Advertentie:

GrootLomp

Nieuw en enthausiast

Recommended Posts

Hoii! 

Ik ben liever nog even anoniem, maar wil mij toch graag voorstellen. 

Ik ben een gezonde jongeman van 24 jaar oud met een lengte van 202cm en een

gewicht van 118kg. Twee jaar geleden woog ik helaas een flinke 145kg. Doordat ik destijds een hernia op liep door ongezond zwaar tillen tijdens het werk ben ik met instemming van de arts en met hulp van mijn fysio gaan krachttrainen. Na 1 jaar woog ik 115kg, maar kon ik alles weer, zonder fysieke beperking van mijn rug. Dit heeft mijn visie over sport en voeding enorm veranderd. 

Door mijn hele leven heen ben ik altijd ongezond zwaar geweest. Dit woog en weegt nu nog altijd zwaar in mijn zelfbeeld.

Gelukkig heeft mijn postuur/bouw zijn voordelen. Zo ben ik van nature vrij sterk, en kan ik op een verantwoorde manier veel tillen. Ook kwam ik er achter dat ik heel geschikt ben voor vechtsporten als kickboxen, waar ik mijn ei goed in kwijt kan. Ook heb ik een paar hele flinke bovenbenen en kuiten en van nature een vrij gespierde bouw. Er zit onder de negativiteit enorm veel potentie, wat mijn enthousiasme aanwakkert. 

Mijn lichaamssamenstelling bestaat momenteel uit 44,8% spiermassa en 20% vetmassa. Op 118kg is dit in spiermassa een grove 53kg spiermassa bij 24kg vetmassa. Ik zou graag mijn buik en borstvet verliezen, maar de progressie in spiermassa willen behouden. Een bijna maar niet geheel onmogelijk doel. Is er iemand met ongeveer diezelfde ervaring? Ik ben heel nieuwsgierig naar eventuele adviezen, tips, of je eigen verhaal.

Edited by GrootLomp

Advertentie: