Advertentie:

Sign in to follow this  
Gdberghuis

Bang om nekspieren te trainen

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een probleem qua motivatie. Ik wil zeker breder worden en veel sporten alleen ik ben bang om mijn nek te trainen. Ik heb een foto van mijn nek en achterhoofd gemaakt zodat jullie het kunnen zien. Ik ben nu een tijdje aan het bulken (5 maanden)

 al dus mijn nek kan wat dikker zijn geworden door het vet maar ik denk zeer weinig. Ik vind mijn achter aanzicht erg lelijk omdat mijn nek bijna net zo breed is als mijn hoofd. Nu ben ik bang dat als ik mijn nek/schouders ga trainen mef shrugs bijvoorbeeld daf mijn nek straks breder wordt dan mijn hoofd of precies even breed waardoor het nog gekker eruit ziet. Heeft iemand hier oplossingen voor? Alvast bedankt 

20210324_144833.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Mijn tip, gewoon alles trainen. Dit hoort bij jou en er is echt niemand die er op let :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors