Advertentie:

Recommended Posts

Hallo! Ik ben nu ongeveer sinds November 2020 bezig met sporten. Ik ben 16 jaar en woog op dat moment 54 kilo. De reden was dan ook dat ik erg mager ben en erg moeilijk aankom, en wil groeien in de breedte. Momenteel weeg ik ongeveer 60 kilo, ik ben dus al 5 kilo aangekomen.

Sinds vandaag ben ik begonnen met een Compound schema omdat ik op internet veel goede dingen daarover las, en dat het je helpt sneller te groeien in de breedte. Wat ik nu doe is de ene dag mijn normale schema (dus alle spiergroepen apart) & de andere dag het compound schema, dus om & om. 

Nu is mijn vraag eigenlijk wat jullie van mijn Compound schema vinden. Is hij goed, of moet er nog wel het een en al aan gebeuren, of is hij gewoon ronduit slecht? Ik heb zelf niet veel ervaring hiermee daarom vraag ik het maar hier, in de hoop dat er mensen zijn die er wél verstand van hebben, en mij tips kunnen geven.

Dit is mijn Compound schema:

2x 15x ➡️ Speedladder
3x 15x ➡️ Deadlift
3x 20x ➡️ Squats Lopend
2x 15x ➡️ Push-ups
3x 15x ➡️ Bent over Row
3x 15x ➡️ Shoulder press
4x 10x ➡️ Walking Lunges 

BONUS ➡️ Tricep Dips

Graag ontvang ik reacties met tips enzo.

Als je nog tips hebt qua voeding in hoe ik nog makkelijker & sneller kan aankomen in spiermassa zou ik dit ook prettig vinden.

alvast bedankt voor de reacties!

Advertentie: