Advertentie:

smulkwark

introductie

Recommended Posts

Goedenavond Allen,

Hierbij een kort introductie over mezelf
Ik ben Kees 27 jaar  190 en atm 89kg
ik train ongeveer vanaf mij 17e/18e en heb van nature een magere bouw (beetje de ectomorph bouw)
in het 2e jaar dat ik begon te trainen heb ik gebulkt van de 84 kg naar de 96kg in 1 jaar wat me redelijk goed was bevallen en mensen ook zeiden van jezus wat heb jij gedaan.
sinds mn 21/22 beetje blijven hangen rond de 90 kg en nooit meer echt gelukt om droog te worden waardoor motivatie ook vaak weg viel.

 

Ik hoop hier op het forum nieuwe informatie te winnen en dit jaar (als volgende week eindelijk die sportscholen weer open gaan) de shape van mn leven te mogen bereiken.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Kees. Het ziet er eindelijk naar uit dat we onze luie lijven weer 'ns flink aan het werk kunne zetten!

Ik wens jou en uiteraard ALLE SITE LEDEN een fantastische nieuwe start met net zoveel nieuwe mogelijkheden en resultaten.

 

Gr., Geert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom kees. Mochten er vragen zijn horen we dit uiteraard graag succes met je doel! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors