Advertentie:

Recommended Posts

Na tijdje inactief geweest te zijn ben ik na schouderblessure terug heropgestart met trainen . Ben man 44j , 107kg , vetpercentage 24,5%

stats : bp 120kg

Deadlift 210kg 

Squat 145

nu ben ik al maanden terug bezig in een eigen gebouwde homegym .. heb een licht kuurverleden . 
ben maand al bezig met een vrij koolhydraten arm dieet  en hoge proteïne inname . Resultaat is na maand bijna 4kg kwijt , bmi gezakt en spiermassa iets gestegen toch terug en daar zit het hem net ... die spiermassa terug zien groeien doet me aan mijn jongere jaren denken ... 

en twijfel om terug een kuurtje te gaan nemen . Test e sowieso en dacht aan een winny kickstart gecombineerd met masteron doorlopend ,. 
Hebben jullie voorstellen ? 
ik hoor ze graag . 

grtz 

twisted 

Advertentie:

Jaaaaaa kuur ideetjes zat. Is mijn ding haha🤣 ik heb de volgende al bedacht voor wanneer ik klaar ben met degene die ik nog moet gaan doen🤣

Op 7-4-2021 at 22:49 zei Shorty:

Jaaaaaa kuur ideetjes zat. Is mijn ding haha🤣 ik heb de volgende al bedacht voor wanneer ik klaar ben met degene die ik nog moet gaan doen🤣

Jouw ideetjes zetten vaak aan tot een enorme groei in spiermassa, kan ik uit eigen ervaring vertellen 😎

Op 1-5-2021 at 18:10 zei Barrrry:

Jouw ideetjes zetten vaak aan tot een enorme groei in spiermassa, kan ik uit eigen ervaring vertellen 😎

Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt :)

Zachtjes uitgedrukt denk ik? :P