Advertentie:

Traveller040

RAD 140 cyle + log

Recommended Posts

Goededag mensen,

Zoals gister aangegeven in het introductie topic ga ik hier een log bijhouden van mijn rad 140 log.

Even kort wat over mezelf en daarna over de cycle. Man, 30 jaar en al sinds ik kan lopen met sport bezig. Vanaf mijn 4de tot 22ste voetbal, van mijn 12 tot 16 vechtsport gedaan. Na mijn vechtsport ben ik op mijn 17de gaan fitnessen. Zoals de meeste jarenlang maar wat aangekloot en niet serieus genomen. Het was meer bezig blijven en fit blijven dan om echt te groeien. Na mijn 22ste toen ik stopte met voetbal echt gaan focussen op krachttraining en alles eromheen. Cursussen gevolgd omtrent voeding en het menselijk lichaam. Veel artikelen, onderzoeken etc lezen en podcasts luisteren om mijn kennis telkens uit te breiden.

Dit alles heeft geresulteerd is een fysiek waar ik tevreden mee ben en makkelijk kan onderhouden. Uiteraard ben je nooit tevreden en ben ik nog elke dag bezig met verbeterEn.

Vorig jaar mei begonnen met sarms. Ik wilde mijn grenzen en fysiek verleggen en na veel lezen uitgekomen bij sarms. Mijn eerste kuur was ostarine 12 weken lang. Bewust gekozen voor ostarine only cycle ik wilde kijken hoe mijn lichaam reageert op sarms en hoe ik het ervaar voor ik naar de zwaardere sarms ga. Ostarine met een clean bulk gedaan Mijn tweede kuur was LGD4033 12 weken. Met de LGD een bulk met een hoog calorieoverschot gedaan. Na beide kuren een 4 weken nakuur gedaan met clomid. Zeer tevreden over deze kuren en het behaalde resultaat. Ik ben net klaar met mijn cut fase en ik ben nu ruim 4.5kg zwaarder dan toen ik in mei begon en sta wat droger dan toen. Gok een 1-1.5kg aan ostarine overgehouden en 3-3.5kg van de LGD. Geen noemswaardige bijwerkingen gehad. Ik heb bij beide kuren voor en achteraf bloedonderzoek gedaan en alles was dik in orde. (Testosteron is nu zelfs hoger dan voorheen). Als je vragen hebt over deze 2 kuren stel ze gerust ove

Nu over deze cycle. 12 weken RAD 140, 25 mg per dag. Dagelijks in de ochtend doseren na het opstaan. Afgelopen maandag begonnen. Bloedonderzoek vooraf was allemaal in orde. Ook na deze 12 weken doe ik een 4 weken nakuur met clomid en hierna weer een onderzoek. Ik heb mijn sarms van een bron hier op het forum. Mijn vorige 2 cycles heb ik ook bij dezelfde bron gehaald omdat ik hier zeer tevreden over ben.

Ik ben 180 cm, en mijn gewicht schommeld tussen de 80-80.5kg en rond de 9-9.5% vet. Mijn doel voor deze cycle is een lean bulk in een klein calorieoverschot van 16 weken. Dus alleen pure clean gains te pakken zonder onnodig vet. Na het inlezen over sarms vind ik rad 140 hiervoor het meest geschikt. Ik train 6x per week en volg een PPL schema van dinsdag t/m zondag. Maandag is een rustdag.

Week1: deze maandag (31-05) dus begonnen. Eerste week niks noemswaardig. Bij mijn vorige 2 cycles merkte ik van vanaf dag 9-10 dat het begon te werken. Gister en vandaag wel een zichtbaar betere pomp en spieren ogen wat voller maar verder niks bijzonders te melden. Dit had ik ook niet verwacht. Rond dag 10 verwacht ik weer dat ik het ga "voelen".

Ik zal wekelijks updaten Veel leesplezier en nogmaals vraag gerust als je vragen hebt in de reacties of prive bericht als je dat liever hebt.

• Like 1

Advertentie:

Leuk uitgebreid verslag ! Ben heel benieuwd naar je bevindingen zodra je het gaat "merken".

• Upvote 1

Update week 2:

Even kort een paar dingen die ik bij mijn vorige bericht ben vergeten.

- tijdens de lockdown hier verbleef ik in het buitenland. Daar waren de gyms op enkele weken na gewoon open. Ik heb dus in deze periode gewoon in een gym kunnen trainen ( wel maar 3x per week ipv 6x) en hierdoor dus weinig tot geen kracht verloren dus ik heb een goede graadmeter voor mijn kracht progressie.

- ik heb geen van de "big 3 lifts" in mijn programma dus ik kan jullie hier geen progressie op geven. Vragen of mijn oefenselectie kan je altijd welUpd

Update in de gym:

Trainingen gaan lekker. In de loop van de week merk ik dat de training "makkelijker" gaat. Ik ga sneller door de sets en oefeningen heen zonder in te leveren op uitvoering en gewicht. Ik heb deze week op vrijwel elke oefening gewicht of reps kunnen toevoegen. De pomp zit er na een workout lekker in en blijft er lang inzitten. Of dit nu al geheel aan rad toe te schrijven is laat ik in het midden omdat ik mijn calorie aan het begin van de cycle verhoogd heb van onderhoud naar klein surplus en dus ook meer vocht vasthoud in de spieren.

Update buiten de gym:

In het begin van de week wat meer moeite gehad met in slaap komen en vast door te slapen. Ook op mijn vorige cycles had ik hier een paar nachten last van in het begin van de cycle. Ik denk dat het mijn immuunsysteem is die merkt dat er iets nieuws in mijn lichaam aanwezig is. Dit ging zoals bij de vorige cycles na een paar nachten weg en ik slaap nu weer zoals voorheen.

Sinds gister begin ik de toenemende vasculariteit te zien. Ik houd van nature heel weinig vet vast op mijn armen en onderbenen. (zelfs in een goede bulk hier nog een goede vasculariteit). Ik houd juist veel vet vast op mijn schouders, onderrug, buik en bovenbenen. Op mijn schouders en boven benen begin ik nu merkbaar meer vasculariteit te zien en zie ik aders opspringen op plekken waar ik ze nog niet eerder zag en dit terwijl vetpercentage redelijk laag is. Ook na een wandeling duidelijk meer veins op mijn bovenbenen. Lekker gevoel Sinds een aantal dagen ook zichtbaar een vollere look in mijn gehele lichaam ondanks dat mijn weekgemiddelde gewicht lager is dan vorige week. (Ik weeg mezelf dagelijks in de ochtend na het opstaan en neem hiervan het weekgemidelde als graadmeter).

Ik heb dus zojuist ook 150/200 kcal per dag extra toegevoegd aan mijn voedingschema.

Al met al tevreden met de eerste 2 weken. Geen noemswaardige side effects gehad en progressie begint zich al te laten zien op zowel papier als in de spiegel.

Tot volgende week

• Like 2

Heel beknopt! Tof om te lezen dat het fantastisch gaat :)

Met ECHTE SARMs heb je geen bijwerkingen (afgezien van bijvoorbeeld S4, maar die zit niet in je kuur) dus die komen als het goed is niet :)

Keep pushing forward!

Groeten!

• Upvote 1

21 uur geleden zei Scato89:

Goed om te lezen!

Wat voor schema doe je? Doe je die de gehele kuur of verander je die tijdens?

Push pull legs 6x per week.

Jup 12 weken 25 mg.

Update week 3:

Hele drukke week gehad op zowel privé als zakelijk dus deze update zal wat kort zijn.

In de gym: Ondanks de drukke week toch ervoor gezorgd dat ik mijn trainingschema heb kunnen volgen. Deze week wat minder slaap uren gehad en voelde me ook stuk vermoeider maar dit had gelukkig geen effect op mijn trainingen. Ook deze week weer op elke oefening gewicht of reps kunnen toevoegen dus we mogen niet klagen. Mijn vaste trainingspartners weten van mijn kuur en die maakten al opmerkingen over mijn pomp in de gym en kracht toename. Goed om te horen dus en helemaal in een drukke weekbu

buiten de gym: Zoals hierboven aangegeven door de drukte mijn slaap niet helemaal op orde maar buiten wat vermoeidheid weinig last van. De pomp is real. Je hoort vaak over de LGD pomp en die was ook aanwezig maar bij mij is de RAD pomp echt next level. Spieren ogen en voelen ook veel voller aan. Deze week niet optimaal aan mijn eetschema kunnen houden dus ik had flinke schommelingen op de weegschaal dus ik neem het week gemiddelde niet te serieus en focus op het weekgemiddelde van volgende week. Calorie houd ik hetzelfde. Ik merk wel dat ik deze week wat agressiever was (iets wat sommige kunnen ervaren op RAD). Nou heb ik van mezelf al wel een redelijk kort lontje maar dit kan ook komen door de drukke week en het mindere slapen dus trek hier geen conclusies aan en kijk volgende week aan.

