Advertentie:

Recommended Posts

Na tijdje inactief geweest te zijn ben ik na schouderblessure terug heropgestart met trainen . Ben man 44j , 107kg , vetpercentage 24,5%

stats : bp 120kg

             Deadlift 210kg 

              Squat 145

nu ben ik al maanden terug bezig in een eigen gebouwde homegym .. heb een licht kuurverleden . 
ben maand al bezig met een vrij koolhydraten arm dieet  en hoge proteïne inname . Resultaat is na maand bijna 4kg kwijt , bmi gezakt en spiermassa iets gestegen toch terug en daar zit het hem net ... die spiermassa terug zien groeien doet me aan mijn jongere jaren denken ... 

en twijfel om terug een kuurtje te gaan nemen . Test e sowieso en dacht aan een winny kickstart gecombineerd met masteron doorlopend ,. 
Hebben jullie voorstellen ? 
ik hoor ze graag . 
 

 

grtz 

 

twisted 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Jaaaaaa kuur ideetjes zat. Is mijn ding haha🤣 ik heb de volgende al bedacht voor wanneer ik klaar ben met degene die ik nog moet gaan doen🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 7-4-2021 at 22:49 zei Shorty:

Jaaaaaa kuur ideetjes zat. Is mijn ding haha🤣 ik heb de volgende al bedacht voor wanneer ik klaar ben met degene die ik nog moet gaan doen🤣


Jouw ideetjes zetten vaak aan tot een enorme groei in spiermassa, kan ik uit eigen ervaring vertellen 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 1-5-2021 at 18:10 zei Barrrry:


Jouw ideetjes zetten vaak aan tot een enorme groei in spiermassa, kan ik uit eigen ervaring vertellen 😎

 

Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt :)

 

Zachtjes uitgedrukt denk ik? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors