Advertentie:

kenntukkie

Tennisarm

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw hier, dus zal me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Jan, 50 jaar en uit het oosten des lands.

Een klein jaar voor mezelf begonnen met krachttraining thuis op zolder.

Helaas maar 2x in de week tijd om mijn oefeningen te doen ivm mijn werk.

Helaas door verschillende omstandigheden niet continu door kunnen trainen, maar opgeven is geen optie, maar wel lastig, want je doet steeds weer een stap terug.

Nu heb ik al een paar maanden last van een tennisarm. Dan weer links, dan weer rechts. Nu is rechts de kant die niet over gaat. Ben er al mee bij de huisarts geweest, heb ontstekingsremmers gehad, en nu gebruik ik van Hansaplast van die strakke mouwen, zoals hardlopers voor de onderbenen gebruiken.

Tijdens het trainer gaat prima, maar wil van deze klacht af.

Er wordt gezegd, dat 1 op de 4 last heeft van een tennisarm, dus kan me niet voorstellen dat er geen krachtsporters zijn die geen last van een tennisarm hebben.

Nu mijn vraag; wat te doen, om weer klachtenvrij te zijn??

Grt Jan

Advertentie:

Hoi Jan!

Daar heb ik gelukkig veel ervaring mee. Om iets echt te genezen, heb je dingen als BPC-157 nodig. Heb er al veel mensen mee geholpen, van revalidatie van een dubbele knie operatie tot aan tennisellebogen en kaakproblemen.

Artsen schrijven het niet voor want daar kunnen ze geen winst op maken en op pijnstillers en antibiotica wel... triest eigenlijk. Maar wel de waarheid...

Op 15-3-2021 at 04:48 zei kenntukkie:

Hoi Shorty,

Dank je voor je reactie.👍👍

Ik ken het niet, maar ik zoek het op, en kijk wat het is en doet.

Grt jan 

Mocht je er een bron voor nodig hebben, stuur me ff een berichtje. Het wordt veel genept want het werkt fantastisch... 

Hey Kenntukkie,

Ik heb hetzelfde probleem en raak er maar niet vanaf. Heb me ook zo een mouw aangeschaft op aanwijzing van mijn geneesheer.

I know the feeling.

Hey Shorty,  ook ik ken BPC-157 niet, is dit iets dat je zo kan aanschaffen bij de apotheek of heb je er een voorschrift voor nodig?

ik heb de laatste jaren ook moeten remmen door hernia, tennis elleboog en slijmbeursontsteking aan de knie waardoor ik nog steeds niet voluit kan gaan tijdens mijn beenoefeningen.

Hallo skullcrush hier ik versta helemaal de frustratie,1 stap naar voor 2 naar achter met een tennis elleboog (epicondylitis lateralis).

Ik loop hier al een 1 1/2 jaar mee belachelijk, deload, een elbow sleeve, rogue compress cuff en ben BPC-157 tegengekomen na een paar weken zoeken kom ik dit forum tegen. Nu ik eindelijk mensen vind met ervaring heb ik een paar vragen: Online BPC-157 waar is het aangeraden om dit te kopen iemand ervaring? , zijn er problemen met de zending zoals douane in België?