Update week 4:

Mocht er nog enige twijfel zijn of RAD je wel echte (strength) gains geeft kan ik je vertellen dat dit geen fabeltje is man wqt ga ik lekker op RAD. Op LGD ging ik lekker en ben ik flink aangekomen in kracht en gewicht en het was lekker om een keer flink te bulken ivm de vele kcal die je kan eten in een lgd cycle maar ik zelf reageer beter op de clean gains van rad. Ik ben de afgelopen maanden wat van de lgd kracht gains verloren ivm cutten en niet optimaal kunnen trainen maar ik zit op dit moment weer bijna op de kracht die ik had op het einde van de lgd cycle en de beste weken van deze cycle moeten nog komen.

Update in de gym:

Trainingen gaan heerlijk. Deze week een flinke kracht toename op de compound oefeningen en dat in een korter tijdsbestek. Ik merk dat ik veel sneller herstel tussen de sets en vlieg door de oefeningen en de gym heen. De pomp word met de week lekkerder en blijft erin zitten. Vooral mijn borst,schouders en traps zijn echt een stuk groter. Ook mensen in de gym die niet afweten van mijn cycle vragen maken opmerkingen zoals bijvoorbeeld jezus wat eet jij de afgelopen weken/ je kracht schiet echt ziek omhoog a niffo (ja dat was wat hij zei haha). De agressie in de gym is real maar op een positieve manier. Voorbeeld van de kracht gains: incline barbell press is mijn go to voor chest. 2x per week. 1x 4-6 rep range, 1x 10-12 rep range. Op het einde van mijn lgd cycle zat ik op 4 sets van 6 met 110kg. Op dit moment zit ik op 4 sets van 6 met 107.5kg en zit pas op 1/3de van de cycle. Om het in perspectief te zetten begon ik met 4 sets van 6 met 95kg begin van de cycle. De leg press is samen met de dumbell lunges mijn main compound voor benen. Leg press alweer 35kg kunnen bijschuiven met zelfde aantal reps. Dus je kan wel zeggen dat ik goed reageer op RAD met mijn krachtstoename.

Buiten de gym:

Een week gehad met een aantal sociale  verplichtingen door de weeks. Ik plan dit normaal in de weekenden zodat ik door de weeks kcal bespaar zodat ik die in het weekend extra heb. Mijn eetschema was dus niet optimaal maar wel gezorgd dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg en mineralen etc. Ook een aantal drankjes gehad. Slaap is weer top na een drukke heftige week. De agressie waar ik vorige week over heb gehad is er nog steeds. De een heeft daar wellicht meer last van dan een ander. Ik ervaar het niet als storend. Ik houd gewoon rekening mee dat ik wat sneller aangebrand kan zijn. Gewicht is wel met ruim een kg gestegen maar dit zal voornamelijk komen door het niet optimaal kunnen houden aan eetschema. Dit zal voornamelijk vocht zijn van een hogere sodium inname. Dit trekt aankomende week weer recht verwacht ik.

Tot de volgende

• Like 3

Beste mede forum members,

Kunnen jullie een vertrouwde leverancier aanbevelen voor Rad140 etc?

Ik ga mijn eerste Cycle beginnen na heel veel informatie te hebben gelezen. Nu wil ik er wel zeker van zijn dat ik het juiste middel bij een betrouwbare leverancier haal.

Met vriendelijke groet,

Wayne

Ik zal je nog een bericht sturen, want dan hebben wij allemaal dezelfde bron. 

De ondervindingen van TS kan ik beamen. Wat ik vooral leuk vond aan RAD en LGD is dat de pomp nog wel langer aan lijkt te houden dan met “echte” anabolica. 

• Upvote 1

Op 29-6-2021 at 23:56 zei Barrrry:

Ik zal je nog een bericht sturen, want dan hebben wij allemaal dezelfde bron. 

De ondervindingen van TS kan ik beamen. Wat ik vooral leuk vond aan RAD en LGD is dat de pomp nog wel langer aan lijkt te houden dan met “echte” anabolica. 

Thnx Barry,

Ik ben ondertussen een stuk beter geinformeerd.

• Like 1

Hi all,

Ik wil ook graag een cycle starten na de zomer. Ik zie alleen zo veel aanbieders online en weet niet wat nu wel goede kwaliteit is en wat niet. Iemand die goede ervaring heeft met bepaalde suppliers?

thanks! 

Update week 5:

Deze week een wat kortere update omdat ik niet echt iets nieuws te melden heb. De weken vliegen om, trainingen gaan lekker. Elke training meer reps of meer gewicht en herstel is echt abnormaal snel. Afgelopen week spraken een aantal mensen mij in de gym aan met de vraag of ik aan een kuur was begonnen omdat ik flink aan het groeien ben en kracht snel omhoog gaat. Lijkt me een prima compliment om te horen.

Buiten de gym gaat het ook lekker. Slaap is top. Heb het gevoel of ik vaster slaap maar kan ook tussen me oren zitten. Ook als ik keer wat minder uur slaap heb ik daar de volgende dag totaal geen last van. Kcal verhoog ik wekelijks met zo'n 100 per dag. Mijn gewicht is sinds begin van de cycle met zo'n 3 kg omhoog gegaan. Kijkend naar de spiegel en metingen gok ik dat dit zo'n 75/25 ratio is tussen massa en vet.

Nog even 2 dingen die ik wil aanhalen omdat ik dit om LGD minder ondervond dan op RAD.

1) de pomp: je hoort vaker over de LGD pomp maar deze pomp is next level. De pomp blijft sowieso veel langer in je spieren zitten waardoor je ook buiten de gym om stuk groter oogt. Ook blijven je spieren veel langer hard. Vooral na een stevig maaltijd met veel koolhydraten lijk je meteen een maatje groter. Helemaal tvas

2) vasculariteit: dit valt niet alleen mij op maar ook mensen om mij heen. Niet alleen tijdens het trainen maar zelfs op rustdagen zie je over je hele lichaam de aders bovenop liggen. Soms vraag ik me af waar deze aders opeens allemaal vandaan komen haha.

Ik heb een foto toegevoegd aan de update met betrekking tot de vasculariteit kwestie. Deze foto is zojuist genomen. Vandaag is een rustdag dus ik heb niet getraind of wat dan ook. Zoals je ziet span ik niet aan en Ik verricht geen lichamelijke zwaar werk dit is gewoon hoe het er 24/7 uitziet buiten de gym om. In de gym is dit nog een tandje erger. Vind het zelf wel dope om al die aders te zien al is dit wel persoonsgebonden.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Eind deze week een uitgebreide update omdat we dan op de helft zitten met wat data van trainingen, gewicht etc.

Tot de volgende.

• Like 2

Goeie kabel op je bicep ;D

• Upvote 1

Ja gaat lekker man en als ik kijk naar de LGD cycle toen maakte ik in de weken 6-10 meeste progressie dus komen nu de lekkerste weken aan als deze cycle het zelfde verloopt

Update week 6:

We hebben de helft er alweer op zitten van de cycle. Niet alleen de gewichten vliegen maar ook de tijd dus tijd voor om even op een rijtje te zetten wat we tot nu toe hebben bereikt met de cycle.

Afgelopen 6 weken een flinke toename van kracht. Wekelijks op elke oefening gewicht of reps kunnen toevoegen. Uiteraard op de compounds wat meer dan op isolatieoefeningen. Afgelopen week ook PR's neergezet op verschillende compoundoefeningen. Ik doe zelf eigenlijk nooit (mss 1x per jaar) 1 rep max testen dus ik heb het hier gewoon over sets van 4-6 reps met bepaald gewicht. Op de leg press, incline barbell bench press en weighted pull ups meer gewicht gepakt in die rep range dan dat ik ooit eerder had gedaan.

Ook merk ik dat ik sneller door de sets heen kan gaan zonder in te leveren op techniek en progressie. In de loop van de weken mijn volume omhoog gevooid door middel van sets toe te voegen. Tot nu toe herstel ik nog steeds hetzelfde ondanks meer volume. In de spiegel zie ik duidelijk dat ik groter ben dan toen ik begon aan de cycle. Ik kwam net uit een cut dus de combinatie van overgaan naar een lean bulk + de cycle valt dit goed op.

Ook mensen in de sportschool en buiten de gym om valt dit op. Ik zelf zie het vooral bij mijn traps, schouders en borst. Shirts en broeken zitten echt een stuk strakker. Deze week ook uit een broek gescheurd maar dat zien we als een goed teken haha. Verder voel ik me gewoon goed en lekker. Gwen vermoeidheid of iets merkbaar. Ik heb ook het gevoel dat ik vaster slaap dan gewoonlijk of dit puur door de RAD komt kan ik niet zeggen maar het valt me wel op.

Ik ben nu zo'n 3.5kg zwaarder dan toen ik aan de cycle begon. In de eerste weken ging mijn gewicht geleidelijk aan omhoog. Eerste 4 weken zo'n 1.5kg aangekomen. Afgelopen 2 weken minder op mijn voedingschema gelet ivm sociale gelegenheden etc en in de afgelopen 2 weken zo'n 2kg eraan. Logischerwijs is dit niet alleen spiermassa maar zit hier ook wat vet bij voornamelijk van de laatste 2 weken maar dit neem ik voor lief. Ik hou van de gym en ga er graag heen maar niet zover dat het mijn leven gaat leiden. Ik hou ook van genieten op zijn tijd en hier en daar meer eten en af en toe een drankje hierbij. Dit kan ik altijd prima combineren maar dit resulteert bij mij wel wat meer in gewichtschommelingen maar dit trekt vanzelf weer recht als ik weer op mijn schema eet. Aankomende weken volg ik mijn schema weer optimaal dus dan komt dat wel weer goed.

Kort samengevat: zeer tevreden over de afgelopen 6 weken met alles eigenlijk wel. Geen last van vermoeidheid of onderdrukking. Geen last van gewrichten door meer belasting. Voel me goed, hier en daar wel een korter lontje dan normaal maar totaal niet storend en mensen om mij heen hebben er geen last van. Slaap is goed, droom wel meer dan gewoonlijk maar lijkt hierdoor vaster te slapen. Libido is duidelijker hoger dan normaal. Progressie gaat goed, cycle gaat goed. Voel me goed in de gym en buiten de gym. Kracht gaat lekker, groeien gaat lekker dus ik kijk uit naar de volgende 6 weken en dat ze maar net zo mogen gaan als de afgelopen 6 weken.

• Like 3
  • Upvote 1

Klinkt allemaal erg goed man! Ook fijn om te lezen dat bij jou je libido omhoog gaat, bij sommigen (zie het praktisch nooit) gaat het omlaag. Maar bij de meeste mensen gebeurt er niks.

Zo zie je maar weer, ieder lichaam reageert anders. En verder, lees ik alleen maar goeie dingen! Verder veel succes weer broseph!

• Like 1

Hee,

Geen update voor deze week of aankomende week. Ik moest voor mijn werk onverwachts naar het buitenland. Gelukkig een dikke gym vlakbij het hotel en ik heb tijd om elke dag te trainen dus ik volg hier gewoon mijn schema en probeer zoveel mogelijk aan mijn eetschema te houden maar zal hier en daar wat moeten improviseren.

Aankomende week heb ik een deload week ingepland. Niet omdat ik het echt nodig heb maar ik kom woensdag terug uit het buitenland en ga vrijdag lang weekend naar centerparcs waar ik dus niet train en lekker wil genieten. Ik train aankomende week dus 3 ipv 6 dagen. Jullie horen dus over 2 weken weer een update hoe alles gaat

Fijne zondag nog

Op 1-7-2021 at 10:23 zei BRDoesFitness:

Hi all,

Ik wil ook graag een cycle starten na de zomer. Ik zie alleen zo veel aanbieders online en weet niet wat nu wel goede kwaliteit is en wat niet. Iemand die goede ervaring heeft met bepaalde suppliers?

thanks! 

NOOIT online kopen. Je denkt SARMS te krijgen, maar slikt een milde steroid in werkelijkheid, die kans is GROOT. Dit wil je absoluut niet, omdat je geen testosterone als basis hebt en dus eindigt als een wrak. 

Je kunt mij een DM sturen voor een echte source. 

Hi, ik wilde ook een kuur gaan doen,.maar nu lees ik overal dat agressie omhoog gaat, nu weet ik van mezelf dat ik wel eens verkeerd kan reageren,  geen geweld of zo maar snel mijn mondje klaar, aan gezien ik getrouwd ben met 2 kinderen wil ik dus geen extra confrontaties in het gezin. Hoe erg is dus die agressie die ik lees en wat voor effect heeft Rad op iemand die ook HRT neemt..

Gr

Corst

• Like 1

Ik wil je graag bedanken voor dit topic en alle opvolging die je geeft. Ik doe momenteel research over het hele topic sarms waar rad natuurlijk 1 van is. Nergens vind ik duidelijkere info over cycle als deze post. Mijn dank daar voor voor je openheid en eerlijkheid. Zit al weer te wachte op je volgende update 💪🏻 En ben echt enorm benieuwd naar het eindresultaat! Lekker bezig 💪🏻 Dankzij dit topic ook maar een account hier aan gemaakt. 

Edited by Bald_and_tattoos
  • Like 1