker is en niet de gewicht mogelijkheid vaar mee je kunt trainen 😅😅 heb met een representative van de website gesproken

Eigenlijk, heb je 10 kilo minder met de taurus!! De Taurus Max is 90 en 100 voor finnlo

dat was echt niet duidelijk op de website haha

En bedankt voor de advies!!

•  
Edited by MagnusAa

Dat maakt de keuze wel makkelijker denk ik, ben het met shorty eens dat de finnlo er iets degelijker uit ziet. En als hij ook meer gewicht heeft is de keuze voor mij snel gemaakt. 

• Upvote 1

13 minutes ago, Fit said:

Dat maakt de keuze wel makkelijker denk ik, ben het met shorty eens dat de finnlo er iets degelijker uit ziet. En als hij ook meer gewicht heeft is de keuze voor mij snel gemaakt. 

Ja inderdaad veel makkelijker wow... Op eerst vond ik het een beetje mwah dat de gewichten niet van staal zijn gemaakt bij de finnlo, maar ja 10 kilo meer gewichten, de crunch kabel, degelijker uit zien... De keus is gemaakt haha

Echt hartstikke bedankt mannen, ik was er zo lang mee bezig.... eindelijk 🤣🙌🏻🙌🏻

• Like 1