Advertentie:

netcrawlerx

Newbie op de site

Recommended Posts

Hallookes,

Ben gelukkige papa van 47jaar, 170 groot en 72 kg. 

Sinds oktober verplicht op non actief trainen gezet door de covid maatregelen in België en zie ik er naar uit om er terug in te vliegen.

Ik had me ondertussen op een motor projectje gestort dat ik met mijn reeds overleden vader gestart was.

Vroeger altijd flink gesport, lees kickbox/muay thai en veel fitness. Nu een paar jaren rustiger aan door enkele hernia's, tennis elleboog en slijmbeursontsteking aan knie.

Ik heb me niet zo gehouden aan een mooi eetpatroon met het gevolg dat er hier en daar wat is bijgekomen. Heb nu zelfs Cellulitis op mijn buik. Nog nooit heb ik dit gehad:S.

Hoop dat ik de nodige info hier kan vinden ivm eetpatroon en aangepaste oefeningen want je bent nooit te oud om bij te leren.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

We zijn hier allemaal om elkaar te helpen! Ook in moeilijkere tijden. Als je ergens mee zit, schrijf het van je af hier, oke? 

 

Sporten, gains maken en afvallen. Alles doen we samen. Maar ook elkaar helpen vooral.

 

Welkom kerel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors