Advertentie:

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier, dus zal me eerst even voorstellen.

 

Mijn naam is Jan, 50 jaar en uit het oosten des lands.

Een klein jaar voor mezelf begonnen met krachttraining thuis op zolder.

Helaas maar 2x in de week tijd om mijn oefeningen te doen ivm mijn werk.

 

Helaas door verschillende omstandigheden niet continu door kunnen trainen, maar opgeven is geen optie, maar wel lastig, want je doet steeds weer een stap terug.

 

Nu heb ik al een paar maanden last van een tennisarm. Dan weer links, dan weer rechts. Nu is rechts de kant die niet over gaat. Ben er al mee bij de huisarts geweest, heb ontstekingsremmers gehad, en nu gebruik ik van Hansaplast van die strakke mouwen, zoals hardlopers voor de onderbenen gebruiken.

Tijdens het trainer gaat prima, maar wil van deze klacht af.

Er wordt gezegd, dat 1 op de 4 last heeft van een tennisarm, dus kan me niet voorstellen dat er geen krachtsporters zijn die geen last van een tennisarm hebben.

Nu mijn vraag; wat te doen, om weer klachtenvrij te zijn??

 

Grt Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Jan!

 

Daar heb ik gelukkig veel ervaring mee. Om iets echt te genezen, heb je dingen als BPC-157 nodig. Heb er al veel mensen mee geholpen, van revalidatie van een dubbele knie operatie tot aan tennisellebogen en kaakproblemen.

 

Artsen schrijven het niet voor want daar kunnen ze geen winst op maken en op pijnstillers en antibiotica wel... triest eigenlijk. Maar wel de waarheid...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 15-3-2021 at 04:48 zei kenntukkie:

Hoi Shorty,

 

Dank je voor je reactie.👍👍

 

Ik ken het niet, maar ik zoek het op, en kijk wat het is en doet.

 

Grt jan 

Mocht je er een bron voor nodig hebben, stuur me ff een berichtje. Het wordt veel genept want het werkt fantastisch... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kenntukkie,

Ik heb hetzelfde probleem en raak er maar niet vanaf. Heb me ook zo een mouw aangeschaft op aanwijzing van mijn geneesheer.

I know the feeling.

Hey Shorty,  ook ik ken BPC-157 niet, is dit iets dat je zo kan aanschaffen bij de apotheek of heb je er een voorschrift voor nodig?

ik heb de laatste jaren ook moeten remmen door hernia, tennis elleboog en slijmbeursontsteking aan de knie waardoor ik nog steeds niet voluit kan gaan tijdens mijn beenoefeningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors